XXL Nutrition

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Deze...

Jay Cutler

JAYCUTLER2001MM.jpg

jay is bijna altijd een humble guy

Hoewel ik een groot fan ben van Arnold begrijp ik nog steeds niet hoe hij van Sergio kon winnen. Voor die tijd was het toch een massa monster.

naar mijn weten was arnold groter dan sergio. tenminste als ik foto's zie waar ze naast elkaar stonden

Vergeet de benen niet, daarin had sergio echt een voordeel. Was ook de reden dat Arnold zich in slaap had gehuild toen hij de eerste keer verloor van Sergio omdat zijn UB niet in balans was met zijn LB.

inderdaad, alleen jammer dat zijn buik zo ****edup is

dus jou buik ziet er waarschijnlijk beter uit :)

hier ziet cutlers waist er juist toppie uit voor zijn doen. oke zijn buikspieren zijn niet symetrisch maar het ziet er niet uit als een vochtpens. denk niet dat we hem zo droog meer zullen zien.

als iemand zegt ****edup shape over cutlers zijn abs, nou dan heb je zelf misschien wel betere shape, wat is daar kankerdom aan ?

yo newguy als jij er niet beter uitziet, maakt niet uit op welk vlak vergeleken met jay cutler, dan ben jij degene die er ****edop uitziet, snap je dat zelf niet dan, als jij zegt ****edup abs, dan zal je wel beter abs hebben toch? hij zal tegenover iemand als jij wel ****edup small zeggen, en dat klopt, maar wat jij over zijn abs zegt klopt voor geen meter

yooo pikkies, stop met dat gejank!

Hij is mister Olympia, zou vast wel iets goed doen dan..

O/T :

Gruwelijke foto van jay.

hij doet alles goed, alles aan zijn lijf is gewoonweg perfect, en als iemand hier zegt ****edop, dan moet diegene pics posten, en dan vergelijken we hem met cutler, want hij ziet er zo goed uit dat ie cutler ****edup kan noemen, enja ophouden met dit gejankt inderdaad

yo newguy als jij er niet beter uitziet, maakt niet uit op welk vlak vergeleken met jay cutler, dan ben jij degene die er ****edop uitziet, snap je dat zelf niet dan, als jij zegt ****edup abs, dan zal je wel beter abs hebben toch? hij zal tegenover iemand als jij wel ****edup small zeggen, en dat klopt, maar wat jij over zijn abs zegt klopt voor geen meter

hij doet alles goed, alles aan zijn lijf is gewoonweg perfect, en als iemand hier zegt ****edop, dan moet diegene pics posten, en dan vergelijken we hem met cutler, want hij ziet er zo goed uit dat ie cutler ****edup kan noemen, enja ophouden met dit gejankt inderdaad

Alleen aan je taal gebruik kun je al zien dat je gewoon een r*tard bent. Ik ga hier niet meer op in.

ik ben het met em eens:cool:
die buik is gewoon goed, duidelijker ga je die abs niet zien.

Tuurlijk, ik ben het met je eens dat het er super uitziet. Maar omdat iemand anders dat niet vind, moet ie zelf maar iets beters hebben? Belachelijke beredenatie, sorry. Dan kunnen we beter DBB afschaffen, als je alleen iets over een bb-er mag zeggen als je er zelf beter uitziet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven