- Waardering
- 3.618
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat was toch een zeer trage opbouw. 10K in 49 deed ik 10 jaar geleden nog makkelijk totaal ongetraind..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was toch een zeer trage opbouw. 10K in 49 deed ik 10 jaar geleden nog makkelijk totaal ongetraind..
Ik merk als ik te snel vertrekt, mij kuiten snel vollopen en mijn scheenbeen keihard wordt, waardoor ik amper nog kan lopen. Als ik de run rustig opbouw heb ik geen tot amper last.Dat was toch een zeer trage opbouw. 10K in 49 deed ik 10 jaar geleden nog makkelijk totaal ongetraind..
Hoe bouw je dit op? Ik heb dit ook namelijk, m'n conditie kan het prima aan dus het is dan vervelend om heel langzaam te moeten startenIk merk als ik te snel vertrekt, mij kuiten snel vollopen en mijn scheenbeen keihard wordt, waardoor ik amper nog kan lopen. Als ik de run rustig opbouw heb ik geen tot amper last.
Dat is toch gewoon een goede warming up doen?Hoe bouw je dit op? Ik heb dit ook namelijk, m'n conditie kan het prima aan dus het is dan vervelend om heel langzaam te moeten starten
In de zin van ?
ja, eigenlijk rustig aan beginnen met joggen en dan langzaam naar je eigen tempo. Ik loop gem 11km/u tempo.Hoe bouw je dit op? Ik heb dit ook namelijk, m'n conditie kan het prima aan dus het is dan vervelend om heel langzaam te moeten starten
Wat jij zegt en voor snellere loopjes kan je een uitgebreidere warming up doen.In de zin van ?
ja, eigenlijk rustig aan beginnen met joggen en dan langzaam naar je eigen tempo. Ik loop gem 11km/u tempo.
Sommige kunnen ook denken wat rekken en strekken ( wat standaard is) daarom vroeg ik wat je bedoelde.Wat jij zegt en voor snellere loopjes kan je een uitgebreidere warming up doen.
Vooral in de zin dat ook als je conditie goed is je lichaam het niet waardeert als je meteen hard gaat.
Hoe bouw je dit op? Ik heb dit ook namelijk, m'n conditie kan het prima aan dus het is dan vervelend om heel langzaam te moeten starten
Dat begrijp ik, omdat dat bij mij de oorzaak niet is kan dat bij u wel zijn.Ik ben geen ervaren hardloper, maar geef aan hoe het bij mij zit @Oom Oli
Heb je em al zo vaak gehaald de afgelopen 2 jaar?Is @mat Weer aan het werk.
Zet hem minimaal op 45min Olli
Wel goed idee
Na het behalen van mijn halve triathlon ga ik een marathon drugs gebruiken doen 🥳
Zeg ik niet
Het is dat ik bij deze training niet in anaë robe zone mocht gaan, anders 2-3 minuten minder normaal..28 sec... in een wedstrijd loop je sowieso iets harder![]()
Als je mij nu zegt waar je loopt, stuur ik 1 van de honden achter je aan. Weet zeker dat je dan nog sneller bent 😘Als ik 77 seconden sneller ga paal ik een h**r na de training !
Een gilfke of een jongere?Als ik 77 seconden sneller ga paal ik een h**r na de training !