AndroidHealthClinic

wat eten jullie als ontbijt?

Ik wou dat ik boterhammen met choco kon eten, speculoos doppen in de melk en een lekkere shake erbij (syntha 6 cookies and Cream of perfect whey choco van Nutrition).

:-)

Neen lang leven het dieet

momenteel om 6 uur s'ochtends 250gr magere kwark 3x rijstkoeken, 100gram rijstpudding en onderweg nog een banaan

oats en whey

Yoghurt en pindakaas is het genots ontbijtje.
In weekend havermout kan nog ff half uurtje chillen voor het trainen lol.

maar ik zelf ben nu ook 7-8 kilo aangekomen in 6-7 maanden. gewoon keihard trainen en nooit je ontbijt overslaan en doorvreten.

brood met pindakaas en mijn shake en soms banaan

Ja mijn kwark is standaard magere, maar het lijkt mij dat je er savonds meer aan hebt dan sochtends?
ja dit zou wel kunnen kloppen ik kan dit niet tegenspreken maar ik eet het zowat heel de dag door denk wel 1 tot 1.5kg per dag te benutten dit telkens in porties van 250gr, kwaad kan het alvast niet hoor! ik doe dit omdat het een makkelijk snel binnen te krijgen voeding is en onderweg naar werk nog 2 bananen en enkele rijstkoeken ben voldaan, nu denk ik wel wat vezels en granen in mn ontbijt te missen iemand die daar mss een makkelijk binnen te krijgen voeding voor kent want vind die dingen nogal zwaar op de maag liggen en heb nogal gevoelige maag, waardoor ik bij te zware maaltijden nogal vaak moet braken en dan opnieuw moet gaan eten of zouden die rijstkoeken volstaan?

Bak havermout en whey :)

uitsmijter ham-kaas. 10 min daarna een shake met 500ml melk 100gr oats en 30gr whey.
nu aan het cutten en m'n eerste maaltijdje pas om 13:00

100g havermeel
40g whey proteine
400ml melk

Whey met oats of brinta en water in de shaker.
Twee bananen er achter aan.
Good to go.

200gr fruitmix bestaande uit aardbeien, bosbessen en frambozen plus een pannenkoek gemaakt van whey, 80gr havermout, 5gr haverzemelen, 2 eieren en 1gr kaneel.

150gr brinta, 2 banan, 40gr whey, 10 gr olijf olie

halve liter melk en twee boterhammen en flink wat boter omdat ik anders niet aan genoeg vetten kom met wat hagelslag

75 gram havermout, 250 melk, 30 gram whey en wat rozijnen: lepelen maar!

100 gram brinta met 500 ml melk en een scoop whey. :D

Terug
Naar boven