AndroidHealthClinic

Wat doen jullie door de kwark?

Sommigen van jullie maken het echt smerig.... Tonijn.. gtfo! Neem het puur of lazer er wat fruit in.

Knikker er kaneel doorheen... maar dat is omdat ik kaneel lekker vind :)

Handjevol gedroogd fruit zoals in muesli
of handjevol cashews / studentenhaver
of beetje honing
of whey

gewoon een shakebaker met water en kwark.. even schudden en je drinkt het gewoon weg.. no problemo :)

Whey of limonade

Honing en vaak ook niets. Ik vind het naturel ook lekker.

Ligt aan me suikerwaarde (diabetes),
Zit ik redelijk goed voor het slapen dan naturel, niks mis mee.
Heb ik wat extra koolhydraatjes nodig voor slapen dan voeg ik fruit toe, banaan/aardbei/appel.
Heb ik veel koolhydraten nodig pleur ik er nog een bruin broodje doorheen..

gewoon puur meestal,
soms wat rozijnen er door heen

20styzp.jpg

Mean (*SD) changes from baseline in serum total amino acid (AA), indispensable AA (IAA), branched-chain AA (BCAA), and dispensable AA (DAA) concentrations in the subjects after the ingestion of total milk protein (TMP; n = 8), micellar casein (MC; n = 8), or milk soluble protein isolate (MSPI; n = 7). A significant effect of time (P < 0.0001) and a significant meal-by-time interaction (P < 0.01) were observed for all variables as tested on the crude values with a mixed-model ANOVA with time as a repeated measure [ARMA (1,1) matrix]. *, **, ***Significantly different from baseline: *P < 0.05, **P < 0.01, ***P < 0.005.

Bedankt! Maar wat staat er nou precies? :dunno:

AA = totaal aminozuren
IAA = essentiele aminozuren
BCAA = tja BCAA lol
DAA = niet essentiele aminozuren

En dan dus de grafieken aflezen. :)

Laatst bewerkt:
Gezien er maar 7% eiwit in mijn kwark zit doe ik er een halve schep whey op 250g door.

Neem een tonijn in blik met water. Maak er wat leuks van met groentesla. Is tot wel 30 Gr. Pure eiwitten en langzaam verteerbaar.

DAA's zijn d aspartic acids kun je combineren met Animal stak en je hebt een top hormoonbooster.

halve scoop whey met beetje water ;)

20styzp.jpg

Mean (*SD) changes from baseline in serum total amino acid (AA), indispensable AA (IAA), branched-chain AA (BCAA), and dispensable AA (DAA) concentrations in the subjects after the ingestion of total milk protein (TMP; n = 8), micellar casein (MC; n = 8), or milk soluble protein isolate (MSPI; n = 7). A significant effect of time (P < 0.0001) and a significant meal-by-time interaction (P < 0.01) were observed for all variables as tested on the crude values with a mixed-model ANOVA with time as a repeated measure [ARMA (1,1) matrix]. *, **, ***Significantly different from baseline: *P < 0.05, **P < 0.01, ***P < 0.005.

WTF

En nu eens in het nederlands?

Terug
Naar boven