Soltari
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------
Gruwelijk!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------
Vraag me steeds af hoe die oldschool BB'ers toch zo een smal taille konden behouden.
Er werd toch ook aan squats en deadlifts gedaan en zonder jezelf de hele dag vol te steken met eten kan je toch niet groeien?
(Ja, I know dat het komt omdat er nog geen massive HGH gebruik was zoals bij de huidige generatie, maar toch)
Voor zover ik weet krijg je van squats en deadlifts geen dikke gut, en natuurlijk als je veel eet gaat je maag wat uitzetten, maar in de cut krimpt deze toch weer. En ik weet dat Arnold (en wss de rest ook) ook vacuum oefeningen deden.
Squat en deadlift zorgt toch voor een breder taille?
En idd je maag enzo zetten toch enorm uit door al het eten. En Arnold stond er nu ook niet echt super droog bij en zat ook ferm aan de Dbol.
De pro's even terzijde gelaten, gewoon gekeken naar 'recreatieve' bodybuilders. Zulke tailles zie je toch nog zelden? (Jeppe is er wel een goed voorbeeld van)
Ik weet 't.
http://www.youtube.com/watch?v=wz2r7jEhvYQ
Heel bruut als hij een front double biceps doet, dan zie je pas hoe smal zijn taille is.
benen hadden wel iets groter gemogen trouwensThe Blond Bomber
![]()
serge nubret :>
me droomfysiek
als ze me vroegen of ik een miljoen schuld wil in ruil tegen zo een fysiek zou ik er niet eens over nadenkenhahah
Wow.