MuscleMeat

Wat nemen de "grote" jongens???

Ok ''ikke'' hahaa....ok ''big''maus hahaha....

Jij voelt je echt een hele kerel he?
Jij voegt echt geen donder toe op dit board...waarom ga je niet naar chat en conversatie?
Daar zat je de eerste paar jaar ook.

Rustig Big,

Iedereen mag hier semi-intelligente opmerkingen plaatsen;)

• Topic Starter Topic Starter
verschiet jij daarvan? zijn standaard kuurtjes voor de serieuzere atleet ;)

Ja dat zal erbij mij nooit ingaan en de serieuzere atleet vindt ik een verkeerde woord keus. Zijn zat hele serieuze jongens onder ons die het met een heel stuk minder doen. Dit zijn eerder de bb die ten kosten van alles hun doel willen behalen. Ieder zijn ding, ik veroordeel het niet maar is mij veelste zwaar...

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het een interessant topic aan het worden. Zit er nog wat karma voor de topic starter in. Ja heb eindelijk gisteren de karma knop gevonden. Testo nog bedankt he...:D :D :D

Ik snap best dat je overstapt naar hogere doseringen, is een geleidelijk proces, ook bij amateurs. Wat ik niet snap is dat mensen die hun lichaam al zo belasten dagelijks nog handevol 17AA's naar binnen gooien. Voegt aan baten niks toe (zet desnoods nog een gram test :rolleyes: ) maar maakt een levensgroot verschil voor de lever. Maarja, je weet het nooit met die kuurschema's. Misschien is het wel allemaal poep.

Natuurlijk is het absurd soms.
Maar hebben ze een keus als ze willen winnen ?

Nee, maar dat is nu net het probleem. Het is allemaal zo aanvaard alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Amateurs die er niets mee verdienen maar zich wel volspuiten met hormonen ed. Is ff anders dan sparen voor een mooi paar voetbalschoenen inclusief handige tas en voor je plezier een balletje rond te trappen.
Er zijn er zat die nooit op een podium zullen stappen en bij voorbaat ook die ambitie niet hebben maar wel dezelfde shit gebruiken als diegenen die er wel voor gaan. Dat is hetzelfde als een mooie, dure golfuitrusting te kopen en er enkel in je achtertuintje van 3 bij 4 mee te gaan spelen.

Ik snap best dat je overstapt naar hogere doseringen, is een geleidelijk proces, ook bij amateurs. Wat ik niet snap is dat mensen die hun lichaam al zo belasten dagelijks nog handevol 17AA's naar binnen gooien. Voegt aan baten niks toe (zet desnoods nog een gram test :rolleyes: ) maar maakt een levensgroot verschil voor de lever.

:rolleyes:

toch wel als je naar jonathan later kijkt, zijn gebruik is toch minimaal met maximaal rendement ;)

het word hier nog absurder met de minuut....

persoonlijk had ik ook niet echt willen geweten hebben wat ze gebruiken....mijn goesting om het "ver" te schoppen was direct over ;)

je start met 500mg test en je volgende kuur word al 750-1000mg test....
(kuren doe je 12 weken en 6-8 weken rust nakuur inbegrepen he)
en als je 2 jaar aan het kuren bent zit je al ver over de 1.5 gr test/week

als je start met 500 mg test en je weegt 75 kilo(3% vet)en je gaind naar 100 kilo na een paar jaren zit je al aan 2-3 gr test/week hoor, is toch normaal?:D

denk je dat je voor altijd met 750mg test per week toekomt......

Ik denk zeker dat de pro's experimentele of zeer nieuwe producten gebruiken, afhankelijk van de contacten van zijn of haar begelijder met de medische wereld. Op die manier gaat het al 10-tallen jaren...eerst komen de geruchten en een jaar of 10 later weten wij "ongeveer" wat die lui in dat tijdperk gebruikt hebben.

