MuscleMeat

wat eten jullie als ontbijt?

1st breakfast: protein shake
2nd breakfast: 2 eieren (gebakken in kokosolie)

Tussendoor hap pindakaas, santen of handje noten.

Ik probeer de ochtenden zo carb-vrij mogelijk te houden. Soms best lastig, maar o zo fijn voor mijn GI.

haha jaaa , ik doe da voor die zoute smaak van pindakaas weg te krijgen :o

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 06:57 ----------

waarom dextrose? en niet bv havermout ofzo?

Eet dat ook weleens na de training en dan heb ik liever dextro dan havermout ofzo, en buiten dat voor de smaak ;) Dextrose gebruik ik dan ipv suiker, deed er vroeger af en toe suiker door maar nu dus dextro

• Topic Starter Topic Starter
Eet dat ook weleens na de training en dan heb ik liever dextro dan havermout ofzo, en buiten dat voor de smaak ;) Dextrose gebruik ik dan ipv suiker, deed er vroeger af en toe suiker door maar nu dus dextro

Havermout na de training heeft toch geen nut? Dat neemde toch nie snel op?

zoals de titel zegt , wat eten jullie als ontbijt? want dat is qua voeding mijn zwakste punt op de moment!
maar wel geen dingen als vlees enz want smorgens ben ik geen vleeseter , liever iets zoets.. daarom nie ongezond of bomvol suikers ofzo eh..

en ik kom ongeveer 1 kg per maand aan , is dit genoeg of nogal weinig? (vetpercentage blijft wel hetzelfde)

grtz
gebakken eieren of havermout

ik kom ongeveer 3kg per jaar aan :roflol: good old times,,,,,

Standaard brinta. Vult lekker, geen honger in de morgen.

Vanochtend poffertjes shake eieren...
morgen weer anders....

O ja ik vergeet me banaan...

Laatst bewerkt:
70 gram Brinta ofso totdat die beetje dik begint te raken.
300 ml magere melk
60 gram whey
1 banaan

Havermout na de training heeft toch geen nut? Dat neemde toch nie snel op?

neem je idd niet zo snel op, zeker niet als dextro. Maar havermout na de training is niet verkeerd, aangezien een maaltijd na de training vrij effectief is m.b.t. voedingsstoffen en (lege) voorraden anvullen

70 gram Brinta ofso totdat die beetje dik begint te raken.
300 ml magere melk
60 gram whey
1 banaan

En die bak je dan als een soort gehaktbal? Met zoveel whey en brinta lijkt me dat één dikke klodder

60 gram rolled oats
300 ml halfvolle melk
2 snee brood
2 gebakken eieren
Broodje pindakaas
Banaan
Kiwi

Soms nog een kom met muesli en yoghurt erbij als ik honger heb, hehe.

afgelopen 8 dagen.... (vakantie :D)
3 broodjes (veelal warm en varieren) met ham/ei, kaas/ei, haring
soepbord met yoghurt + fruit + veel muesli
koffie

Maar gewoonlijk thuis is het een flink bord yoghurt met 100 gram muesli/havermoutmix en dan een uurtje later 2 bth

2 glazen water met BCAA's, proteine shake met havermout en een banaan.

2 sneetjes brood en whey shake met magere melk

100g havermout
0.25L magere melk
0.25L water
1 banaan
1 eigeel
3 eiwit
mixen en drinken.
5 minutes breakfast. en hup. naar m'n werk...

neem je idd niet zo snel op, zeker niet als dextro. Maar havermout na de training is niet verkeerd, aangezien een maaltijd na de training vrij effectief is m.b.t. voedingsstoffen en (lege) voorraden anvullen

En die bak je dan als een soort gehaktbal? Met zoveel whey en brinta lijkt me dat één dikke klodder

Nee :p

Ik gooi me whey er niet doorheen.
Eerst eet ik me Brinta met magere melk.
Als ik dat op heb drink ik pas me 60 gram whey ;)

50 gram havermout
40 gram all day protein
300 ml water

Verschilt. In de cut nu 3,8 gekookt eitje met 2 eetlepels lijnzaadolie. In de bulk 2 bruine volkoren boterhammen, 5 gebakken eitjes in een omelet met 2 plakken kaas, tomaat, sla, uitjes.

10gr BCAA in 1,5l water. (IF)

Verschilt. In de cut nu 3,8 gekookt eitje met 2 eetlepels lijnzaadolie. In de bulk 2 bruine volkoren boterhammen, 5 gebakken eitjes in een omelet met 2 plakken kaas, tomaat, sla, uitjes.

Wacht even.. 3.8 ei?
Dus je kookt 4 eieren en van de laatste snijd je exact 1/5 deel af en dit keil je weg?

Terug
Naar boven