Guido 1987
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt me wel michael jackson die aan bodybuilding doet in de jaren 80 net hetzelfde koppie

lijkt me wel michael jackson die aan bodybuilding doet in de jaren 80 net hetzelfde koppie![]()

wat heeft dat met het topic te maken,aan het topic houden anders is het niet leuk meer.maar wat je zegt klopt ben nu wonenende te amsterdam dus dacht ga nog eens op het forum zien
wel goede detectives hier,niets beters te doen zekerssssssssswat heeft dat met het topic te maken,aan het topic houden anders is het niet leuk meer.maar wat je zegt klopt ben nu wonenende te amsterdam dus dacht ga nog eens op het forum zienwel goede detectives hier,niets beters te doen zekersssssssss

je hoeft niet te schelden,of heb ik je in het verleden zo hard gekwetst ofzo dat ik nog steeds in je geheugen zit,of je bent toch niet voor de verkeerde ofzoHeeft niks met detectives te maken gewoon redelijk goed geheugen. Misschien had je beter andere avatar kunnen nemen dubrol![]()
niet treuren stukadoor ik zit volgende maand terug in antwerpen en daar kan ik het forum niet opje hoeft niet te schelden,of heb ik je in het verleden zo hard gekwetst ofzo dat ik nog steeds in je geheugen zit,of je bent toch niet voor de verkeerde ofzoniet treuren stukadoor ik zit volgende maand terug in antwerpen en daar kan ik het forum niet op
je hoeft niet te schelden,of heb ik je in het verleden zo hard gekwetst ofzo dat ik nog steeds in je geheugen zit,of je bent toch niet voor de verkeerde ofzoniet treuren stukadoor ik zit volgende maand terug in antwerpen en daar kan ik het forum niet op
Ik heb je niet uitgescholden, chill man. Het valt me gewoon op dat je er weer bent.

ben jij ook stukadoor? of is hij gwn slecht in onthouden? want mij heeft ie ook is op men kap gezeten, en ik ben stukadoor![]()

stankje ik zit niet op je kap man wat een gedoe is het zo een ramp dat ik nog eens op het forum zit,als je er zo met inzit e stankje ga ik er wel weer af speciaal voor jou zodat je die nare herinering kan vergeten ook al weet ik niet meer wat ik je misdaan hebben jij ook stukadoor? of is hij gwn slecht in onthouden? want mij heeft ie ook is op men kap gezeten, en ik ben stukadoor![]()

stankje ik zit niet op je kap man wat een gedoe is het zo een ramp dat ik nog eens op het forum zit,als je er zo met inzit e stankje ga ik er wel weer af speciaal voor jou zodat je die nare herinering kan vergeten ook al weet ik niet meer wat ik je misdaan heb![]()