XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

vandaag benen, schouders, traps, onderarmen buik ;)

Borst, biceps en buikspieren.

Of poging tot, ben half gehandicapt door een ingetapete (?) wijsvinger. Beetj moeilijk om bar doen goed vast te houden maar we gaan er helemaal voor!:D

de beentjes

Vanavond borst, biceps en buik :D :wl:

cardio

Ik zou vandaag rug, kuiten en onderarmen doen maar heb vanavond onverwachtse voetbaltraining....

morgen weer training, light day:
OH squats, oh presses, deadz en chins

Laatst bewerkt:
vanaaf schouders en triceps!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.613
t*ring:eek: :rocknana::banana::rocknana::banana::rocker::rocknana: wat zie ik nu.....ik heb twee kroontjes:D:cool::rocknana:....bedankt mensen voor de gulle sponsorring en het vertrouwen in de zinvolle posts:eek::cool::D.

Pffff niet kunnen trainen GRRRRRrrrrrrr:mad::mad:....niet te geloven, breng ik de auto naar de garage voor onderhoud dus ik denk ik pak mijn oldtimer, raakt die aan de kook waarschijnlijk omdat een steenmatter aan een kabel heeft zitten knabbelen:mad:....dusssssss 5 km naar huis kunnen lopen:(, cardio ipv schouders en pilaartjes:headbang::fire:.

Rust, morgen ook en dan donderdag weer knallen. Wat ik dalijk moet doen, is weer eten in slaan want ik red het niet meer met wat ik nu steeds naar mijn werk meeneem. Krijg steeds honger.

Vandaag een welverdiende rustdag:zzz::yawn:

Ben echt nog helemaal :nut::nanner: van maandag en dinsdag.

Hopelijk morgen voldoende hersteld:bang::D

borst en leggies en evt. cardiio :D

Ik train vanmiddag Schouders en buik

Schouders, buik en cardio

Terug
Naar boven