Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Olimontado, goed dat je terug bent 💪Mja sorry ouder topic, maar dit is toch relevant he, jaartje ouder maar beter geworden terug...
![]()
Kan dat nu ook terug 16 KM (10 Miles) aanhouden, hier niet in het rood gegaan, op die 10 KM wel:
![]()
5 KM op een zwaar heuvelachtig zandparcours, podiumplaats 2e 40-plusser op leeftijd 51:
![]()
Halve marathon: 1:50:40 (na 21,1 KM), moet beter kunnen:
![]()
Voor de rest terug voetbaltraining opgenomen, af en toe krachttraining en nu ook fietsen en soms zwemmen.. Ook niet in de gevangenis of psychiatrie gezeten het laatste jaar. Ben eigenlijk best goed bezig voor een 52-jarige vind ik zelf. 0 strafpunten terug denk ik. Ik ga hier nuttige tips proberen te gevan als het kan en voor de rest zien we wel hoe het loopt.
Groeten, Oom Oli.. vanuit Belgie natuurlijk
Ja, ik had zelf een jaarban gevraagd zodat ik weer van 9 naar 0 strafpunten gegaan ben.
Thx een strafpunt vervalt telkens na 1 jaar, vandaar...0 strafpunten terug? Ja je was ook niet actief toch? Wel lekker aan het lopen 👌
Nu kan kathelino weer lekker streng tegen je zijn.Thx een strafpunt vervalt telkens na 1 jaar, vandaar...
Vanaf nu vervallen de strapunten niet meer.Thx een strafpunt vervalt telkens na 1 jaar, vandaar...
Ja, maar dat is geen probleem, het is niet de bedoeling er nog te halen. Is die regel enkel voor mij?

Ik heb de indruk dat ik dat beter voor mezelf kan houden... met oog op strafpunten.Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je stout was🤣 anyway welkom terug👊
Nee, nooit iets ernstigs verkeerd gedaan, was vooral voor grappen die soms verkeerd begrepen werden.@Oom Oli begrijp ik wel idd achja iedereen verdient 2de kans zal wel niet zo vreselijk zijn gezien je hier nogsteeds vrienden hebt💪
🤣 Gaat mij ook nog wel overkomen, heb ook al een punt ontvangen voor jet verkeerd interpreteren van hoe het forum werkt maar kut opmerkingen maak ik ook graag. Nou welkom en welterusten!Nee, nooit iets ernstigs verkeerd gedaan, was vooral voor grappen die soms verkeerd begrepen werden.
Kan zeggen wat je wilt maar wel prima tempo's voor een 51 jarige👌.Mja sorry ouder topic, maar dit is toch relevant he, jaartje ouder maar beter geworden terug...
![]()
Kan dat nu ook terug 16 KM (10 Miles) aanhouden, hier niet in het rood gegaan, op die 10 KM wel:
![]()
5 KM op een zwaar heuvelachtig zandparcours, podiumplaats 2e 40-plusser op leeftijd 51:
![]()
Halve marathon: 1:50:40 (na 21,1 KM), moet beter kunnen (Toosje won deze wedstrijd wel (cat. dames 70+)) :
![]()
Voor de rest terug voetbaltraining opgenomen, af en toe krachttraining en nu ook fietsen en soms zwemmen.. Ook niet in de gevangenis of psychiatrie gezeten het laatste jaar. Ben eigenlijk best goed bezig voor een 52-jarige vind ik zelf. 0 strafpunten terug denk ik. Ik ga hier nuttige tips proberen te gevan als het kan en voor de rest zien we wel hoe het loopt.
Groeten, Oom Oli.. vanuit Belgie natuurlijk
Ik lees nu dat je 5km op een heuvelachtig zandparcours was? En dan 23min, wel netjes.52-jarige... Bedoeling is het komende jaar nog iets sneller te worden.
dat was in 2012. Wel op een gelijkaardig parcours als die 23 minuten nu. Dus in die periode was dat wel gelukt als ik gewild had.Zie nu je handtekening rapido hoor alleen die 5km nog eens binnen 20min dus haha👌🚀
Heb zo´n gevoel dat 2de hier een onderschatting is...@Oom Oli begrijp ik wel idd achja iedereen verdient 2de kans zal wel niet zo vreselijk zijn gezien je hier nogsteeds vrienden hebt💪
Het ergste dat je kan doen op een forum is iets plaatsen dat niet bevorderlijk is, niemand lijd fysiek, niemand getraumatiseerd, niemand financiële schade. Ik zou zeggen mooi vergeven na een jaar ban en de kans geven een goede deelnemer te zijn en hopen dat die het niet voor zichzelf verklootHeb zo´n gevoel dat 2de hier een onderschatting is...
Gevoel ?Heb zo´n gevoel dat 2de hier een onderschatting is...