MuscleMeat

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Vraag me steeds af hoe die oldschool BB'ers toch zo een smal taille konden behouden.
Er werd toch ook aan squats en deadlifts gedaan en zonder jezelf de hele dag vol te steken met eten kan je toch niet groeien?

(Ja, I know dat het komt omdat er nog geen massive HGH gebruik was zoals bij de huidige generatie, maar toch)

Vraag me steeds af hoe die oldschool BB'ers toch zo een smal taille konden behouden.
Er werd toch ook aan squats en deadlifts gedaan en zonder jezelf de hele dag vol te steken met eten kan je toch niet groeien?

(Ja, I know dat het komt omdat er nog geen massive HGH gebruik was zoals bij de huidige generatie, maar toch)

Voor zover ik weet krijg je van squats en deadlifts geen dikke gut, en natuurlijk als je veel eet gaat je maag wat uitzetten, maar in de cut krimpt deze toch weer. En ik weet dat Arnold (en wss de rest ook) ook vacuum oefeningen deden.

Voor zover ik weet krijg je van squats en deadlifts geen dikke gut, en natuurlijk als je veel eet gaat je maag wat uitzetten, maar in de cut krimpt deze toch weer. En ik weet dat Arnold (en wss de rest ook) ook vacuum oefeningen deden.

Squat en deadlift zorgt toch voor een breder taille?

En idd je maag enzo zetten toch enorm uit door al het eten. En Arnold stond er nu ook niet echt super droog bij en zat ook ferm aan de Dbol.

De pro's even terzijde gelaten, gewoon gekeken naar 'recreatieve' bodybuilders. Zulke tailles zie je toch nog zelden? (Jeppe is er wel een goed voorbeeld van)

Squat en deadlift zorgt toch voor een breder taille?

En idd je maag enzo zetten toch enorm uit door al het eten. En Arnold stond er nu ook niet echt super droog bij en zat ook ferm aan de Dbol.

De pro's even terzijde gelaten, gewoon gekeken naar 'recreatieve' bodybuilders. Zulke tailles zie je toch nog zelden? (Jeppe is er wel een goed voorbeeld van)

Denk niet dat je taille breder kan worden door squats en deadlift, breedte van taille is genetisch vastgelegd lijkt mij.

Taille lijkt kleiner als de rest eromheen groter is, recreatieve bb's hebben gewoon niet zo'n massieve upperbody vergeleken met de pro's uit de jaren 70. Vooral enorme (brede) lats zorgen voor een smal ogende taille, dit zie je goed bij Lee Haney en die dude van dat filpmje hierboven.

The Golden Eagle :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tom%20Platz.jpg

Tom+Platz.jpg

Dat is ook een 'echte' wedstrijd en onze blonde staat niet op 15% vet hoor..

sn290.jpg

serge nubret :>
me droomfysiek

als ze me vroegen of ik een miljoen schuld wil in ruil tegen zo een fysiek zou ik er niet eens over nadenken :D hahah

What the Fux?

2cf9nwg.jpg

10rpoq0.jpg

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

keihard geshopped :D

Terug
Naar boven