- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope maar die tijd kon ik ook niet trainen dus deed ik dat ook niet
Klopt ik heb het toen nooit opgemerkt. Ook de teek niet. Daarom heb ik het ook toen gekregen.
Was ff een k*t tijd. Maar goed ik draag het nog bij mij en als het de kop op komt steken krijg ik er weer wat voor
zodat ik niet zieker word

Nope maar die tijd kon ik ook niet trainen dus deed ik dat ook niet
Klopt ik heb het toen nooit opgemerkt. Ook de teek niet. Daarom heb ik het ook toen gekregen.
Was ff een k*t tijd. Maar goed ik draag het nog bij mij en als het de kop op komt steken krijg ik er weer wat voor
zodat ik niet zieker word
in de fotogalerij poste je dat je een half jaar kanker had gehad, heb je nu aangepast naar ziekte en hier zeg je nu ziekte van lyme...in de fotogalerij poste je dat je een half jaar kanker had gehad, heb je nu aangepast naar ziekte en hier zeg je nu ziekte van lyme...
in de fotogalerij poste je dat je een half jaar kanker had gehad, heb je nu aangepast naar ziekte en hier zeg je nu ziekte van lyme...
wtfin de fotogalerij poste je dat je een half jaar kanker had gehad, heb je nu aangepast naar ziekte en hier zeg je nu ziekte van lyme...

in de fotogalerij poste je dat je een half jaar kanker had gehad, heb je nu aangepast naar ziekte en hier zeg je nu ziekte van lyme...
For real?Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden)
zo ineens?Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden)