- Waardering
- 447
God's paradijs is GRATIS....................voor dinsneyWORLD moet je betalen!
![]()
Jij doet het zeker voornamelijk voor GRATIS medicijnen ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
God's paradijs is GRATIS....................voor dinsneyWORLD moet je betalen!
![]()

dat geldt met name voor iedere ongelovige die God's naam door het slijk haalt!
![]()
Jij doet het zeker voornamelijk voor GRATIS medicijnen ?![]()
schizofreen?geloof = betalen met tijd = tijd is geld = geld is disney kaartje = geloof = disney
Zo makkelijk he links leggen

Ik betaal liever eenmalig dan dat ik me hele leven volgens regel moet leven, regels zijn er al genoeg buiten het geloof.

Yeah!
Ik blijf liever op het niveau hangen waar gelovigen al ver over heen zitten.
je geestelijke lasten, zoals stress enz..............je maakt je minder zorgen als je op God vertrouwt!
![]()
je geestelijke lasten, zoals stress enz..............je maakt je minder zorgen als je op God vertrouwt!
![]()
Duivel > God ?
nee toch ? Dus God laat de duivel zijn gang gaan.
Hoe je het wend of keert, God bepaalt wat er hier gebeurt en wat niet, dus is hij voor alles verantwoordelijk.
Dus als ik in de feeën peet ouders ga geloven krijg ik ook minder stress??
Strijdvraag, daar begon het mee, tenminste dat zegt de bijbel. Lekker makkelijk om iemand de schuld te geven, is nog altijd de mens die het zelf doet. Of geef je hem ook de schuld dat je derde been maar 3 cm groot is?(voorbeeldje he)
Dus als ik in de feeën peet ouders ga geloven krijg ik ook minder stress??

Wat is strijdvraag ?
Als god het wou, kon de mens niets slechts doen. En niet alle drama's zijn door toedoen van de mens. Denk maar aan natuurrampen.
Zeg gewoon wat god niet almachtig is. Dat zei m'n christenleerkracht ook. Hij kwam er goed vanaf...
. Maar de strijdvraag is het begin van het verval van de mens. Adam en eva en de slang, dat gedoe, dat is de strijdvraag.(in het begin van de bijbel staat het gewoon)
zoiezo vind ik geloof over rated.
Off topic: hey je komt uit zaandam daar heb ik me hele leven gewoond
Ik hoef dat niet te zeggen, omdat ik niet gelovig ben, maar er wel een beetje verstand van heb. Maar de strijdvraag is het begin van het verval van de mens. Adam en eva en de slang, dat gedoe, dat is de strijdvraag.(in het begin van de bijbel staat het gewoon)
De mens heeft zijn eigen wil en kan dus zijn eigen keuzes maken. Kortom de mens verdoet het toch echt allemaal zelf.
En die leraar, waar kwam hij goed vanaf?![]()
God kan op verschillende manieren interventeren. Zo kon Hij de appel niet aanlokkelijk maken door Adam.
Mijn godsdienstleraar zei dat God niet almachtig was. Hij ziet niet alles. Hij kan niet iedereen beschermen.