Fitness Seller

wat drinken jullie gedurende het trainen ??

Goor?
Kraantjeswater daar is niets mis mee, gewoon drinken!! Daar dient het toch voor zeker.
En tegen wat chloor smaak kan je het volgende doen; gewoon enkele flessen opvullen met kraantjeswater, wat in de koelkast bewaren, smaak (als je dan al vind dat jouw kraantjeswater chloor smaak heeft) is weg na enkele uurtjes.

tijdens meestal niet,na de training een aa

Goor?
Kraantjeswater daar is niets mis mee, gewoon drinken!! Daar dient het toch voor zeker.
En tegen wat chloor smaak kan je het volgende doen; gewoon enkele flessen opvullen met kraantjeswater, wat in de koelkast bewaren, smaak (als je dan al vind dat jouw kraantjeswater chloor smaak heeft) is weg na enkele uurtjes.

Ik vind het water uit de winkels toch véél lekkerder hoor. Maarja, smaken verschillen hé. ;)

Ik drink gefilterd kraantjes water, dat smaakt nog beter dan water uit flessen, imo. ;)

Ik vind het water uit de winkels toch véél lekkerder hoor. Maarja, smaken verschillen hé. ;)

Ik wissel gewoon af, drink een fles water + ongeveer een liter kraantjeswater per dag.
Filteren kan je doen met zo'n waterfilterkan, ikzelf ben er geen voorstander van.
Altijd rekening houdende met het feit dat er in zo'n filter nog eens die extra kans bestaat dat er zich bacteriën gaan nestelen, nee voor mij gewoon leidingwater, ik laat wel altijd het water eerst ff goed stromen voor ik me mn flessen vul.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn kraantjeswater is alles behalve goor???

Ik drink dagen door kraanwater, niets mis mee imo.

Ik wissel gewoon af, drink een fles water + ongeveer een liter kraantjeswater per dag.
Filteren kan je doen met zo'n waterfilterkan, ikzelf ben er geen voorstander van.
Altijd rekening houdende met het feit dat er in zo'n filter nog eens die extra kans bestaat dat er zich bacteriën gaan nestelen, nee voor mij gewoon leidingwater, ik laat wel altijd het water eerst ff goed stromen voor ik me mn flessen vul.

om de bacterien te voorkomen kan je het ook gewoon koken en dan laten afkoelen.

Hoe vaak komt de "drinken tijdens training" vraag wel niet terug... :rolleyes:

niets
sporten en drinken is bij mij => :kots:

ik drink ervoor of erna

Wotter. Mmmm lekker.

Water, en dan gewoon uit de kraan. Niet eens zoveel, inclusief mijn 30 minuten cardio drink ik ongeveer een halve liter water.

Daarna nog een halve liter water met dextrose, creatine en glutamine maar das mijn PWO shake.

kraanwater of water uit flesjes bij de aldi weg.

1 liter warm water met daarin 2 geperste citroenen en 3 scheppen honing.

Terug
Naar boven