Fitness Seller

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

bij het benchpressen vroeg ik of ze even konden spotten zegt ie dat ik moet inademen wanneer ik ga duwen :S

Lol :D.

Om eens wat goeds te zeggen over een instructeur: laatst deed iemand cable cross met 25 kilo en de uitvoering leek nergens op. De baas heeft zich er toen eens mee bemoeid en gezegd dat deze persoon slecht bezig was en dat hij zo geen spieren kweekt.

Nee man dbrows zijn voor je benen.

Geen last van lastige fitnessinstructeurs, muttte za probere! Sloa ze zoo in mekoar huur!

Topic geschoond. Graag on-topic blijven en Standaardnederlands typen :)

Vorige week was ik bezig met flyes. Een "instructeur" was ook aan het "trainen", en leergierig als hij was, vroeg hij: "die oefening wat je net deed, is dat voor rug of borst?"

Een instructeur zei tegen een neef van mij die nogal aan de dikke kant is (om het zacht uit te drukken) of hij eerst wil vermageren of gewoon dat vet in spieren omzetten. Mijn neef koos voor de tweede optie. :roflol:

ben benieuwd hoe die trainer dat waar gaat maken

Een instructeur zei tegen een neef van mij die nogal aan de dikke kant is (om het zacht uit te drukken) of hij eerst wil vermageren of gewoon dat vet in spieren omzetten. Mijn neef koos voor de tweede optie. :roflol:

komt jammer genoeg erg vaak voor deze :roflol:
Ik studeer biologie en zelfs daar zeggen mensen t, terwijl ze toch zouden moeten weten dat dat niet kan:D

Laatst bewerkt:

Welja, ik kan het je neef natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij dat tweede koos. :D

• Topic Starter Topic Starter
Had er weer een: whey bezorgt je bitchtits ( wijzend naar een een gezet persoon )

Ongelooflijk die sportinstructeurs die "het allemaal zo goed weten"

Pffff

DAT MAG NIET!

Toen ik zat te DBB'en op m'n mobiel. :o (telefoons zijn verboten)

Is gewoon om je neef te overtuigen naar de gym te komen en een abbo te nemen. Als je dikke mensen de waarheid verteld, zal 90% zich omdraaien en zie je die nooit meer terug.

OT:
Ik: "Waar kan ik het beste mijn deadlifts doen?"
Hij: "Wat is een deadlift?"

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 22:42 ----------

DAT MAG NIET!

Toen ik zat te DBB'en op m'n mobiel. :o (telefoons zijn verboten)

Jou antwoord: "En wat ga jij eraan doen?"

Epic bump maar btw ik zit net een beetje terug te bladeren, 9 van de 10 posters in dit topic zijn gebanned of gewoon wegh....

Iemand enig idee wat er bijvoorbeeld met 'dennisik' gebeurd is?

Terug
Naar boven