- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben in ieder geval gezien blablabla en blablabla' bevat. Jesus Christ get your facts straight. This is sad.
Mooie gedachte om in alles te geloven maar zo maak je het natuurlijk wel heel makkelijk. Maar misschien mag ik dat als agnost zelf niet zeggen. In principe zou alles kunnen bestaan, aangezien wij geen weet hebben van een grens (zowel puur geestelijk als materieel, hoewel dat laatste te betwisten is...) maar c'mon, waar eindig je dan. Dan kan je gelijk zeggen dat iedereen gelijk heeft en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Heeft Einstein gezegd dat geloof belangrijker is dan kennis? Volgens mij was het fantasie ipv geloof. Aangezien kennis altijd beperkt zal zijn en fantasie niet. Nuja goed, die twee liggen mss dichter bijeen dan je zou denken.
edit : Net de vorige pagina's gelezen met uw posts en die van builderB, je praat idd onzin man.
Klus, bekijk deze twee filmpjes even goed, gaat ook over bijbelverzen, ..denk je dan dat het nog steeds allemaal onzin is?
evidence for giants nephilim rephaim anunaki part 2
http://nl.youtube.com/watch?v=N63lhtx2q8o&feature=related
evidence for giants nephilim rephaim anunaki part 1
http://nl.youtube.com/watch?v=18CY7ZaCfzY&feature=related
Weet je dat niet uit je hoofd?
Heb je nog een reaktie op die filmpjes Klus ?
Zo niet dan krijg ik zwaar de indruk dat je alleen gelooft als het met jouw gedachten overeen komt, anders bestaat het niet.
Zelfs met je eigen Bijbel.
En het is maar net hoe je het interpeteert natuurlijk.
Maar zelfs daar heb je niks over te zeggen?

Het gaat er niet om dat ik het mij makkelijk maak,..het is zo.
Alles staat in verband met elkaar, en alles zijn mijn gedachten.
Wat een ander er mee doet maakt me niet uit, vertel gewoon mijn mening zoals iedereen dat doet.
Iedereen is ook gelijk,..we komen van dezelfde bron af, wij zijn innerlijk God.
In the quite unlikely event that you were to discover any omissions or inaccuracies on this page, they may be reported to the international headquarters of The Official God FAQ, at aod@400monkeys.com, where they will be thoroughly investigated, submitted to rigorous scientific testing and, if substantiated, included in a subsequent update. Thank you.

Jordaan zei:
ik zie God als onze Schepper, die we moeten eren.............eerder heeft hij ook al bijna de mensheid willen wegvagen omdat de mens niet wilde geloven: oa in de tijd van noach!
aliens en buitenaardse wezens geloof ik niet in
Ik heb je pm bericht even gemeld.
Dit valt onder bedreiging, en dat is verboden in Nederland!