- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darwin heeft aan het einde van zijn leven, al zijn theorieën verworpen.
god is een drieletterwoord dat mensen gebruiken als motivatie en waar mensen in geloven, maar wat eigenlijk dikke bullshit is, ik ken mensen die nooit iets misdaan hebben in hun leven en enorm gelovig waren en die op hun 30ste aan kanker storven...en dan heb je krapuul dat mensen verkracht, vermoord, en wat je maar wilt en daar gebeurt niets mee. dat is god, geweldig, he? als je volgens god's manier moet leven, ga maar moorden, je zult lang genoeg leven..

keep on tryingGod heeft mensen een eigen wil gegeven, daarbij staat er in de Bijbel dat gelovigen net zoveel kans hebben dood te gaan aan een ziekte als niet gelovigen!
het verschil is dat gelovigen naar de hemel gaan en ongelovigen hun poten branden in de hel!
![]()

het verschil is dat gelovigen naar de hemel gaan en ongelovigen hun poten branden in de hel!
![]()
moet zeggen dat ik religie wel erg achterlijk vind, maar ook toegeven dat ik nog niet uit dood ben geweest ...dus valt niet 100% te ontkrachten
puur op feiten afgaande , geloof ik er geen drol van en snap ik ook niet echt waarom anderen dat wel doen, snap natuurlijk wel dat veel mensen worden ge-indoctrineerd van kleins af aan...sux to be you
geloof je? leuk voor je, houd het wel voor jezelf en val andere er niet mee lastig, helaas kun je ook geen heldere beslissingen meer nemen als je gelooft dus ik stem wel voor om alle mensen die geloven weg te halen op posities waar dingen worden beslist voor de samenleving zodat niet-gelovenden niet worden benadeeld door de vreemde gedachtengangetjes van de uitverkorenen

en jij mag oordelen over andere? ik denk eerder dat jij regelrecht de hel ingaat

en jij mag oordelen over andere? ik denk eerder dat jij regelrecht de hel ingaat
Leuke is klusmier bepaalt niks, mss komt ie zelf wel in de hel. Al geloof ik niet in hemel/hel gedoe, maar oke. Want god is degene die het bepaald en hij bepaald of je hem op de juiste manier heb gediend, om het maar plat te zeggen. Dus puntje bij paaltje zelfs een gelovige is niet zeker, maar maakt er tenminste aanspraak op.
Een dood iets kan nooit meer tot leven komen in een zogenaamde hel of hemel hier ver vandaan.
Hier zijn geen lange discussies voor nodig, jammer dat er zoveel mensen zijn die dit niet snappen.

je lichaam blijft hier achter, dat is slechts een omhulsel, je ziel gaat de hemel of hel binnen
![]()