aha, een andere dimensie. Nice. Maar wat bedoel je daarmee? Het woord 'dimensie' is nogal een breed begrip. Het is geen probleem om de mens in vijf dimensies te beschouwen. Of 'de werkelijkheid' in een viertal dimensies. Of in 11 dimensies (nou ja, daar wordt het wat tricky en ben ik de draad al lang redelijk kwijt)
Maar dan kunnen we daar wat zinnigs over zeggen. Wat heb je voor zinnigs te zeggen over de dimensie waar god/de goden in zitten? Of is het gewoon een woord dat wel cool klinkt, zonder dat je eigenlijk weet wat je er mee wil zeggen?
En het is druk? Er is dus sprake van ruimte in de dimensie? En de goden zelf zijn ook begrensd in ruimte? (anders was het niet druk)
Komt me allemaal nogal antropomorf over...
Verder nog wat te zeggen op post #304?
De dimensie wat ik in mijn vorige post bedoel is de geestelijke.
Dimensie is idd een ruim begrip, maar ik moet toch ergens beginnen.
Eigenlijk is dimensie een ruimte,..ik had het beter frequentie kunnen noemen.
De bol ufo's die bijna elke dag worden waargenomen komen denk ik inderdaad uit de 4e dimensie.
Mede doordat ze plots verschijnen en ook weer verdwijnen.
http://nl.youtube.com/watch?v=xuLTQcvRz1k&eurl
http://nl.youtube.com/watch?v=R4JFkHooPTA&eurl
Het is niet een woord wat cool klinkt, want dat is persoonlijk.
Ligt maar net waar je intresses liggen.
Woorden zijn maar woorden,..iedereen legt één hetzelfde op een andere en eigen manier uit...ieder mens is uniek!
Niemand wordt vergeten omdat we elk een radartje zijn in het geheel.
Ja de Goden zijn ook begrensd.
Kan je zien als een flat van 7 hoog, en dan moet je God maar even op de hoogste etage zien en de mens op de 3e
Nu kan je wel naar BENEDEN maar niet OMHOOG..dus hoe hoger je zit,..hoe meer etages je overziet.
Nu heb ik het over de geestelijke wereld.
In de fysieke wereld zijn de wezens gescheiden dmv planeten.
De geest staat boven de materie, alles is energie.
Mensen die denken dat dit hun eerste leven is en hun laatste, dat het leven toevallig is ontstaan, dat je al je verdriet en vreugde voor niks meemaakt komen altijd van een koude kermis thuis.
In de fysieke wereld heb je dus ook Goden,...de aliens.
En meer rassen dan wij ons beseffen.
Wij stammen af van aliens, die eigenlijk onze echte Goden zijn.
En wij zijn goddelijk,...wij komen af van de geest God,..voor mij zijn dat alle zielen van wezens die er zijn, en dat is en maakt God,... met ieder een eigen persoonlijkheid.
Ik denk dat persoonlijkheid heel belangrijk is, ik zal altijd bewust zijn van mezelf, ik denk dus ik ben.
Ik zie die aliens als verlicht, wij mensen zijn echt de domste wezens die er zijn, daarom zitten we ook vast op aarde.
En de zware gevallen die mogen weer incarneren als mineraal, plant of dier voordat ze weer mens worden..
Aliens zitten in een hogere evolutie en hebben daardoor meer kennis van zaken.
En ze kunnen reizen via een wormhole of op een manier die wij nog niet begrijpen.
Ik hoor vaak mensen praten over slechte aliens, die ons zouden aanvallen.
Dat is onzin voor mij,....hightech technologie en geweld gaan niet samen.
Daarbij zijn emoties aards !,.... verhalen van cowabduction en aanvallen zijn niet uit de lucht,...ook verhalen van mensen die zijn ontvoerd en inplantaten hadden zijn bekend,..met youtube filmpje en al.
Was een docu op discovery ging over dode en verminkte koeien.
Boeren vinden dode beesten in weilanden waar omheen alles rechtstaat dus niks platgetrapt, de beesten zijn helemaal leeggezogen.
Steek je er een mes in dan komt hij er droog uit, vaak zijn genitalie verwijderd met laster preciesie.
Die beesten liggen in een kuil,.. dus daaruit concluderen ze dat ze van grote hoogte zijn gevallen.....
Geen zwart wond vocht om de koe, geen vliegen er om heen en alleen gezonde koeien vinden ze dood.
Ze hebben een dode koe neergelegd met camera er omheen, de verotting ging normaal, zonder de extreme voorbeelden die boeren hebben.
Er zal hier wel om worden gelachen maar wie of wat het ook doet dit is een serieus probleem voor hun..
En als alien met emotie zou je dat toch wat moeten doen,.... maar de aarde is voor hun van belang, zonder aarde geen mens, dus niet leren.
En een aarde maken kost meer energie dan het voorkomen.
De ufo meldingen kwamen weer na de eerste atoombom,...
Door de trillingen zijn ze wakker geschud, en zijn ze komen kijken.
Maar er zijn ook ufo afbeeldingen uit de oudheid en ook de egyptenaren waren er mee bekend...
En het zal best een beetje pseudo, filosofish, fantasierijk, rudolf Steinerachtig overkomen maar dat is ook zo.
Maar dat wil niet zeggen dat het niet waar is, als mensen de waarheid en God zoeken dan moeten ze bij zichzelf beginnen.
En niet bij een ander.
En niet een internet kerk of andere sekte.
Ik respecteer meer iemand die niet gelooft en eerlijk is dan iemand die zegt dat hij Christelijk is, maar wel lekker schijnheilig en achterbaks doet.