MuscleMeat

Wat doe jij op dit moment???

Ik ben aan het hardlopen.

Nu heb ik me de hele morgen redelijk sterk kunnen houden, maar nu ik het erover heb beginnen de tranen weer te rollen :(

Het ergste vind ik nog wel dat ik m'n kinderen een stuk minder zal kunnen gaan zien. Dat doet het meeste pijn.

Nu heb ik me de hele morgen redelijk sterk kunnen houden, maar nu ik het erover heb beginnen de tranen weer te rollen :(

Het ergste vind ik nog wel dat ik m'n kinderen een stuk minder zal kunnen gaan zien. Dat doet het meeste pijn.

Sterkte man :(!

Pff, met kinderen in het verhaal maakt het al helemaal lastig.

Maar als het zo ineens uit de lucht komt vallen en er dus nooit eerder over is gesproken lijkt mij dat het nog niet te laat is om eens met elkaar te praten. Kijken wat jullie eventueel kunnen veranderen om samen gelukkig te blijven.

Laatst bewerkt:

Sterkte man! Hopelijk loopt het nog los :(.

Stekte kerel.

me joggingsbroek aan trekken kom net uit school, nu de film strong kyken :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Idd, Dit kan ook uit woede zijn, maar dat het niet helemaal gemeend is! Als dit de eerste 'ruzie' zou zijn over scheiden, zit hier vast iets achter! Beste is gewoon net doen of je niks hebt gezien als ze thuiskomt! Kijken wat ze doet!

Houdt ons op de hoogte! :O

:(Sterkte ermee!

Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden :eek:)

Oei, inderdaad heel pijnlijk als het zo plotseling gebeurt zonder dat er daarvoor een vuiltje aan de lucht was. Ik weet wat het is geloof me, heb het ook meegemaakt zelf. Heel moeilijk te aanvaarden, maar geloof me na een slechte periode zie je de zon weer verschijnen. Ik heb het toezicht over mijn kinderen gekregen en heb daar ook hard voor gevochten, maar als dat jou niet lukt geloof dan maar dat ze altijd liefde voor jou zullen hebben. Ze hebben maar één vader, wie jou in de toekomst ook zou willen vervangen. Haal dan het meeste uit je bezoekrecht en vraag (dat zou ik dan zeker doen) tenminste co-ouderschap aan, tegenwoordig zal elke rechter je dat toekennen. De tijden zijn gelukkig voorbij dat mannen in de kou bleven staan wat de kinderen betreft.

zou nu eigenlijk moeten werken, ga zo trainen:D

Terug
Naar boven