MuscleMeat

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Wat is er eigenlijk mis aan het fysiek van Dennis James? Massa, en symentri heeft hij maar nooit een hoge Mr.O notering...

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Bruutste foto die ik ooit heb gezien is Ronnie backstage. Hij loopt volgens mij richting het podium en de persoon naast hem draagt een handdoek meen ik.
Dat contrast en de massa op dat moment is ongelooflijk. Kan alleen de foto nergens meer vinden..

• Topic Starter Topic Starter
Bruutste foto die ik ooit heb gezien is Ronnie backstage. Hij loopt volgens mij richting het podium en de persoon naast hem draagt een handdoek meen ik.
Dat contrast en de massa op dat moment is ongelooflijk. Kan alleen de foto nergens meer vinden..
Die zou ik graag willen zien.

Iemand die weet waar Mr. Mike het over heeft en de foto kan vinden?

meest gruwelijke bb foto?

Greg de clown?
Tussen foto's van Arnold, Franco en Ronnie?

Als ik moderator was had je nu een weekban.

Gelukkig dat je dat niet bent. Greg Valentino is een enorm misbegrepen persoon en ik vind hem ondanks zijn synthol abuse een mega interessante persoon, met een super karakter. Voor zijn synthol abuse was hij trouwens een super atleet, kijk maar naar die foto.

check die triceps en brachioradialis van heath :p

Bedoel je deze misschien??

hsta8k.jpg

Hell yeah, thanks ouwe. Dat is Vicky Gates right?
Er waren nog meer foto's van dit moment, als je die ook toevallig hebt...

Hell yeah, thanks ouwe. Dat is Vicky Gates right?
Er waren nog meer foto's van dit moment, als je die ook toevallig hebt...

Ik zal eens kijken in mijn ronnie fotomapje of ik nog meer heb. Ik las je omschrijving en wist dat het deze moest zijn :D. En ja.. dat is Vicky Gates, destijds nog zijn vrouw volgens mij.

lol die kerel op de achtergrond, vol afgunst kijken :)

Nog zo'n mooie, kijk die benen :)

rc892.jpg

Wel brutal conehead :P

Terug
Naar boven