Fitness Seller

Wat doe jij op dit moment???

Ja dat heeeele donkere vind ik lekker maar dan niet met pindakaas maar met oude kaas :p Haha past ook niet echt in een bb dieet :o

Haha, tja ik ben toch geen bodybuilder ik hou meer van brute kracht.
Zo de boterhammen met pindakaas zijn naar binnen, de decibel 2009 dvd gekeken. nu moet ik een nederlandsch boek gaan lezen
Anna Enquist- het geheim.

Haha, tja ik ben toch geen bodybuilder ik hou meer van brute kracht.
Zo de boterhammen met pindakaas zijn naar binnen, de decibel 2009 dvd gekeken. nu moet ik een nederlandsch boek gaan lezen
Anna Enquist- het geheim.

Voor een boekverslag?
Zoja--> even naar scholieren.com en samenvatting zoeken

Nee--> Veel plezier met lezen:D

Voor een boekverslag?
Zoja--> even naar scholieren.com en samenvatting zoeken

Nee--> Veel plezier met lezen:D

Ja, maar we moeten er een hele presentatie over gaan houden, leeskring heet dat geloofk. Toen ik zei dat ik dat in groep 7 ook deed had ik het voor de rest van het jaar gedaan :mad:

Slethoer!Slethoer!Slethoer!

Computer aan het bouwen en browsen dan :)

in mijn neus peuteren. Natuurlijk niet nu, want ik ben aan het typen. Ik denk er net aan dat er snot op mijn "Q" zal achterblijven aangezien ik met mijn linkerpink peuterde.

op werk nixe spamme op dbb

Ja dat ziet er ook erg leuk uit maar had ik niet in huis, volgende keer goed? :D Ik heb het wel eens helemaal roze met paars gehad net als die Kim lian? Mijn moeder schrok zich rot toen ik de meiden bij haar bracht haha, kreeg veel van die opmerkingen of ik een game uitgestapt was etc :D
Dat is goed Greetje, denk dat je er een stuk beter uit ziet dan Kim Lian(van wie ik overigens nog nooit gehoord heb), of kom ik nu een beetje slijmerig over? :p

Dat is goed Greetje, denk dat je er een stuk beter uit ziet dan Kim Lian(van wie ik overigens nog nooit gehoord heb), of kom ik nu een beetje slijmerig over? :p
Goh wist niet dat jij zo lieeeef kon zijn :P
Kim is een leuke pittige tante hoor :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

laptop installeren met xp

Je hebt iets van haar weg in je gezicht of wordt het voor mij tijd voor de opticien?
OT: PWO shake maken, en m'n barbell mishandelen. :D
Neeee hoor, zeggen meer mensen. Zeker als k de kuif ook omhoog zet :d
Maar komt vooral omdat zij ook grote kijkers heeft :D

Vreselijk nijdig zijn op me schouders, dat hij het feest weer moet verpesten.
Verder reen boek lezen.

Haha mooi gezicht zal dat zijn :D net zo'n vrouwtje van mars :D

Er was ooit zo'n alienfilm The Coneheads :roflol:
Blijft wel lekker broeierig onder die alufolie...

Dat donkere zag ik idd niet zo goed op de foto, wel op je onderste plukken haar, volgende keer roze?
Dit staat trouwens ook heel leuk, vooral als je het in werkelijkheid nog beter ziet :)

:roflol::roflol::roflol: Aluminium folie nog wel, weet vrij zeker dat het je erg leuk stond, he shit waarom mis ik dat soort momenten toch altijd. :(

Niiiiiice, is toch best goed gelukt al zeg ik het zelf.
Ben het overigens wel eens met jerney dat roze d'r ook wel heel leuk uitziet.

Sorry, ik maak er toch maar geen foto van :D

Terug
Naar boven