Fitness Seller

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

instructeurs praten niet tegen mij

dit heb ik ook gezegd. antwoord hierop was: jij traint zwaar dat willen we andere mensen laten zien. want dat komt intimiderend over.

Dat lijkt inderdaad de rage te zijn in de health centers(zie mijn post paar bladen terug), waar zwaar trainen met domme, agressieve muscle-heads wordt geassocieerd, wat "beginnelingen" intimideert, en vooral hun ego krenkt, zeker als man zijnde.

was wel grappig ik zei zo ik ga het dan binnenkort opzeggen. zegt ie ja neem maar meteen een opzegformulier mee. ik zeg ja doe ik binnekort zegt ie weer nee neem maar alsvast mee LOLOLOL

instructeur vandaag belde me moeder op odmat ik 130kg aan het deadliften was.

dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, die instructeur heeft het trouwens niet tegen mij gezegd toen ie daar liep. ik hoorde het toen in thuis was.

Haha welke sportschool is dat? Dit vraagt om daar met een aantal dbb leden 200+ kg deadlifts te doen. Just for the lolzz.

"Interval training helpt je totaal niet bij het droogtrainen je kan beter rustig fietsen met een slimbelly"

"Om meer spieren te krijgen moet je vooral koolhydraten eten voor het slapen gaan. Het best is een paar bruine boterhammen met honing en banaan dan herstel je het best"

"48 uur rust is te lang voor je spieren hierdoor worden ze lui"

"Ga een uurtje steppen daar krijg je echt dikke kuitspieren van"

"Bij een deadlift moet je ervoor zorgen dat het gewicht de grond juist níet raakt! Zo hou je meer spanning op de onderrug en dat is beter!!"

Degene die dat zei meteen in z'n gezicht uitgelachen en gezegd dat ie maar weer achter de balie moest gaan zitten. Fatass dwerg van 1.55 bij 60kg met ruim 25%bf :o wat een pannenkoek was me dat.

jokes on you. Is namelijk waar kerel

wordt nog leuker; net getraind 4x12xMAX shoulderpress daarna komt die gast naar me toe je doet het te zwaar. terwijl de oefening gewoon goed gaat. darna komt ie dat ik me gewichten van side raises 14kg niet te hard moet neerleggen op de grond. Als ik iets te hard laat vallen moet ik oprotten. na training moest ik me de eigenaar trainen. daarna zeg ik ik kan toch niet me abbonoment opzeggen? ( helaas net 1 jaar abbo afgesloten ). daarna zegt ie volgens mij kan ik wel een uitzondering maken. ( terwijl er in het contract staat: het contract kan nooit opgezegd worden )

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

dit heb ik ook gezegd. antwoord hierop was: jij traint zwaar dat willen we andere mensen laten zien. want dat komt intimiderend over. daarom magj e niet zwaar trainen je geeft alleen maar het slechte voorbeeld.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

oja deze bs is begonnen nadat ik vrijdag in een im not here to talk shirt trainde ( denk ik, want sindsdien is het iedere dag raak met gezeik )

Vorig jaar hetzelfde gezeik gehad.

Op 1 puntje na was het gewoon bullshit. Techniek van deadlift kon toendertijd iets beter. Uiteraard toen ook meteen gedaan.

Maar echt gezeik dat ik te hard trainde voor me leeftijd, en geen goeie weerspiegeling was voor hun doelgroep. Kwam erop neer dat ik met me 18 jaar niet hard mag trainen, maar iemand van 30 wel. En toen zei ik dat het om de leeftijd ging, was ik opeens bijdehand. K*t pinda dat het was. Heltf van de instructeurs mochten mij niet, maar wel tekens proberen praatje te maken. Dumbbells mocht ik niet te hard laten vallen, deadlift moest ik neerleggen alsof het 10 kilo was. En als een beer het doet zeggen ze niks. t*fus mbo k*t instructeurs.

Niks van aangetrokken en gewoon door gaan trainen, toen het een k*t gym weg weggegaan en achteraf had ik dat eerder moeten doen. In deze gym, chille instructeurs die geen commentaar geven op me. Alleen leuk staan lullen, zulke gasten moet je hebben.

Laatst bewerkt:
jokes on you. Is namelijk waar kerel
eigenlijk niet mijn vriend ;)

als je het gewicht vol op de grond laat, en dan terug omhoog gaat, moeten de spieren weer helemaal van 0 aanspannen, en voor een of andere slimme reden heb je dan meer kans op blessures in je onder rug.

Gewoon tot een halve cm boven de grond laten zakken en dan terug omhoog. (Voelt ook veel beter m8).

"Bij een deadlift moet je ervoor zorgen dat het gewicht de grond juist níet raakt! Zo hou je meer spanning op de onderrug en dat is beter!!"

Degene die dat zei meteen in z'n gezicht uitgelachen en gezegd dat ie maar weer achter de balie moest gaan zitten. Fatass dwerg van 1.55 bij 60kg met ruim 25%bf :o wat een pannenkoek was me dat.

Voor massa dacht ik dat het ook beter was :P. Hogere TUT, maar ik kan het wek verkeerde hebben...

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

als je het gewicht vol op de grond laat, en dan terug omhoog gaat, moeten de spieren weer helemaal van 0 aanspannen, en voor een of andere slimme reden heb je dan meer kans op blessures in je onder rug.

Gewoon tot een halve cm boven de grond laten zakken en dan terug omhoog. (Voelt ook veel beter m8).

Dat zegt ie toch net?

Je zegt dat hij geen gelijk heeft, maar vervolgens zeg je precies hetzelfde als hem? Iig lullen jullie allebei onzin.

Deadlift, begin je elke rep opnieuw met een dood gewicht. Het heet niet voor niets deadlift, bench begin je ook niet met je 2de rep als je de eerste rep nog niet gelockt hebt enzovoort. Oftewel elke rep leg je neer en begin je opnieuw. Je kan met touch and go, maar deadstop vind ik beter.

"Je hebt een 'blokkade' in je benen waardoor je daar zoveel vet opslaat. Elke training meerdere sets van 100 reps op het Standing Gluteus apparaat zal dit verhelpen."

met de ab king pro krijg je moeiteloos binnen enkele weken abs

:roflol: moeiteloos.

"Je hebt een 'blokkade' in je benen waardoor je daar zoveel vet opslaat. Elke training meerdere sets van 100 reps op het Standing Gluteus apparaat zal dit verhelpen."

Dat heet vrouw zijn, zeg je dan.

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

met de ab king pro krijg je moeiteloos binnen enkele weken abs

:roflol: moeiteloos.

Als je wekenlang op dat ding blijft zitten en niks eet misschien ja :trollface:

Oh wat ben ik blij dat ik een gym heb waar je nooit gezeik hebt met instructeurs, lekker trainen zolang je niemand hindert. Alleen die spinning gasten zijn echt irritant, het spinninghok ligt namelijk achter het gewichtengedeelte, en als ze dan moeten wachte op de volgende fietssessie gaan ze met hun spandexpakjes niet even in de kantine wachten maar nee... ze gaan op de benches enzo zitten. Want ja, daar is toch niemand bezig. O wacht toch wel!! nou ja ze hebben het nu wel afgeleerd :D

Terug
Naar boven