..............gelukkig ben ik hier alleen maar op vakantie........
![]()
damn jealous

, maar ja volgend jaar zit ik er ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..............gelukkig ben ik hier alleen maar op vakantie........
![]()

, maar ja volgend jaar zit ik er ook
Rep je reet naar de bibliotheek en zoek naar die ene bekende boek van Charles Darwin.
Doet toch niets af aan de hongerige n*gers ? Zij kunnen toch niks doen aan hun situatie ? Daarom is God een sadistisch kl***zak.
Doet toch niets af aan de hongerige n*gers ? Zij kunnen toch niks doen aan hun situatie ? Daarom is God een sadistisch kl***zak.

Een dood iets kan nooit meer tot leven komen in een zogenaamde hel of hemel hier ver vandaan.
Hier zijn geen lange discussies voor nodig, jammer dat er zoveel mensen zijn die dit niet snappen.
No thanks.. Alles wat Darwin stelt is gewoon al achterhaald.. ik ga niet naar zo een boek zoeken .. toe nou.. ik heb ooit een soort spreekbeurt moeten geven daarover en zelfs ik had genoeg argumenten om het tegendeel van zijn hoofdstelling te bewijzen..
Ja, tuurlijk.. Jij hebt er ooit gewerkt zeker.. Je kunt iedereen met zekerheid vertellen dat er geen hiernamaals is.. toch?? of wacht.. dat kun jij niet weten.. het is waarschijnlijk wat je denkt.. maar je zegt het alsof je het zeker weet.. vreemd.. beargumenteren/bewijzen.. dan pas hard praten..
Als blijkt dat er geen hiernamaals is.. dan heb ik me zowel in het kader van mijn geloof als naar mijn omgeving netjes gehouden en heb ik niet gezondigd. Ofwel ben ik niet vreemdgegaan, heb ik me proberen te onthouden van leugens, heb ik geen diefstal gepleegd etc. etc.
Terwijl, als er WEL een hiernamaals is.. jij er niet zo makkelijk van af komt..
Als je god nou elke keer met zulk soort dingen zou vervangen door de duivel, zou het al stukkie beter zijn![]()
"ik heb er ooit een spreekbeurt over gehouden waarin ik a.." ahahahahaa verder kwam ik niet voordat ik bijna huilde van het lachen.
We hebben er weer eentje.
Voor de klas nog wel tijdens een spreekbeurt oh my ****ing god..
Ja, tuurlijk.. Jij hebt er ooit gewerkt zeker.. Je kunt iedereen met zekerheid vertellen dat er geen hiernamaals is.. toch?? of wacht.. dat kun jij niet weten.. het is waarschijnlijk wat je denkt.. maar je zegt het alsof je het zeker weet.. vreemd.. beargumenteren/bewijzen.. dan pas hard praten..
Als blijkt dat er geen hiernamaals is.. dan heb ik me zowel in het kader van mijn geloof als naar mijn omgeving netjes gehouden en heb ik niet gezondigd. Ofwel ben ik niet vreemdgegaan, heb ik me proberen te onthouden van leugens, heb ik geen diefstal gepleegd etc. etc.
Terwijl, als er WEL een hiernamaals is.. jij er niet zo makkelijk van af komt..
Vind het altijd lachen als de hemel boven de wolken word/werd afgebeeld, in die tijd wisten ze niet wat er was, nu hebben er velen al eens boven een kijkje genomen en rara, toevallig weer niks.
Als je god nou elke keer met zulk soort dingen zou vervangen door de duivel, zou het al stukkie beter zijn![]()

dat geldt met name voor iedere ongelovige die God's naam door het slijk haalt!Vergeef hen, want zij weten niet wat zij doen. Luc. 23:34
dat is niet waar!
God's paradijs is GRATIS....................voor dinsneyWORLD moet je betalen!
![]()
No thanks.. Alles wat Darwin stelt is gewoon al achterhaald.. ik ga niet naar zo een boek zoeken .. toe nou.. ik heb ooit een soort spreekbeurt moeten geven daarover en zelfs ik had genoeg argumenten om het tegendeel van zijn hoofdstelling te bewijzen..