ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Hoe lang was je al samen? en wat was haar reden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja seagal zal wel kunnen bevestigen
[Link niet meer beschikbaar]
twas bij die foto
Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden)
Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden)
Nu heb ik me de hele morgen redelijk sterk kunnen houden, maar nu ik het erover heb beginnen de tranen weer te rollen
Het ergste vind ik nog wel dat ik m'n kinderen een stuk minder zal kunnen gaan zien. Dat doet het meeste pijn.
!Nu heb ik me de hele morgen redelijk sterk kunnen houden, maar nu ik het erover heb beginnen de tranen weer te rollen
Het ergste vind ik nog wel dat ik m'n kinderen een stuk minder zal kunnen gaan zien. Dat doet het meeste pijn.
9.5 jaar waarvan 8 getrouwd. En haar reden was dat ze niet gelukkig was. (anders gaat ze uiteraard niet weg)
Het wordt een zware tijd.
Nu heb ik me de hele morgen redelijk sterk kunnen houden, maar nu ik het erover heb beginnen de tranen weer te rollen
.me joggingsbroek aan trekken kom net uit school, nu de film strong kyken![]()
Sterkte ermee!Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden)