davedenuter
Cool Novice
- Waardering
- 1
keep on believing aroldfanHaha stakkertje, de helft van wat hij bereikt heeft bereik jij nog niet in 3 mensenlevens![]()
Die foto is trouwens geshopt.
arnold is inmiddels passeVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
keep on believing aroldfanHaha stakkertje, de helft van wat hij bereikt heeft bereik jij nog niet in 3 mensenlevens![]()
Die foto is trouwens geshopt.
arnold is inmiddels passekeep on believing aroldfanarnold is inmiddels passe
als jij eerst eens leerde typen zou het al stukken makkelijker zijn
btw ben geen turk,ruik ik hier rasisme?ben jij een KK lid ofzo
als jij eerst eens leerde typen zou het al stukken makkelijker zijnbtw ben geen turk,ruik ik hier rasisme?ben jij een KK lid ofzo
![]()
je bent echt wel een zielige internet held,heb al eerder van die domme rasistiche posts gelezen van je DREIGEN DOE JE NIET ACHTER JE PC!
je bent echt wel een zielige internet held,heb al eerder van die domme rasistiche posts gelezen van je DREIGEN DOE JE NIET ACHTER JE PC!

deze vind ik wel leuk +1blijf jij maar fotos posten van je idool arnold,bwahahhaha![]()

'

je bent precies altijd wel te vinden voor dudes met een gay gahalte he

je bent precies altijd wel te vinden voor dudes met een gay gahalte he![]()

hahaha wat heeft islam hier met te maken,en als jij je daarvoor speciaal in je kont laat boren ben je echt wel een hardcore anti islam heheja, ik ben gay geworden, speciaal voor de islamisering, altijd lache hoe ze je aankijken als je je beste maat een lekkere zoen geeft, heerlijk om die moslims zo te pakken.![]()

hahaha wat heeft islam hier met te maken,en als jij je daarvoor speciaal in je kont laat boren ben je echt wel een hardcore anti islam hehe![]()
Laughing Out Loud