MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

BP
Peck Deck
Incline Dumbbell Press
Dumbbell Flyes
+
Cardio

doe jij telkens andere oefeningen in je trainingen?

In afwachting van een nieuw schema waarnaar ik nu op zoek ben, wissel ik regelmatig af in mn oefeningen, dat klopt.

Borsttraining was daarnet :thumbup:
(10-8-6-6)
BP 60-70-80-90
Peck Deck 50-55-60-65
Incline Dumbbell Press 23-25-27-29
Dumbbell Flyes 11-13-15-19
+
Crosstrainer 20min.

Vandaag aan het begin van de middag kuiten onderarmen en buik gedaan. Ben van plan de komende weken deze spiergroepen apart aan te pakken. Gaat goed!

Hele week benen en kuiten getraind, morgen rustdag :P :D

op wintersport geweest

cario gedaan en biceps

morgen cardio

maandag triceps rug

borst,abs en 20 min cardio hf 120-130

Vandaag een echte rustdag :D

Een uur cardio op nuchtere maag :(

Gatverdarre wat een zieke been training ( enkel quads )
Morgen hams en kuiten

Vanavond voor het eerst in een maand :eek: weer een gecombineerde been/buik training. Meer uit nood geboren, omdat alles in m'n bovenlijf nog niet weer is hersteld en ik nog geen zin heb in een rustdag :D

morgen ( maandag avond) beentraining: eerst lekker squatten; eens kijken wat mijn max rep met 100 kilo zal zijn! ( nav Alex squat log)
;)

OK....we zijn weer ON-Cycle en strakjes vlammen met de borst en biceps. En ook nog ff cardio..(rustig aan he ;-))

zo om 9 uur ff een uurtje cardio...crosstrainer en fietsen :o

SQ/DL/BP :banana:

Deze week ga ik helaas weinig kunnen trainen :mad: :(, ik vertrek morgenmiddag naar Duitsland en ben donderdag laat in de avond weer terug. Gelukkig zit ik in een deload week.... Ik ga deze week dus ma, vrij en zat naar de gym.

Vandaag : UB 1 deload + misschien wat extra cardio...

Vanmorgenvroeg cardio gedaan en 2night schouders en cardio.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.180
Rug, Biceps en Onderarmen

We zijn vandaag vrij:rocknana: :cool: dus rustig de tijd om eens voluit rug, biceps en onderarmen te trainen:wl: .....en veel te lang in de sportschool rond te hangen;) :D .

Terug
Naar boven