Guido 1987
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit heb ik ook gezegd. antwoord hierop was: jij traint zwaar dat willen we andere mensen laten zien. want dat komt intimiderend over.
instructeur vandaag belde me moeder op odmat ik 130kg aan het deadliften was.
dit is echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, die instructeur heeft het trouwens niet tegen mij gezegd toen ie daar liep. ik hoorde het toen in thuis was.
"Bij een deadlift moet je ervoor zorgen dat het gewicht de grond juist níet raakt! Zo hou je meer spanning op de onderrug en dat is beter!!"
Degene die dat zei meteen in z'n gezicht uitgelachen en gezegd dat ie maar weer achter de balie moest gaan zitten. Fatass dwerg van 1.55 bij 60kg met ruim 25%bfwat een pannenkoek was me dat.
Haha welke sportschool is dat? Dit vraagt om daar met een aantal dbb leden 200+ kg deadlifts te doen. Just for the lolzz.
wordt nog leuker; net getraind 4x12xMAX shoulderpress daarna komt die gast naar me toe je doet het te zwaar. terwijl de oefening gewoon goed gaat. darna komt ie dat ik me gewichten van side raises 14kg niet te hard moet neerleggen op de grond. Als ik iets te hard laat vallen moet ik oprotten. na training moest ik me de eigenaar trainen. daarna zeg ik ik kan toch niet me abbonoment opzeggen? ( helaas net 1 jaar abbo afgesloten ). daarna zegt ie volgens mij kan ik wel een uitzondering maken. ( terwijl er in het contract staat: het contract kan nooit opgezegd worden )
---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------
dit heb ik ook gezegd. antwoord hierop was: jij traint zwaar dat willen we andere mensen laten zien. want dat komt intimiderend over. daarom magj e niet zwaar trainen je geeft alleen maar het slechte voorbeeld.
---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------
oja deze bs is begonnen nadat ik vrijdag in een im not here to talk shirt trainde ( denk ik, want sindsdien is het iedere dag raak met gezeik )
Waar zit die sportschool dan precies?
eigenlijk niet mijn vriend

"Bij een deadlift moet je ervoor zorgen dat het gewicht de grond juist níet raakt! Zo hou je meer spanning op de onderrug en dat is beter!!"
Degene die dat zei meteen in z'n gezicht uitgelachen en gezegd dat ie maar weer achter de balie moest gaan zitten. Fatass dwerg van 1.55 bij 60kg met ruim 25%bfwat een pannenkoek was me dat.
. Hogere TUT, maar ik kan het wek verkeerde hebben...eigenlijk niet mijn vriend
als je het gewicht vol op de grond laat, en dan terug omhoog gaat, moeten de spieren weer helemaal van 0 aanspannen, en voor een of andere slimme reden heb je dan meer kans op blessures in je onder rug.
Gewoon tot een halve cm boven de grond laten zakken en dan terug omhoog. (Voelt ook veel beter m8).
eigenlijk niet mijn vriend
als je het gewicht vol op de grond laat, en dan terug omhoog gaat, moeten de spieren weer helemaal van 0 aanspannen, en voor een of andere slimme reden heb je dan meer kans op blessures in je onder rug.
Gewoon tot een halve cm boven de grond laten zakken en dan terug omhoog. (Voelt ook veel beter m8).
Haha welke sportschool is dat? Dit vraagt om daar met een aantal dbb leden 200+ kg deadlifts te doen. Just for the lolzz.

Wou dat ik ook zoveel moest betalen 
"Je hebt een 'blokkade' in je benen waardoor je daar zoveel vet opslaat. Elke training meerdere sets van 100 reps op het Standing Gluteus apparaat zal dit verhelpen."
met de ab king pro krijg je moeiteloos binnen enkele weken abs
moeiteloos.

Niks wat een goed dieet, kt + cardio kan oplossen