LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan je alleen jezelf garanderen.
Tijd bestaat niet,...dus hou je eeuwigheid over.
En dat is waarom we hier zijn, leren hoe we de eeuwigheid kunnen overleven zonder ons dood te vervelen.!
We zijn ons weer de weg naar God aan het herinneren.
We zijn onszelf aan het herinneren !!!!!!!!
Mooi neergezet.
Dat is idd zo,..niet zo lang geleden dachten we toch dat de aarde plat was.
Kan je nagaan hoe we dachten nog verder terug.
Daarom is religie ook niet erg,..de mens heeft dat nodig in zijn leven.
Religie is aards.
Ik denk dat de mens altijd maatstaven nodig heeft gehad,..daarom hadden kerken zo makkelijk macht over de mens...
En vroeger waren vele wijze mensen,.. dicipelen en apostelen.
Een droom is een leuk voorbeeld,..geboren worden is dood gaan,..elke dag een beetje,..en voor sommige een heleboel.
daarintegen is Dood gaan, werkelijk geboren worden,..dan zijn we weer alles wetend.
Dan weten we waar we vandaan komen waar we naar toe gaan wie en wat we zijn.
Pff wat een crap..
Aan de manier waarop je het opschrijft af te lezen blijkt wel dat logisch redeneren niet je sterkste kant is.
En dat is waarom we hier zijn, leren hoe we de eeuwigheid kunnen overleven zonder ons dood te vervelen.!
We zijn ons weer de weg naar God aan het herinneren.
We zijn onszelf aan het herinneren !!!!!!!!
.
Wat kraam jij nou weer uit?!
Je lijkt wel op zo'n persoon die langs de deuren komt, op de verkeerde tijdstippen met ook zulke wazige verhalen.
1 ding wat je hebt gezegd geef ik je zelf half gelijk in. "leren hoe we de eeuwigheid kunnen over leven maar dan komt hier de wijziging: zonder de wereld te vernken en in harmonie met de rest die hier leven (alle dieren)"die heeft tenminste nog echt bestaan, waar denk je dat de 7 daagse week vandaan komt, en andere zaken?Dit wordt wel te erg...
Denk je nou serieus dat we hier zijn om ons te leren bezig te houden in de eeuwigheid? Zoals je zelf beweert bestaat er in de eeuwigheid geen tijd, laat staan besef van tijd, dus kan je je ook niet vervelen. En daarvoor zou je eerst nog ergens aanwezig moeten zijn na je dood. Pretty unlikely... Als je deze crap gaat geloven an kan je evengoed gaan geloven in de messias.
die heeft tenminste nog echt bestaan, waar denk je dat de 7 daagse week vandaan komt, en andere zaken?
![]()
die heeft tenminste nog echt bestaan, waar denk je dat de 7 daagse week vandaan komt, en andere zaken?
![]()
Daar heb je mtn weer, mij een NS noemen. En jij over opleidingen, je bent de hele dag met je mede linkse in een kraakpand spandoeken aan het maken, hippie. Ik heb tenminste volgend jaar mn havo diploma. :shoot:Niburu en mtn

wat heeft een 7 daagse week met Jezus te maken?
En wat is er uberhaupt 'goddelijk' aan de indeling van een 'week' in zeven 'dagen'. Lijkt me zelfs een verre van goddelijke indeling. Mensenwerk dus.

Ja die heeft bestaan.. de vraag is alleen hoe correct het beeld is dat van de persoon werd en wordt opgehangen.
Denk niet dat de beschrijving ervan (en van alles wat hij heeft gedaan) heel accuraat is...

maar geloof jij dat echt allemaal klusmier. het meeste is onzin omdat ze niet wisten waar dingen vandaan kwamen, dat heb je ook veel in afrika, hun visie op hoe de aarde is ontstaan is om te lachen.

dat vroeg ik niet, ik snap niet hoe mensen daar in kunnen geloven. alles is verzonnen omdat ze geen idee hadden waar dingen voor dienden

dat vroeg ik niet, ik snap niet hoe mensen daar in kunnen geloven. alles is verzonnen omdat ze geen idee hadden waar dingen voor dienden
Laat de mensen lekker in hen waarde!
Ik ben niet gelovig, maar ik ga hier niet roepen "alles is verzonnen". Ik weet namelijk (ook al ben ik niet gelovig in een bepaald religie) dat dit niet zo is. Als jij zo slim bent met je "nog niet" havo diploma dan moet je vast wel weten dat er ook veel bewijzen zijn over bepaalde dingen. Tuurlijk zijn er veel dingen verzonnen, maar je kan niet zeggen dat alles verzonnen is.
Volgens mij kijk jij met je slimme koppie liever naar TMF dan naar Discovery Science.
"But folks, I have to tell you, in the bullshit department a businessman can't hold a candle to a clergyman. Because when it comes to comes to bullshit, big-time, major leage bullshit, you have to stand in awe--in awe!!--of the all-time champion of false promises and exaggerated claims: religion. No contest.
Mensen in hun waarde laten is goed, maar...
Er zijn geen bewijzen 'voor veel dingen' uit de bijbel. Fabeltje. Snap ook niet dat dat zo'n hardnekkig misverstand blijft (nou ja, snap niet...). Een centraal punt binnen het christendom, Christus, is een bron van vaag- en onduidelijkheden. Het is niet eens zeker of die gast ooit heeft bestaan.
En voor iedere mogelijk niet verzonnen passage zijn er tien te vinden, die te walgelijk, simplistisch of vrouwonvriendelijk voor woorden zijn, of gewoon stomweg onwaar.
De zaken die niet verzonnen zijn, zijn absoluut niet uniek. (als geschiedenisboek kan ik me heel wat beter leesmateriaal voorstellen dan de bijbel)