XXL Nutrition

Wat doe jij op dit moment???

wachten zo 2 uur rijlessen

verspringende getalletjes aan het bekijken

Nope maar die tijd kon ik ook niet trainen dus deed ik dat ook niet

Klopt ik heb het toen nooit opgemerkt. Ook de teek niet. Daarom heb ik het ook toen gekregen.
Was ff een k*t tijd. Maar goed ik draag het nog bij mij en als het de kop op komt steken krijg ik er weer wat voor
zodat ik niet zieker word

Daar kun je heel lang de gevolgen van onder vinden indd rot ziekte is het.

zit in de les op school :D

Nope maar die tijd kon ik ook niet trainen dus deed ik dat ook niet

Klopt ik heb het toen nooit opgemerkt. Ook de teek niet. Daarom heb ik het ook toen gekregen.
Was ff een k*t tijd. Maar goed ik draag het nog bij mij en als het de kop op komt steken krijg ik er weer wat voor
zodat ik niet zieker word

??? in de fotogalerij poste je dat je een half jaar kanker had gehad, heb je nu aangepast naar ziekte en hier zeg je nu ziekte van lyme...

??? in de fotogalerij poste je dat je een half jaar kanker had gehad, heb je nu aangepast naar ziekte en hier zeg je nu ziekte van lyme...

Dat luppie een aandachtstrekker is wisten we al. Maar door dit soort verzinsels zijn not done t.o.v. mensen die WEL aan kanker lijden/hebben geleden.

Gelukkig leeft hij nu dag voor dag :rolleyes:

Ik denk dat ik trouwens zo maar eens ff de kankerstichting ga bellen. DIt lijkt nergens op!

Aandachttrekken over de rug van arme zieke mensen!

Hoe durft hij!

Lyme is toch chronisch mits het te laat word behandeld?

Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden :eek:)

Terug
Naar boven