Fitness Seller

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

108 kilo maar, weet je dat zeker, je hebt gelijk mannen hebben een borst ;) dom van me

108 kilo maar, weet je dat zeker, je hebt gelijk mannen hebben een borst ;) dom van me

Gewicht zegt niet altijd alles hoor, iemand van 100 kg kan groter zijn of ogen dan iemand van 115 kg.
Sommige denken dat ze net zo groot kunnen zijn als ze net als Arnold 108 gaan wegen of zo..Forget it..
Mijn trainingsmaatje weegt denk ik 93 kg bij 1.80 en heeft armen van 50 cm of meer en dan kurkdroog..Die gast ziet er groter uit dan iemand met 110 kg bijv..tja

Gewicht zegt niet altijd alles hoor, iemand van 100 kg kan groter zijn of ogen dan iemand van 115 kg.
Sommige denken dat ze net zo groot kunnen zijn als ze net als Arnold 108 gaan wegen of zo..Forget it..
Mijn trainingsmaatje weegt denk ik 93 kg bij 1.80 en heeft armen van 50 cm of meer en dan kurkdroog..Die gast ziet er groter uit dan iemand met 110 kg bijv..tja

Heeft ie ook benen, of is ie die verloren tijdens de oorlog?

Heeft ie ook benen, of is ie die verloren tijdens de oorlog?

Ja die heeft hij ook ja, die gast is gewoon rond gespierd en dan lijk je gewoon groter..Zijn armen, ja dat zijn gewoon die genen, heeft gewoon ****ing armen niet normaal..hij traint ze ook 1 keer in de 2 weken of zo.

ikzelf zou arnold zo op de 125 tot 135 kilo zetten, maar 108 voor iemand als arnold hoe kan dat

Dat is volgens mij tijdens wedstrijden. Die gasten zijn dan kurkdroog. Off season komen er dan natuurlijk heel wat kilo's bij.

arnold had inderdaad de beste borsten die ik ooit heb gezien, en hij heeft verreweg het meest voor de sport gedaan, maar is er iemand die weet hoeveel kilo arnold woog ?
bron: http://www.schwarzenegger.it/mro/schwarzenegger.html

About ARNOLD Nickname: The Austrian Oak
Born: July 30, 1947
Birthplace: Tahl, Graz, AUSTRIA

Residence: California, USA
Height: 6' 2"
Arms: 22"
Chest: 57"
Waist: 34"
Thighs: 28,5"
Calves: 20"
Off Season Weight: 260 lbs Competition Weight: 235 lbs

yo dankjewel

off season ruim 118 kilo, wedstrijd ruim106 kilo

Zat ik dus niet verkeerd met die 108kg :D.
En nu geloof je het ineens wel... ondankbare :(

sorry mc chick, je hebt gelijk, maar kan je mij uitleggen hoe hetkomt dat ik mensen heb gezien die 115 wogen, en die er zeker niet zo uitzagen zoals ahhnuuuuuullld

denk daar zelf maar eens over na

sorry mc chick, je hebt gelijk, maar kan je mij uitleggen hoe hetkomt dat ik mensen heb gezien die 115 wogen, en die er zeker niet zo uitzagen zoals ahhnuuuuuullld
bros is beautyful baby ;)

Ik weet zeker dat jij geen gasten hebt gezien die er zoals arnold uitzagen. Heb je die smalle taille gezien. Meeste bb-ers hebben niet zo'n taille. Daarnaast waren de benen van arnold ook niet zo heel massief, wel mooie definitie. Daar zitten ook veel kilo's in.

De roids van vroeger hadden meer beperkingen dan die van nu, dus dat was echt de max wat je er toen uit kon halen.

Terug
Naar boven