Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Jaa die zijn ook erg lekker vooral op witbroodHaha ja die pannekoeken zijn wel lekker maar.. die boterhammen met pindakaas![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa die zijn ook erg lekker vooral op witbroodHaha ja die pannekoeken zijn wel lekker maar.. die boterhammen met pindakaas![]()

Ja dat heeeele donkere vind ik lekker maar dan niet met pindakaas maar met oude kaasWitbrood heb ik sinds 27 april niet meer op
Ik vind vers bruin brood echt zoveel lekkerder
Haha past ook niet echt in een bb dieet 
Ja dat heeeele donkere vind ik lekker maar dan niet met pindakaas maar met oude kaasHaha past ook niet echt in een bb dieet
![]()
Haha, tja ik ben toch geen bodybuilder ik hou meer van brute kracht.
Zo de boterhammen met pindakaas zijn naar binnen, de decibel 2009 dvd gekeken. nu moet ik een nederlandsch boek gaan lezen
Anna Enquist- het geheim.

Voor een boekverslag?
Zoja--> even naar scholieren.com en samenvatting zoeken
Nee--> Veel plezier met lezen![]()

Dat is goed Greetje, denk dat je er een stuk beter uit ziet dan Kim Lian(van wie ik overigens nog nooit gehoord heb), of kom ik nu een beetje slijmerig over?Ja dat ziet er ook erg leuk uit maar had ik niet in huis, volgende keer goed?Ik heb het wel eens helemaal roze met paars gehad net als die Kim lian? Mijn moeder schrok zich rot toen ik de meiden bij haar bracht haha, kreeg veel van die opmerkingen of ik een game uitgestapt was etc
![]()

Goh wist niet dat jij zo lieeeef kon zijnDat is goed Greetje, denk dat je er een stuk beter uit ziet dan Kim Lian(van wie ik overigens nog nooit gehoord heb), of kom ik nu een beetje slijmerig over?![]()

Je hebt iets van haar weg in je gezicht of wordt het voor mij tijd voor de opticien?Gog wist niet dat jij zo lieeeef kon zijn
Kim is een leuke pittige tante hoor
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neeee hoor, zeggen meer mensen. Zeker als k de kuif ook omhoog zet :dJe hebt iets van haar weg in je gezicht of wordt het voor mij tijd voor de opticien?
OT: PWO shake maken, en m'n barbell mishandelen.![]()

XP? Blerg! waar is Win7 ?
Haha mooi gezicht zal dat zijnnet zo'n vrouwtje van mars
![]()

Aluminium folie nog wel, weet vrij zeker dat het je erg leuk stond, he shit waarom mis ik dat soort momenten toch altijd.
Niiiiiice, is toch best goed gelukt al zeg ik het zelf.
Ben het overigens wel eens met jerney dat roze d'r ook wel heel leuk uitziet.

Ik zal je echt niet uitlachen hoor jerneytje, je kent me toch?
Ik zal je echt niet uitlachen hoor jerneytje, je kent me toch?

hehe