Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt een BB foto... maartoch!
![]()
Iemand een idee wie deze freak is?![]()

![]()
Damn mooi droog. Extreem smalle taille ook!
En hoezo geen BB foto? Zo ga je er echt niet uitzien zonder te trainen hoor, sterker nog zo ga je er nooit uitzien zonder te kuren.
![]()

jawoor nog ff
met die instelling kom je ook nergens
Dat heeft niet met mijn instelling te maken is gewoon realiteit. Zo droog en die hardheid krijg je niet naturel..
Hij beweert zelf dat hij niet (heeft) gebruikt.
Volgens het invervieuw traint hij al 25 jaar en eet heeel strikt.
Lees het stuk maar eens door, opzich is het wel grappig om te lezen.
http://www.bodybuilding.com/fun/mielke40.htm
P.S: Ik probeer je niet af te kraken hoor. Kan net zo goed BS zijn wat hij daar verteld.
.die kan makkelijk naturel zijn... randolf bitorina, zoek maar op (2 voudig wereldkampioen natural extreme body), traint bij mij in de gym, ken hem persoonlijk en heeft nog nooit (dat is met 100% zekerheid te zeggen) gekuurd. is vele male groter, droger, harder dan deze baardaap
die kan makkelijk naturel zijn... randolf bitorina, zoek maar op (2 voudig wereldkampioen natural extreme body), traint bij mij in de gym, ken hem persoonlijk en heeft nog nooit (dat is met 100% zekerheid te zeggen) gekuurd. is vele male groter, droger, harder dan deze baardaap

die kan makkelijk naturel zijn... randolf bitorina, zoek maar op (2 voudig wereldkampioen natural extreme body), traint bij mij in de gym, ken hem persoonlijk en heeft nog nooit (dat is met 100% zekerheid te zeggen) gekuurd. is vele male groter, droger, harder dan deze baardaap