- Waardering
- 3.522

108 kg d8 ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

108 kilo maar, weet je dat zeker, je hebt gelijk mannen hebben een borstdom van me
Gewicht zegt niet altijd alles hoor, iemand van 100 kg kan groter zijn of ogen dan iemand van 115 kg.
Sommige denken dat ze net zo groot kunnen zijn als ze net als Arnold 108 gaan wegen of zo..Forget it..
Mijn trainingsmaatje weegt denk ik 93 kg bij 1.80 en heeft armen van 50 cm of meer en dan kurkdroog..Die gast ziet er groter uit dan iemand met 110 kg bijv..tja
Heeft ie ook benen, of is ie die verloren tijdens de oorlog?
ikzelf zou arnold zo op de 125 tot 135 kilo zetten, maar 108 voor iemand als arnold hoe kan dat
bron: http://www.schwarzenegger.it/mro/schwarzenegger.htmlarnold had inderdaad de beste borsten die ik ooit heb gezien, en hij heeft verreweg het meest voor de sport gedaan, maar is er iemand die weet hoeveel kilo arnold woog ?
jij moet je groot b**kes houden,ik vind dat ook gruwelijk en het zijn ook bodybuildsters
bros is beautyful babysorry mc chick, je hebt gelijk, maar kan je mij uitleggen hoe hetkomt dat ik mensen heb gezien die 115 wogen, en die er zeker niet zo uitzagen zoals ahhnuuuuuullld

waaromzet je nu ineens je leeftijd bij je naam,moet mij dat afschrikken ofwat?
jij kan ook nooit iets zinnigs posten he ?is niet de eerste keer dat je ligt te zeiken

waaromzet je nu ineens je leeftijd bij je naam,moet mij dat afschrikken ofwat?
jij kan ook nooit iets zinnigs posten he ?is niet de eerste keer dat je ligt te zeiken