AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

vanavond train ik mijn rukspieren en morgen weer fullbody

gisteren was : 45 min zwemmen (2 keer kramp gehad in mijn kuiten door te geforceerd af te duwen :fire:)
vandaag was : fullsquat (12,10,8,8,8), deadlift (12,10,8,8,8 eerste 2 sets met shrugs), sitting calf raises (25,25,20,20,20), benchpress (12,10,8,8,8), wide grip pull-up (10), weighted wide grip pull-up(8,8), weighted dips (8,8), weighted chins (10), sitting triangle rows (naam oefening?) (12,12,10), lateral raises (10,10,10)

PR's op fullsquats (8x95kg), deadlift (8x100kg), sitting calf raises (20x60kg), dips(8x17,5kg), chins(10x17,5kg), telkens met de laatste set

Staaltje RPM geprobeerd, man wat was dat een boost zeg :eek:!

Laatst bewerkt:
Vanavond borst, buik en misschien nog wat extra cardio :D :wl:

Borst bicep en tricep.

OOOOOOOOOO tis weer maandag.
Het enige waar ik me vandaag op verheug is het trainen van de borst en de biceps.
Bleeeeeeeeeeeed motha ****a!!!!!!!!!1
WOOOOOOOOOOW

Borst-training komt weer om de hoek kijken ...
Tot nu toe ontbreekt de motivatie langs alle kanten

10 x 10 SQ
10 x 10 BP
10 x 10 DL
4 x 25 Calve Raise

Op hoop van zege want m'n quads staan nog strak sinds vrijdag :D

Wheels en zijkant schouders.

rug en biceps

chest en tri's

bedoeling was borst, biceps en buik maar er knakte net iets in mijn nek waardoor ik vrees of ik deze week nog überhaupt kan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.613
Rug, biceps, buik en een beetje cardio

Rug, biceps, buik en een beetje cardio vandaag;).

als ik vandaag nog in staat ben om uit mn maandag-depressie te komen ga ik voor een flinke benen/buik/traps training.... maar voor het zelfde geld ga ik een dikke toolie op de bank roken en apatisch naar het kastje staren....

Borst en biceps.

bench
weighted dips
curlz

cardio & bizzzeps

Terug
Naar boven