- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben in het verleden regelmatig in de kerk geweest, ook een aantal keren in de moskee. Maar het is mij nog niet duidelijk geworden.
Wat precies is nou god, allah, shiva of welke andere god dan ook? Kortom leg eens uit welke god je aanhangt en wat hij/zij in jouw ogen is.
Ik geloof niet in boeken (bijbel) waar ik de schrijver niet van ken .
Het gaat bij mij juist niet om wie of wat het geschreven heeft,... maar de inhoud!

Ga lekker lezen en je horizon verbreden.
Tel eens verder dan 10!

Jij ziet God en Satan buiten jezelf, en ik zie hem in mezelf.
En die Satan in jouw is lekker bezig !
Je hebt niet meer dan genoeg aan de tien geboden, want je moet sarcastisch zijn zeg je.
En dat staat niet in de tien geboden vriend !!!
Wij zijn God, alles is God...God is maar een woord!
Wij zijn goddelijk omdat wij een onderdeel zijn van God!
God the holy spirit is zich aan het verbeteren via ons en elk schepsel.
Zoek het niet buiten jezelf, jij bent het zelf!
http://nl.youtube.com/watch?v=2bhzbNXZOsQ
A.Tijd bestaat niet.
Er was niets en de geest van God,..en God zijn wij.
Maar ik zie ook aliens als Goden, geloof zelfs dat wij daar van afkomen via kloon techniek.
De geest is de bron van alles.
In ons lichaam heb je de microwereld,..als je het groot bekijkt is het heelal ook zo.
Als je het nog groter kan bekijken dan is alles wat wij kennen misschien wel onderdeel van hersens van een groot wezen,..die weer in op een wereld woont.
B. Ja idd,... dat klopt ook niet, daar heb je gelijk in.
Dit moet je ruim zien, foutje in de regie.
c.Evolutie theorie is een beetje achterhaald,..quantumfysieka rules!
heeft allemaal met elkaar te maken, maar we komen nu achter meer waarheden.
Vroeger dachten we dat aliens van mars en venus kwamen nu discusseren ze over andere dimensies.
De grens tussen pseudowetenschap en 'echte wetenschap' is vaak gradueel en daarom niet altijd duidelijk.
Daarom wordt er gezocht naar een zogenaamd demarcatiecriterium: een criterium dat de grens ('demarcatie') tussen echte wetenschap en pseudowetenschap aangeeft.
Het demarcatiecriterium van Karl Popper is erg bekend geworden.
Popper stelde dat de wetenschap falsificeerbare uitspraken dient te produceren.
Als een bepaalde theorie getoetst kan worden, dan kan het echte wetenschap zijn, hoe vreemd of verbazingwekkend de uitspraken of voorspellingen ook zijn.
Het is niet daarboven,..het is naast je gewoon in een andere dimensie.
En ja het is druk, heel druk!