XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Nou, even testen hoe brak mijn 'nieuwe' webcam is.

Die blokken zijn geen keien, maar ....kipfilet :P
Verder rijst en provinciaalse groente!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

achter me kiezen: soep getrokken van 1 kippenbout, 1 bouillonblokje en 1 hele struik bleekselderij opgeleukt met 1 el Surinaamse pindakaas
voor mijn neus: halve bak uitgelekte kwark met 50 g cranberries, 2 el kokos , 10 gram gemalen lijnzaad opgeleukt met anijszaad en suikervrije maple syrup.
In mijn neus de geur van versgebakken pizza California (tonijn) met extra mozzarella die mijn vriend op aan het smikkelen is...

HMJAMM !!! :lick: :D:D

- 550 ml melk
- 3 grof volkoren boterhammen
- beetje boter 2 plakjes kipfilet
- ong. 20 gram slankie kaas
- multivit pil
- mandarijn (eet ik 30 min later)

Heb nog geen zin/tijd gehad om me haren te kammen :P

500 ml melk
700 gr witte bonen in tomatensaus

@ Frenkpie + Huckfinn: leuke pics :thumbs:
@ Man-Mountain: sinds wanneer kan je koffie eten ? ;)

Ik wil wel eens weten of mensen iets merken van die lijnzaadolie?
Heb het nog nooit gedaan. Maar is wel erg interessant. Hoe gebruik je het dan? En waar koop je het ik heb wel eens gezocht in de super maar niet gevonden.

Thanxs

Esperantisto zei:
achter me kiezen: soep getrokken van 1 kippenbout, 1 bouillonblokje en 1 hele struik bleekselderij opgeleukt met 1 el Surinaamse pindakaas
voor mijn neus: halve bak uitgelekte kwark met 50 g cranberries, 2 el kokos , 10 gram gemalen lijnzaad opgeleukt met anijszaad en suikervrije maple syrup.
In mijn neus de geur van versgebakken pizza California (tonijn) met extra mozzarella die mijn vriend op aan het smikkelen is...

Daar kan Jamie Oliver nog wat van leren :D

O ja voor ik het vergeet heb net een whey shakie op met melk halve liter, halve liter water en vier bruine bammen met pinda kaas, daar wordt je groot en sterk van.

een rekenmachine

gwoon kwark aanwesig ft optimel vla ;)

Mijn kerstontbijt:

- gebakken eitje
- broodje ham/kaas
- kerstbrood
- 200gr magere kwark

kerst bij mijn pa en ma.......bijna geen kwark, muesli, kipfilet.....

ontbijt:
-------
2 boterhammen met pindakaas
2 boterhammen met aardbeien-jam (natuurproduct (alsof dat wat boeit))
3 eiwitten
250ml halfvolle melk
2 sinaasappels
2 visolie capsules

Het is dat ik aan het bulken ben, maar wat een k*tgevoel als je ineens niet meer volgens je schema kunt eten. Een beetje op verkeken.....gelukkig eten me ouwe wel veel vis die met olijolie wordt bereid....phew

2 dagen flink bulken hahaha :OP

biertje

Kip, biefstuk, patat,pindasaus, ijs enz.

slecht he ;)

leve de winter....

3 sneden brood een beschuit een groot stuk kerstkrans met spijsvulling, voor de kerstgedachte:D:D en een halve liter melk om alles weg te spoelen ;)

Terug
Naar boven