XXL Nutrition

WAT STEMT DBB.COM: 2e kamer verkiezingen (NL)

Peiling Peiling Op welke pollitieke partij ga jij stemmen tijdens de 2e kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 7 1,5%
  • PVDA

Stemmen: 26 5,7%
  • SP

Stemmen: 18 4,0%
  • VVD

Stemmen: 94 20,8%
  • PVV

Stemmen: 176 38,9%
  • GroenLinks

Stemmen: 19 4,2%
  • Christenunie

Stemmen: 2 0,4%
  • D66

Stemmen: 29 6,4%
  • Partij voor de dieren

Stemmen: 12 2,6%
  • SGP

Stemmen: 0 0,0%
  • Verdonk

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, nl

Stemmen: 8 1,8%
  • Ik ga niet stemmen.

Stemmen: 25 5,5%
  • Ben Belg

Stemmen: 37 8,2%

• Totaal stemmers
    453
Voor de televisiecamera's zijn excuses aanbieden aan de Marokkaanse gemeenschap want het is niet zo dat ze 5x zoveel vertegenwoordigd zijn in de criminaliteit maar 6x.

Dit is sarren, expliciet alle Marokkanen tegen de schenen schoppen. Ook de Marokkanen die goede maatschappelijke posities hebben verworven, ook de Marokkanen die de Nederlandse taal beter beheersen dan de gemiddelde PVV klapmongool en een heldere inzicht hebben in de Nederlandse cultuur dan een of andere pvv-stemmende rukmongool in Rucphen die nog nooit van zijn leven zijn geboorteplaats is uitgeweest en een partijboekje van welke partij dan ook onder ogen heeft gehad .

Veel marokkanen zijn alleen maar hoog doordat een paar van die linkse lui hun in het kader van integratie daar neerzetten, discriminatie tov de echte nederlander

Veel marokkanen zijn alleen maar hoog doordat een paar van die linkse lui hun in het kader van integratie daar neerzetten, discriminatie tov de echte nederlander

Ja, al die moslims aan de hogescholen en universiteiten krijgen gewoon bij ieder tentamen 5 punten extra op hun cijfer. Zo gaat dat.

Achja, het is altijd hetzelfde. De mensen die het hardste huilen dat Wilders aanzet tot haat richten anti-wilders facebook pagina's op en zetten zich af tegen de grote groep achterlijke Wilders stemmers. Want hoe kan iemand met gezond verstand nou in zoiets geloven?

Herkenbaar gedachtengoed wat je ook veel bij de Wilders aanhang ziet.

Daarom doet een partij als VVD het denk ik ook goed. Die kijken meer naar wat ze zelf kunnen doen en lopen niet de hele dag te mekkeren op het gedachtengoed van anderen. Ze hebben geen smear campaign nodig omdat ze zelf bereid zijn wat te doen ipv alleen wat te schreeuwen over wat anderen eigenlijk zouden moeten doen en laten.

De 'goede nederlander' roept de hele dag dat mensen in een hoekje drukken aanzet tot radicaliseren en dat die arme moslims er niets aan kunnen doen. Wie zijn er dan verantwoordelijk voor het grote aantal stemmen op de PVV? Hypocriet --> links :)

Laatst bewerkt:
Iedereen mag kritisch zijn, maar ik weet bascross zijn standpunten en ik weet mijn eigen. Ik weet dat een discussie nergens op zal uitlopen.
Alleen hier sla je plank mis, omdat er op dit punt weinig discussie mogelijk is. Ik wil wel even aangeven waarom ik bankenheffing een belachelijk plan vind.

Het idee van bankenheffing is om de banken te laten boeten voor de crisis. Daar sta ik zeker niet negatief tegenover, want is er behoorlijk gerotzooid binnen de financiële wereld. Het probleem met bankenheffing is dat niet de bank gaat betalen, maar de klant. De bank moet namelijk het geld ergens vandaan halen om deze heffing te betalen en dat gaan ze doen bij de klant, want dat is de makkelijkste oplossing. Daarnaast vergroot je met de bankenheffing de moral hazard, want banken denken dat ze geld uit de pot ''bankenheffing'' krijgen als het misgaat. Het gevolg daarvan is dat banken wederom grote risico's gaan nemen.

Oplossing? Een duidelijk verschil aangeven tussen systeembanken en handelsbanken. Komt een systeembank in de problemen? Overheid mag bijspringen. Komt een handelsbank in de problemen? Jammer voor de aandeelhouders en de klanten. Dit idee staat overigens ook bij de standpunten van Groenlinks. Zelfs feministische Femke heeft wel eens goede ideeën.

Laatst bewerkt:
Lol @ al die stumperts die op de pvv hebben gestemd, het eerste "breekpunt" is al gevallen :roflol:

Ja, al die moslims aan de hogescholen en universiteiten krijgen gewoon bij ieder tentamen 5 punten extra op hun cijfer. Zo gaat dat.

Niet overdrijven maar dit is het topje van de ijsberg:
Allochtone leerlingen krijgen te hoge cijfers voor hun tentamens. Dat blijkt uit onderzoek van het Gion, een instituut dat onderwijs bestudeert.

De onderzoekers vergeleken de cijfers van de schooltentamens met die van het eindexamen. Daaruit bleek dat gewone tentamens bij iedereen hoger worden becijferd dan het eindexamen, maar bij allochtonen is het verschil ongeveer twee keer zo groot. De allochtone scholieren krijgen gemiddeld 0,2 tot 0,3 punt extra.

