PepperPotts
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha jaaa , ik doe da voor die zoute smaak van pindakaas weg te krijgen
---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 06:57 ----------
waarom dextrose? en niet bv havermout ofzo?
Dextrose gebruik ik dan ipv suiker, deed er vroeger af en toe suiker door maar nu dus dextroEet dat ook weleens na de training en dan heb ik liever dextro dan havermout ofzo, en buiten dat voor de smaakDextrose gebruik ik dan ipv suiker, deed er vroeger af en toe suiker door maar nu dus dextro
gebakken eieren of havermoutzoals de titel zegt , wat eten jullie als ontbijt? want dat is qua voeding mijn zwakste punt op de moment!
maar wel geen dingen als vlees enz want smorgens ben ik geen vleeseter , liever iets zoets.. daarom nie ongezond of bomvol suikers ofzo eh..
en ik kom ongeveer 1 kg per maand aan , is dit genoeg of nogal weinig? (vetpercentage blijft wel hetzelfde)
grtz
good old times,,,,,Havermout na de training heeft toch geen nut? Dat neemde toch nie snel op?
70 gram Brinta ofso totdat die beetje dik begint te raken.
300 ml magere melk
60 gram whey
1 banaan
Vanochtend poffertjes shake eieren...
morgen weer anders....
O ja ik vergeet me banaan...

neem je idd niet zo snel op, zeker niet als dextro. Maar havermout na de training is niet verkeerd, aangezien een maaltijd na de training vrij effectief is m.b.t. voedingsstoffen en (lege) voorraden anvullen
En die bak je dan als een soort gehaktbal? Met zoveel whey en brinta lijkt me dat één dikke klodder

Nee
Ik gooi me whey er niet doorheen.
Eerst eet ik me Brinta met magere melk.
Als ik dat op heb drink ik pas me 60 gram whey![]()

Verschilt. In de cut nu 3,8 gekookt eitje met 2 eetlepels lijnzaadolie. In de bulk 2 bruine volkoren boterhammen, 5 gebakken eitjes in een omelet met 2 plakken kaas, tomaat, sla, uitjes.