Men beweerd dat onderstaande een kuur is van Ronnie

Cycles:
Coleman's Purported Cycle - K.I.S.S. (Keep it Simple Stupid!)
. 1 Sustanon/Hr + 1 Deca
. 10 dianabol tabs/ every 3 hours
. 10 iu GH/ every 3 hours
. 20 iu Insulin/ every 3 hours (w/ meal)
. 100mcg IGF/ 3x a day
Don't Try This at Home
. Weeks 1-20: 2500 Mg. Sustanon (EW) + 1000 Mg. E.Q. (EW) + 200 Mg. Test. Propionate (D)
. Weeks 1-8: 70 Mg. D-bol (D)
. Weeks 8-13: 600 Mg. Nandralone Phenylpropionate (EW)
. Weeks 14-20: 100 Mg. Trenbolone Ac. (EOD) + 50 Mg. D-bol (D) Arimidex

die 2 e cycle gaat nog wel maar die eerste-- elk uur n sust en n deca???

sth en hgh is t zelfde, in de 80´s was het wel mogelijk om t gh uit schedels van bepaalde apen (weet zo snel niet welke) te halen, o.a steve michalik deed dit

HGH an STH is niet hetzelfde
HGH kwam/komt uit mensen/apen met alle ziektes en kwaaltjes vandien
STH kwam veel later en is syntetisch/nagemaakt

zijn wel beiden GH;)

De bodybuilding sport is sinds het ''Schwarzenegger tijdperk'' snel gegroeid, in Amerika alleen al beoefenen honderdduizenden mensen deze sport, in al die jaren zijn er maar tientallen die elk jaar het Olympia podium halen. Kijk naar bijv. Haney, Dorian, Ronnie... allemaal hele goede lichamelijke bouw, zoals (heel) smal middel, bij Dorian een korte rug ook met smalle heupen en Ronnie ook vooral in het begin van prof carriere, tel daarbij op dat ze beter groeien (aanleg) ze reageren heel goed op gewichttraining en zijn meestal sterker dan de gemiddelde man... Dorian bijv. trainde heel het jaar door, Ronnie neemt een pauze van een aantal maanden...maar daarna keihard 6 dagen per week ertegenaan....Dit zijn de belangrijkste reden dat die lui zo groot zijn...en ze weten het dat ze bevoorrecht zijn en daar maken ze gebruik van..... En dat scheelt ook en ze hoeven niet perse aan abnormale doseringen te zitten waar een paard van om zou vallen.

Laatst bewerkt:
Ik weet wel zeker dat die pro's middelen voorgezet krijgen die nog vet experimenteel zijn. Daarbij is het gewoon ziekelijk; tijdens het trainen zijn er artsen bij de elk half uur de waardes in hun bloed testen en als het nodig is spuiten ze bij. ( suspension).

Dit heb ik gehoord van een pro, en ik heb ook via de mail contact gehad met Coleman.. No shit. Ik heb em gevraagd naar het asperine verhaal en hij neemt elke dag 80 mg voor zn hart.. Superveel lever tabletjes en wat nog meer. Dit zie je ook op 1 van zn videos.

Daarnaast wil ik ook nog een groot verschil aanmaken tussen die Mr Olympia pro's en "pro's ".

Ga er maar niet van uit dat COleman het doet met 1500 mg test. Die gaat zeker over de 2500 heen, en nog veel meer ook denk ik. Zie je zn pens, komt door de HGH 15iu per dag en meer!
Ga je maar geen voorstellingen maken over dat ze niet over 1500 mg gaan want dat is gewoon zeer onrealistisch..

ja er staan idd constant artsen in gold's gym en alle andere om de pro's bloed af te nemen en hun test bij te spuiten
en asperines voor het hart??? moest dit echt zo zijn denk ik niet dat ronnie dit zomaar aan je neus zou hangen.....n**ga PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!:rolleyes:

Terug
Naar boven