De onderzoekers denken dat docenten bij het nakijken van de door henzelf opgestelde tentamens rekening houden met taalachterstanden van allochtonen. De docenten kennen hun leerlingen persoonlijk en zijn daardoor geneigd sneller mee te denken over wat de allochtone scholier precies bedoelde. Bij het centraal schriftelijk gebeurt dat niet meer, zegt het GION.
Bron de NOS, en er gaan meer van dit soort verhalen rondt. En ook dat allochtonen voorrang krijgen bij bepaalde functies etc. Dat kan je niet ontkennen wat dat is een feit. En feiten liegen niet.

Dit blijkt nergens uit, uit geen enkele statistiek.

Jawel, ze nemen ons over! Tien jaar geleden al en nu nog veel meer. Het Paard van Troje is binnengehaald! Tientallen miljoenen moeten dan ook weg!

In de EU wonen 'maar' 14 miljoen moslims overigens, als we het dan over landen hebben waar moslimmigratie een rol speelt. Maar volgens Wilders zijn het er tientallen miljoenen en die veroorzaken allemaal problemen. Fortuyn was ook al zo'n debiel, die stelde dat er 2 miljoen moslims woonden in Nederland. Feiten vernken, waar kennen we dat toch van?

Niet overdrijven maar dit is het topje van de ijsberg:
Feiten liegen zeker niet, maar jezelf bedienen van een paar feiten uit een oerwoud van feiten om met behulp van die selectiviteit je punt kracht bij te zetten is ook gewoon liegen, of simpelweg mentale retardatie.

Laatst bewerkt:
en er gaan meer van dit soort verhalen rondt. En ook dat allochtonen voorrang krijgen bij bepaalde functies etc. Dat kan je niet ontkennen wat dat is een feit. En feiten liegen niet.

Ja die dingen gaan wat rondt, hoeveel punten kreeg jij extra?

Jongens, zien jullie nou niet dat Klaas zich probeert voor te doen als die andere relativerende en nuchtere realist - Maarten van Rossem? ;)

OT: Wilders bedient zich van een goede, maar enigszins populistische wijze van debatteren en retoriek; daarnaast brengt hij niet alleen simplistische en draconische oplossingen voor zijn thema's naar voren, maar polariseert en generaliseert hij ook bepaalde bevolkingsgroepen.

Jawel, ze nemen ons over! Tien jaar geleden al en nu nog veel meer. Het Paard van Troje is binnengehaald! Tientallen miljoenen moeten dan ook weg!

In de EU wonen 'maar' 14 miljoen moslims overigens, als we het dan over landen hebben waar moslimmigratie een rol speelt. Maar volgens Wilders zijn het er tientallen miljoenen en die veroorzaken allemaal problemen. Fortuyn was ook al zo'n debiel, die stelde dat er 2 miljoen moslims woonden in Nederland. Feiten vernken, waar kennen we dat toch van?
Jij hebt ze nageteld en bent op een lager aantal uitgekomen??

Marokkanen zoals Marcouch en Badr Hari (*kuch*) zijn eigenlijk een excuus voor het laten vegeteren van al die anderen, zodat Jaap en Mohammed in Amsterdam kunnen zeggen: "Ja, maar het zijn toch niet allemaal criminele profiteurs?". Bovendien is die kleine groep ontwikkelden in Nederland in geen enkel opzicht nodig. Ze kunnen beter terug naar hun eigen achtergebleven gemeenschappen. Daar kunnen zij zich werkelijk nuttig maken en hun land en volk uit de ellende helpen. Maar blijkbaar blijven ze toch liever in Nederland om hier te halen wat daar nog niet te krijgen is.. :roflol:

Dat kennen we van de politiek, niet specifiek Wilders.

Ja die dingen gaan wat rondt, hoeveel punten kreeg jij extra?

Ik heb nog geen examen Nederlands afgelegd, ook geen schoolexamen. Dus we zullen zien of ik een voldoende haal met mijn taalkennis. Als ik net net zo beoordeeld ga worden zoals een allochtoon, is het een kat is het bakkie zullen we maar zeggen;)

Jij hebt ze nageteld en bent op een lager aantal uitgekomen??

Nee, de aantallen zijn gewoon bekend en vrij goed vastgelegd. Ook al waren de CBS-cijfers voor Nederland zelfs te hoog. Afkomst moslimland betekent nog geen moslim en daar is het CBS o.a. de fout mee ingegaan.

Tientallen miljoenen die fout gedrag vertonen is de zaken zwaar overdrijven en neigt naar ziekelijke propaganda.

Aan de pvv stemmers in dit forum:

Zijn jullie bereid zwaar bevochten vrijheden te laten vervallen zodat een kleine specifieke groep zich daardoor veiliger voelt. Hoeveel vrijheden moeten er vallen zodat jij als pvv-er je weer thuis voelt in Nederland?

Aan de pvv stemmers in dit forum:

Zijn jullie bereid zwaar bevochten vrijheden te laten vervallen zodat een kleine specifieke groep zich daardoor veiliger voelt. Hoeveel vrijheden moeten er vallen zodat jij als pvv-er je weer thuis voelt in Nederland?

Vrijheid van religie is er sowieso 1

Terug
Naar boven