AndroidHealthClinic

Wat doen jullie na het behalen van een subdoel

:roflol: Mja sorry ouder topic, maar dit is toch relevant he, jaartje ouder maar beter geworden terug...

1730419977336.png

Kan dat nu ook terug 16 KM (10 Miles) aanhouden, hier niet in het rood gegaan, op die 10 KM wel:
1730421047820.png

5 KM op een zwaar heuvelachtig zandparcours, podiumplaats 2e 40-plusser op leeftijd 51:

1730421349900.png

Halve marathon: 1:50:40 (na 21,1 KM), moet beter kunnen:
1730421595741.png

Voor de rest terug voetbaltraining opgenomen, af en toe krachttraining en nu ook fietsen en soms zwemmen.. Ook niet in de gevangenis of psychiatrie gezeten het laatste jaar. Ben eigenlijk best goed bezig voor een 52-jarige vind ik zelf. 0 strafpunten terug denk ik. Ik ga hier nuttige tips proberen te gevan als het kan en voor de rest zien we wel hoe het loopt.

Groeten, Oom Oli.. vanuit Belgie natuurlijk
Hey Olimontado, goed dat je terug bent 💪

• Topic Starter Topic Starter
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je stout was🤣 anyway welkom terug👊

• Like
Waarderingen: mrc
@Oom Oli begrijp ik wel idd achja iedereen verdient 2de kans zal wel niet zo vreselijk zijn gezien je hier nogsteeds vrienden hebt💪

Nee, nooit iets ernstigs verkeerd gedaan, was vooral voor grappen die soms verkeerd begrepen werden.
🤣 Gaat mij ook nog wel overkomen, heb ook al een punt ontvangen voor jet verkeerd interpreteren van hoe het forum werkt maar kut opmerkingen maak ik ook graag. Nou welkom en welterusten!

:roflol: Mja sorry ouder topic, maar dit is toch relevant he, jaartje ouder maar beter geworden terug...

1730419977336.png

Kan dat nu ook terug 16 KM (10 Miles) aanhouden, hier niet in het rood gegaan, op die 10 KM wel:
1730421047820.png

5 KM op een zwaar heuvelachtig zandparcours, podiumplaats 2e 40-plusser op leeftijd 51:

1730421349900.png

Halve marathon: 1:50:40 (na 21,1 KM), moet beter kunnen (Toosje won deze wedstrijd wel (cat. dames 70+)) :
1730421595741.png

Voor de rest terug voetbaltraining opgenomen, af en toe krachttraining en nu ook fietsen en soms zwemmen.. Ook niet in de gevangenis of psychiatrie gezeten het laatste jaar. Ben eigenlijk best goed bezig voor een 52-jarige vind ik zelf. 0 strafpunten terug denk ik. Ik ga hier nuttige tips proberen te gevan als het kan en voor de rest zien we wel hoe het loopt.

Groeten, Oom Oli.. vanuit Belgie natuurlijk
Kan zeggen wat je wilt maar wel prima tempo's voor een 51 jarige👌.
Hoop nog deze tijden te kunne halen op die leeftijd.
Ga zo door🚀

52-jarige... Bedoeling is het komende jaar nog iets sneller te worden.

52-jarige... Bedoeling is het komende jaar nog iets sneller te worden.
Ik lees nu dat je 5km op een heuvelachtig zandparcours was? En dan 23min, wel netjes.
Nog doelen die je wilt behalen?
10km binnen 45min?
5km binnen 20min?
Beide mooie doelen lijkt mij👌 (geen idee of dat realistisch is voor jouw)

Zie nu je handtekening rapido hoor alleen die 5km nog eens binnen 20min dus haha👌🚀

5km binnen 20 zie ik niet meer gebeuren. Sub 21:30 mss wel. 10km in 45 minuten kan mss ook nog. En gewoon voor de lol nog eens een laatste marathon in 4u lopen. (sneller kan wel, maar is niet goed met oog op nog een 20-tal jaar blijven hardlopen in mijn geval)

Zit ook een beetje met een full ironman in mijn hoofd. (gewoon finishen binnen toegestane tijdslimiet )

Heb zo´n gevoel dat 2de hier een onderschatting is...
Het ergste dat je kan doen op een forum is iets plaatsen dat niet bevorderlijk is, niemand lijd fysiek, niemand getraumatiseerd, niemand financiële schade. Ik zou zeggen mooi vergeven na een jaar ban en de kans geven een goede deelnemer te zijn en hopen dat die het niet voor zichzelf verkloot

Terug
Naar boven