XXL Nutrition

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

"trek een broek aan!"

je bent niet gespierd

sla eten voordat je een cheat/slechte maaltijd eet, dan word het sla verteerd en de rest vrijwel niet. :roflol:

Dat ik niet moest squatten, want daar krijg je dikke benen van.

Italianen :triplefacepalm:

"Je moet de stang niet neerleggen bij deadlift" (tussen reps door)

En uiteraard binnenborst oefeningen doen, al hoor ik hier de laatste tijd gelukkig niet zo vaak meer mensen over praten.

"Je moet de stang niet neerleggen bij deadlift" (tussen reps door)

En uiteraard binnenborst oefeningen doen, al hoor ik hier de laatste tijd gelukkig niet zo vaak meer mensen over praten.

Als dat de meest onnozele van allemaal was, dan mag je echt nog van geluk spreken over jou gym.

Doe je ook nog andere oefeningen? Ik zag je vorige week ook al flies doen, straks ga je kromtrekken.

Opmerking weet ik zo niet. Maar bij mijn vorige sportschool was wel altijd een instructeur die mensen van de zijkant ging afleiden als ze bezig waren met oefeningen zoals de hyperextension. Maargoed, dat was gewoon een rare gym. Zon eentje die jaren pro bb was, en ineens anti bb werd

Die sukkel zei dat ik moest squaten en deadliften

dat is ****ing slecht voor je rug en knieën

Lang geleden dat ik nog een instructeur heb gezien bij ons. feels good.

"Hier is de sauna"

"hey schatje"

Dat squatten onzinnig is, aangezien je net zo goed in de leg press kunt gaan zitten.

jokes on you. Is namelijk waar kerel

eigenlijk niet mijn vriend ;)

als je het gewicht vol op de grond laat, en dan terug omhoog gaat, moeten de spieren weer helemaal van 0 aanspannen, en voor een of andere slimme reden heb je dan meer kans op blessures in je onder rug.

Gewoon tot een halve cm boven de grond laten zakken en dan terug omhoog. (Voelt ook veel beter m8).

oke...

Vorige week in de gym, kwam er een ecto mass gainer kopen (staat in de vitrinekast in de sportschool), nadat die jongen dat had gekocht vroeg ik aan de instructeur.

Ik: hmm voeding is toch de basis, als je goed eet heb je geen mass gainer nodig.
Hij: jawel die mass gainers zijn heel goed en zitten vol vitaminen

Terug
Naar boven