AndroidHealthClinic

wat is de invloed van benen (niet) trainen op de ontwikkeling van het bovenlichaam?

Bezoekers in dit topic

ey Boogie, kan je me uitleggen waaorom je angstaanvallen van bodybuilden kreeg ?
 
ik stuur je even een pm daarover.

edit: done
 
Laatst bewerkt:
Santoz zei:
Inderdaad, ieder z'n ding,
het is niet omdat ik of iemand anders niet zo zou kunnen leven dat Boogie dat niet kan,
zoek het uit zou ik zeggen, als je de sport binnen de kortste keren mist dan weet je het antwoord meteen

ja, maar is het dan missen omdat je merkt dat er iets schort aan je fysiek, of het gevoel van gemis richting het figuurlijke tillen van de gewichten :o
 
Wat ben je toch ook een mietje, boogie. Nu leg je weer je hele ziel bloot op een plein vol cynische narcistische sociaal gestoorden.
Je weet zelf ook wel wat de invloed van benen trainen is op de rest, dat je dit toch wel moet doen. Bovendien zul je zelf je weg moeten vinden in de kwaliteit/kwantiteit van je trainingen en in hoeverre je nog bezig zult zijn met de sport.
Purple heeft gelijk, ga dan lekker een beetje onderhouden....
 
CQ_Demolisher zei:
ja, maar is het dan missen omdat je merkt dat er iets schort aan je fysiek, of het gevoel van gemis richting het figuurlijke tillen van de gewichten :o
Beiden denk ik...
 
Back
Naar boven