- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me zorgen aan het maken over de scheiding. (kwam vanmorgen thuis en toen lag er een briefje dat ze wilde scheiden)

ik mot scheiten, dus dat ga nu ook doen
ps vaak als ik aan het scheiten ben, krijg ik een stijve pikhoe kan dat nou ...hopelijk ben ik niet
?
ik mot scheiten, dus dat ga nu ook doen
ps vaak als ik aan het scheiten ben, krijg ik een stijve pikhoe kan dat nou ...hopelijk ben ik niet
?
PlayGoat bedoel je neem ik aan?stoppen met de playboy op het toilet lezen kan ook al helpen
Vandaag me ma helpen in het huishouden (Ze werkt veel tegenwoordig!)
Niet trainen want ik heb rust!
Vanavond nog wel werken van 6 tot half 9 (Vakkenvullen)

ik wil je moeder ook wel helpen in het huishouden:d
Damn gozer dat is zwaar ****ed, weet niet hoe het voelt om na een lange tijd getrouwd te zijn te gaan scheiden.CoDtje is zwaar depressief aan het worden. Vandaag een gesprek gehad, en het valt allemaal niet mee. Ik krijg m'n kinderen dadelijk 3 keer in 2 weken te zien. Dat valt echt zwaar. Zo zwaar zelfs dan ik het leven zo nu en dan niet meer zie zitten![]()
Damn gozer dat is zwaar ****ed, weet niet hoe het voelt om na een lange tijd getrouwd te zijn te gaan scheiden.
Weet wel dat je 2 kinderen hebt, die hun pappie ook nodig hebben, laat ze niet in de steek...
Gelukkig dan maar zo klonk het nl. wel, weet dat je niet traint, maar als ik me depri voel helpt het echt om aan de ijzers te gaan hangen, al is het alleen maar om je gedachte vrij te maken, als je de hele dag maar aan negatieve dingen denkt ga je er vanzelf aan onderdoor.Het is niet zo dat ik echt van plan ben om mezelf van kant te maken, alleen word je er aardig depressief van en schieten er soms rare gedachten door m'n hoofd.
Echt waar, die twee schatten zijn alles voor mij. En een leven zonder hen wordt echt zwaar, kan er gewoon niet tegen en word helemaal gek. Ben ook al sinds gistermorgen wakker.