AndroidHealthClinic

Wat doen jullie na het behalen van een subdoel

• Topic Starter Topic Starter
Ja daarom snap ik dan niet wat de meerwaarde van betalen is
Nou dat is toch gemakkelijk. Je betaald, je paalt en bent weer weg. Je hoeft niet op restaurant te gaan of praatjes te verzinnen ofzo, snap je? Het kost je wel wat, daarom dat ik dat uitsluitend doe bij het behalen van een subdoel dus...

Nou dat is toch gemakkelijk. Je betaald, je paalt en bent weer weg. Je hoeft niet op restaurant te gaan of praatjes te verzinnen ofzo, snap je? Het kost je wel wat, daarom dat ik dat uitsluitend doe bij het behalen van een subdoel dus...
Heel goed! Maar alleen gilfkes dus?

Dat is toch gezellig en je moet toch eten, kost je ook geld. Koop je eens een sexy lingerie setje voor als je haar over aantal weken weer paalt. Je bent gewoon oude player olimantado

@Oom Oli heb je eigenlijk ooit over dingen zoals trouwen en kinderen krijgen gedacht?

Restaurant is duurder.

Maarja, de seks is wss beter..

Als ik over 2 weken 10km loop binnen de 49 minuten is het bij mij weer zover !!!!

Ik kan me voorstellen dat krachtsporters dat ook doen als ze bijvoorbeeld een bepaald vooropgesteld gewicht kunnen benchen..

Wie durft dit toegeven ?

Na
Wie doet dit ook om zichzelf te motiveren ? Als ik over 2 weken 10km loop binnen de 49 minuten is het bij mij weer zover !!!!

Ik kan me voorstellen dat krachtsporters dat ook doen als ze bijvoorbeeld een bepaald vooropgesteld gewicht kunnen benchen..

Wie durft dit toegeven ?
Na anderhalf jaar aanmodderen met blessures zal ik hoogstwaarschijnlijk over 11 dagen mijn subdoel ruimschoots bereiken.

Wie doet dit ook om zichzelf te motiveren ? Als ik over 2 weken 10km loop binnen de 49 minuten is het bij mij weer zover !!!!

Wie durft dit toegeven ?
Ik wou dat doen na m'n 10km hardloopwedstrijd een hele tijd terug, maar toen kwam m'n ex weer langs dus die maar gepaald. Die is 'm nu dus weer gevlogen, dus zodra ik weer een prestatie zet op hardloop gebied ga ik dat zeker doen :')

:roflol: Mja sorry ouder topic, maar dit is toch relevant he, jaartje ouder maar beter geworden terug...

1730419977336.png

Kan dat nu ook terug 16 KM (10 Miles) aanhouden, hier niet in het rood gegaan, op die 10 KM wel:
1730421047820.png

5 KM op een zwaar heuvelachtig zandparcours, podiumplaats 2e 40-plusser op leeftijd 51:

1730421349900.png

Halve marathon: 1:50:40 (na 21,1 KM), moet beter kunnen (Toosje won deze wedstrijd wel (cat. dames 70+)) :
1730421595741.png

Voor de rest terug voetbaltraining opgenomen, af en toe krachttraining en nu ook fietsen en soms zwemmen.. Ook niet in de gevangenis of psychiatrie gezeten het laatste jaar. Ben eigenlijk best goed bezig voor een 52-jarige vind ik zelf. 0 strafpunten terug denk ik. Ik ga hier nuttige tips proberen te gevan als het kan en voor de rest zien we wel hoe het loopt.

Groeten, Oom Oli.. vanuit Belgie natuurlijk

Laatst bewerkt:
0 strafpunten terug? Ja je was ook niet actief toch? Wel lekker aan het lopen 👌

Terug
Naar boven