XXL Nutrition

Wat is god?

God is een DJ

en het leven is een dansvloer

murder on the dancefloor

We hebben in ieder geval gezien blablabla en blablabla' bevat. Jesus Christ get your facts straight. This is sad.

Ok top, bedankt voor je mening !

Mooie gedachte om in alles te geloven maar zo maak je het natuurlijk wel heel makkelijk. Maar misschien mag ik dat als agnost zelf niet zeggen. In principe zou alles kunnen bestaan, aangezien wij geen weet hebben van een grens (zowel puur geestelijk als materieel, hoewel dat laatste te betwisten is...) maar c'mon, waar eindig je dan. Dan kan je gelijk zeggen dat iedereen gelijk heeft en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Heeft Einstein gezegd dat geloof belangrijker is dan kennis? Volgens mij was het fantasie ipv geloof. Aangezien kennis altijd beperkt zal zijn en fantasie niet. Nuja goed, die twee liggen mss dichter bijeen dan je zou denken.

edit : Net de vorige pagina's gelezen met uw posts en die van builderB, je praat idd onzin man.

Je komt in iedergeval wat relaxer over.
Het gaat er niet om dat ik het mij makkelijk maak,..het is zo.
Alles staat in verband met elkaar, en alles zijn mijn gedachten.
Wat een ander er mee doet maakt me niet uit, vertel gewoon mijn mening zoals iedereen dat doet.
En van wie zou je iets niet mogen zeggen?,..je mag zeggen wat je wil.
Alles wat je kan verzinnen bestaat wel ergens...
We eindigen weer bij God,..en verder.
Iedereen is ook gelijk,..we komen van dezelfde bron af, wij zijn innerlijk God.
Maar tijdelijk gescheiden,..dat Einstein zei dat geloven belangrijker is dan kennis heb ik idd gelezen,.
En geloof ik ook !

http://nl.youtube.com/watch?v=cMLerqyrVas&feature=related

Klus, bekijk deze twee filmpjes even goed, gaat ook over bijbelverzen, ..denk je dan dat het nog steeds allemaal onzin is?

evidence for giants nephilim rephaim anunaki part 2
http://nl.youtube.com/watch?v=N63lhtx2q8o&feature=related

evidence for giants nephilim rephaim anunaki part 1
http://nl.youtube.com/watch?v=18CY7ZaCfzY&feature=related

Nog wat over te zeggen Klus, of ben je nog daar over aan het nadenken?
Iemand anders een mening op deze docu?

Weet je dat niet uit je hoofd?

Heb je nog een reaktie op die filmpjes Klus ?
Zo niet dan krijg ik zwaar de indruk dat je alleen gelooft als het met jouw gedachten overeen komt, anders bestaat het niet.
Zelfs met je eigen Bijbel.
En het is maar net hoe je het interpeteert natuurlijk.
Maar zelfs daar heb je niks over te zeggen?

jou filmpjes kijk ik niet eens naar........

Philipenzen 3
;)

google er zelf maar naar

ik heb er weinig zin in............
;)

God is een overrated sprookjesfiguur.

Ok top, bedankt voor je mening !

Ook bedankt voor de totale afwezigheid van zinnige repliek.

Je komt in iedergeval wat relaxer over.

Je bedoelt; hij stelt geen fundamentele fouten in je argumenten aan de orde?

Het gaat er niet om dat ik het mij makkelijk maak,..het is zo.

Ja want jij begrijpt quantumfysica en leest de knijptang. Toch vreemd dat je even verderop als 'je mening' aanduidt, wat hier nog 'zo is':

Alles staat in verband met elkaar, en alles zijn mijn gedachten.
Wat een ander er mee doet maakt me niet uit, vertel gewoon mijn mening zoals iedereen dat doet.

En dan; een sprankje licht:

Iedereen is ook gelijk,..we komen van dezelfde bron af, wij zijn innerlijk God.

DAT IS OOK ZO. En die bron is een uiterst elementaire levensvorm (die weer is ontstaan uit levensloze materialen) die zich door een evolutionair proces van miljarden jaren heeft ontwikkeld tot waar we nu zijn.

En walgelijk eigenlijk, dat gescherm met Einstein. Je hebt in feite geen benul van wat zijn belangrijkste theoriën inhouden. Maar om een vlaag van geloofwaardigheid te creëren is zo'n naam natuurlijk handig... Verwerpelijk.

Ja het is eeuwig zonde dat ik niet in jouw straatje lul hé !!!

ik zie God als onze Schepper, die we moeten eren.............eerder heeft hij ook al bijna de mensheid willen wegvagen omdat de mens niet wilde geloven: oa in de tijd van noach!

aliens en buitenaardse wezens geloof ik niet in

Oké dus god heeft ons gemaakt, maar waarom?
Is het om ons een keus te geven (omdat hij van ons houdt)? In dat geval vraag ik mij sterk af wat de intentie hierachter is. Hoe kun je iets maken er vervolgens van houden, en het dan de keus geven tussen hel of hemel. Eeuwige pijn of eeuwige blijdschap en wetende dat, waarschijnlijk meer dan de helft eeuwige pijn zal krijgen. God heeft de mens gemaakt zoals hij is, gezien de aard van de mens is het moeilijk je aan de regels van God te houden. Daarbij zijn er de mensen die eigenlijk niet echt de keus hebben van geloven in god of niet, die niet in contact komen met het christendom, if simpelweg een opvoeding/IQ/cultuur hebben die dit niet toe laat. Hoe kun je als liefhebbende God zo je creaties/kinderen voor een keuze stellen.

Dus mijn stelling is eigenlijk; waarom maak je iets waarvan je weet dat het zal gaan lijden. Dan kun je het toch net zo goed niet maken? Ik geloof dus niet in de god zoals hij in de bijbel staat omschreven, als er dan überhaupt zoiets als een god bestaat.

Ik heb je pm bericht even gemeld.
Dit valt onder bedreiging, en dat is verboden in Nederland!

Omg. Heb je dat via PM gekregen?

Nou ja, Jordaan is nog jong. Of moet er hard worden ingegrepen om dergelijke uitwassen te bestrijden?

waarom is iemand omleggen bedreigen? Er zijn zoveel betekenissen voor omleggen sjaak

Nou Sjaak,..wat is jou betekenis dan?, wat bedoel je met je PM ?

kies maar:

omleggen: aanbrengen
omleggen: omdraaien
omleggen: omwerken
omleggen: vermoorden
omleggen: verwisselen
omleggen: omheen leggen
omleggen: om iets heen leggen

Terug
Naar boven