- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
momenteel om 6 uur s'ochtends 250gr magere kwark 3x rijstkoeken, 100gram rijstpudding en onderweg nog een banaan
Ik vroeg me vandaag af of kwark 's ochtends opschiet, aangezien het traag opgenomen wordt. Iemand die dat weet?
kwark als ontbijt is zeker niks mis mee, best een magere in mijn geval althans
ja dit zou wel kunnen kloppen ik kan dit niet tegenspreken maar ik eet het zowat heel de dag door denk wel 1 tot 1.5kg per dag te benutten dit telkens in porties van 250gr, kwaad kan het alvast niet hoor! ik doe dit omdat het een makkelijk snel binnen te krijgen voeding is en onderweg naar werk nog 2 bananen en enkele rijstkoeken ben voldaan, nu denk ik wel wat vezels en granen in mn ontbijt te missen iemand die daar mss een makkelijk binnen te krijgen voeding voor kent want vind die dingen nogal zwaar op de maag liggen en heb nogal gevoelige maag, waardoor ik bij te zware maaltijden nogal vaak moet braken en dan opnieuw moet gaan eten of zouden die rijstkoeken volstaan?Ja mijn kwark is standaard magere, maar het lijkt mij dat je er savonds meer aan hebt dan sochtends?