Fitness Seller

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Brute pic en knappe fysieken, maar die nagels van die zwarte kunnen toch echt niet imo...

Hij lijkt op LilWayne..alleen niet zo Lil dan..

Dat is een vrouw? :P

Is dat een vrouw?:D

wat spookt die mustafa uit eigenlijk? sinds hij bijna knock-out ging op de Holland GP hebben we maar weinig van hem gehoord, is hij nog wel actief? Kan me herinneren dat zijn schouders echt massief waren:cool:

Meer Coe:

Damn nice fysiek , alleen waar zijn de abs? Trainden ze vroeger minder abs fso? Valt me soms toch op dat ze iig geen zwaar uitgelijnde abs hebben en eigenlijk staat dat toch niet slecht:p

Boyer Coe stond erom bekend dat hij geen afgelijnde abs had. Wil niet zeggen dat hij ze niet trainde. Gewoon genetisch bepaald denk ik. Wat ik verder over hem weet is dat hij een toupet droeg :rolleyes:.

Hebben we ook epische gruwelijke natural BB foto's? ;)

Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat je nu niet meer veel fysieken als dit ziet ? Is dat door verschil in drugs of trainen ? ik snap het niet

En ik bedoel niet de pro's maar gewoon de amateuren die vrij serieus bezig zijn.

Komt puur door het verschil in drugs. Vroeger gebruikten ze voornamelijk dianabol en primobolan. Toen hadden ze nog geen HGH, IGF en nog veel meer troep wat ze nu wel hebben.
En er zijn zeker amateurs die een oldschool fysiek hebben, je ziet ze alleen niet omdat ze niet bekend zijn.

kick :D

fc222.jpg

Columbu16.jpg

fc187.jpg

fc230.jpg

fc8.jpg

fc4.jpg

fc47.jpg

fc151.jpg

fc199.jpg

fc105.jpg

fc238.jpg

Columbu07.jpg

Damn nice fysiek , alleen waar zijn de abs? Trainden ze vroeger minder abs fso? Valt me soms toch op dat ze iig geen zwaar uitgelijnde abs hebben en eigenlijk staat dat toch niet slecht:p

Ze trainden hun buik minder maar hadden ook een stukken hogere BF% als de bodybuilders van nu.

dat is geen goede verklaring minnotaures want je je ziet zelfs abs bij ~10% en deze mannen van vroeger stonden echt wel veel droger dan dat op een wedstrijd!

up?

Terug
Naar boven