Wilders heeft op zijn minst gezegd dat hij niks heeft tegen de moslims als persoon maar tegen de Islam als religie. Allochtonen die zich aanpassen, scholen en een baan zoeken zijn van harte welkom om te blijven. Maar crimineel, uitkeringvretend tuig mag het liefste de koffers terugpakken.
Hoe kan iemand het hier niet mee eens zijn?
Wat een naïef gelul, dit is wat hij zegt ja maar als je luistert en kijkt naar zijn retoriek, zijn terminologie dan weet je dat dat hij opzettelijk grote groepen wegzet. De term kopvoddentax is daar maar een enkele voorbeeld van. Verbod op de Koran is wellicht nog idioter en treffender. Het is ook zo gemakkelijk om te roepen dat je 'tuig' eruit gaat zetten terwijl je het veelal hebt over onvolwassen tieners of jonge volwassenen die je met de beste bedoelingen nooit het land uit kan zetten simpelweg omdat dit land meer hun eigen land is dan welk ander land dan ook. Dan heb ik het niet eens over de juridische basis van dergelijke lulkoek.
Ik ga voor een Godwinnetje en dat boeit me even geen reet maar ik ken nog iemand die een uur achter elkaar kon speechen zonder het beestje bij de naam te noemen terwijl toch iedereen door had wat zijn echte intenties waren achter de woorden die je met wat 'goede' wil daar waar nodig kon vergoelijken.
Laatst bewerkt: