XXL Nutrition

Wat eet je nu?

een peer met whey shake

Basmati met kipfilet.

ga nu lekker snacken bij friettent

Kwark onder het trainen :cool:
ben dus NU aan het trainen , K en FF browsen op DBB :D

Gebakken eitje (3 eitjes met spek)
paar kleine tomaatjes (cherry tomaatjes ofzo)
glaasje melk :D

en dalijk een bakje kwark naar binnen, en dan slaapjes doen :D

hütenkase met een paar nootjes en 2 eieren

Gvdd ik heb net 3 pringelbussen en een zak met tijgernoten op. Ik zit wel over mijn onderhoud heen denk ik zomaar :rolleyes::rolleyes: Zo ff bakkie kwark erin rammen.

Net een ijsje op :fuu: en strakjes ff een bakkie kwark net als massief :D

Kwark was op in de jumbo dus atm geen kwark :(
Iemand iets anders tip, als vervanger voor kwark?

Kwark was op in de jumbo dus atm geen kwark :(
Iemand iets anders tip, als vervanger voor kwark?
Melk en noten?
Blikje tonijn (op water)?

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Gvdd ik heb net 3 pringelbussen en een zak met tijgernoten op. Ik zit wel over mijn onderhoud heen denk ik zomaar :rolleyes::rolleyes: Zo ff bakkie kwark erin rammen.

Flink aan het cutten en een flinke snaaibui te pakken? :p

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

NightProtein en een handje ongezouten cashews.

pinda's
kwark
whey
banaan
rijstwafels met 150 gr kip
400ml karnemelk

(post workout + pre-sleep :D )

Good ol' oatmeal, apple & whey...

Deze morgen (6 u) een shake met 4 dl chocomelk, 7 scheppen havermout, 5 scheppen druivensuiker, 15 gram eiwitpoeder, 3 hele eieren, 5 ei eiwitten, 1 banaan. Goed voor ongeveer 1000 calorieën.
Zo dadelijk (9 uur) 2 cheeseburgers: goed voor zo'n 900 calorieën.
Rond 12 uur: 120 gram rijst (ongekookte waarde) met 500 gram gebakken kip en 1 tomaat + mayonaise + ananassap. Ongeveer 1500 cal.
15 uur: eenzelfde shake als die van 6 uur. Ongeveer 1000 cal.
18 uur: 400 gram gebakken aardappeltjes met 300 gram varkensvlees en zeer veel mayonaise + ananassap. Ongeveer 2000 cal.
20 uur: een shake met 4 dl chocomelk, 2 hele eieren en 5 ei eiwitten, 15 gram eiwitpoeder. Ongeveer 600 cal.
23 uur: 10 ei eiwitten. Zo'n 150 cal.
Totale calorie inname zal zo'n 7000 zijn.

brinta, whey en een beetje watermeloen

Deze morgen (6 u) een shake met 4 dl chocomelk, 7 scheppen havermout, 5 scheppen druivensuiker, 15 gram eiwitpoeder, 3 hele eieren, 5 ei eiwitten, 1 banaan. Goed voor ongeveer 1000 calorieën.
Zo dadelijk (9 uur) 2 cheeseburgers: goed voor zo'n 900 calorieën.
Rond 12 uur: 120 gram rijst (ongekookte waarde) met 500 gram gebakken kip en 1 tomaat + mayonaise + ananassap. Ongeveer 1500 cal.
15 uur: eenzelfde shake als die van 6 uur. Ongeveer 1000 cal.
18 uur: 400 gram gebakken aardappeltjes met 300 gram varkensvlees en zeer veel mayonaise + ananassap. Ongeveer 2000 cal.
20 uur: een shake met 4 dl chocomelk, 2 hele eieren en 5 ei eiwitten, 15 gram eiwitpoeder. Ongeveer 600 cal.
23 uur: 10 ei eiwitten. Zo'n 150 cal.
Totale calorie inname zal zo'n 7000 zijn.

33 ei eiwitten per dag + 8 eidooiers+ 45 gram eiwitpoeder! hoe lang wil jij nog leven? overigens eet jij denk ik iets van een 700 gram eiwit per dag, sterk:eek:

brinta whey

weer een bak rijst, groente en kippenlever

:meal:

33 ei eiwitten per dag + 8 eidooiers+ 45 gram eiwitpoeder! hoe lang wil jij nog leven? overigens eet jij denk ik iets van een 700 gram eiwit per dag, sterk:eek:
Wat is er erg aan ei-eiwitten, eidooiers en eiwitpoeder ?
AUB met een wetenschappelijke bron afkomen :D

Terug
Naar boven