Fitness Seller

Wat doe jij op dit moment???

shake aan t zuipen en ff skarrele op internet
straks weer naar ziekenhuis, vriendin ligt er sinds gisterochtend :(

9.5 jaar waarvan 8 getrouwd. En haar reden was dat ze niet gelukkig was. (anders gaat ze uiteraard niet weg)

Het wordt een zware tijd.

Damn man! dat zuigt! Veel sterkte!!

edit: en het is idd nog niet te laat om erover te praten. Ze zal echt niet gelukkiger worden als ze alleen woont ofzo. Tenzij er natuurlijk iemand anders in het verhaal zit.

Ergeren aan het gebash van siegal

Ik moet hem 10.000 keer uitleggen hoe het zit.
En er zijn bepaalde dingen waar over ik niet praat op dbb waarom
ik niet meer heb kunnen berijken dan nu en terecht helaas

Ergeren aan het gebash van Seagal.

En er zijn bepaalde dingen waarover ik niet praat op dbb: waarom
ik niet meer heb kunnen bereiken dan nu en terecht helaas (??)

/bash

• Topic Starter Topic Starter
Net gestofzuigd!
Strax werken van 6 - half 9! Niet echt zin in maar goed..

ik kauw op een hamburger en schrijf dit bericht

Best veel eigenlijk, ben een casein shake met een schepje xtend en arginine aan het wegwerken onder het genot van Chris Liebing's essential mix tegelijkertijd houdt ik drie forums in de gaten en ben ik op 1 pc BackTrack aan het installeren.
En wacht ook nog op een telefoontje, lijk verdomme wel een receptionist.:mad::(
Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden :eek:)
WTF, serieus?

Nee omdat jij zei dat het in je systeem blijft.
Het is een rare ziekte, bij sommigen is er niks meer aan te tonen maar blijven ze wel zich ziek voelen.

Dat luppie een aandachtstrekker is wisten we al. Maar door dit soort verzinsels zijn not done t.o.v. mensen die WEL aan kanker lijden/hebben geleden.

Gelukkig leeft hij nu dag voor dag :rolleyes:

sorry luppie maar je had wel degelijk in de fotogallerij neergepend daarstraks dat je een half jaar die ziekte hebt gehad, en daarna aangepast. Ik gunde je altijd nog het voordeel van de twijfel voordien, maar nu....

Zit te leren en dit allemaal te lezen..

Ergeren aan het gebash van siegal

En er zijn bepaalde dingen waar over ik niet praat op dbb waarom
ik niet meer heb kunnen berijken dan nu en terecht helaas

Eigenwijze mieter dat je bent, iedereen probeert je te helpen in je Logs. Maar je bent zo verdomt eigenwijs dat je geen enkele tips aanneemt!

Je vind dat je zelf goed bezig bent en super gains hebt gemaakt!

Blijf lekker in je waan, dag Ludo

@ CoD: Het lijkt me dat er nog wel over te praten valt, toch? Ik bedoel 9,5 jaar bij elkaar kan ze toch niet zomaar in een opwelling een einde aan maken? Ik hoop voor je dat jullie het er gewoon over kunnen hebben en toch nog samen gelukkig worden.
En zeker als je kinderen hebt lijkt het me onwijs moeilijk. Ik hoop dat zij dat ook beseft.

VEEL STERKTE ERMEE KEREL!!!

ben op werk..het gaat laat worden.

Terug
Naar boven