- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag de biceps en onderarmen een portie gegeven! Morgen borst en triceps!
die dachten ook, wat een gevaarlijke oefening, straks gaat ie door z'n rug, dat hoeven we niet te zienDeadlifts en romanian deadlifts gedaan + schouders
6 * 80 kg bij deadlifts. Persoonlijk record. Ik dolblij natuurlijk. Mede dankzij twee chicks die mij van een afstand gingen bekijken. Test levels sprongen omhoog. Na 3 setjes crunches waren ze weer weg helaas.

die dachten ook, wat een gevaarlijke oefening, straks gaat ie door z'n rug, dat hoeven we niet te zien
ik heb zojuist ook ff gedeadlift, eindelijk kan ik m'n rug goed recht houden, ik heb nu ook een heel ander gevoel in m'n rug.
82 kilo's op de stang, volgende week weer iets omhoog gaan en hopen dat de uitvoering zo kan blijven.
met stang erbij, dus stang en 72 kilos (heb zo'n 30 mm stang, ik train thuis)Stang er bij of niet ? Anders deadlift je een nette 102 kg (olym. stang weegt 20 kg dacht ik).
, yes, yes, yeeeees !!!!
.
.Rug, biceps en onderarmen staan weer op het programma.
Zeker veel chinnen in mijn programma vandaag, pak daar echt mij progressie van op de rug en is natuurlijk een goede opwarmer voor een gruwelijke biceps training, yes, yes, yeeeees !!!!
.
Kan niet wachten tot het 17.30 uur is, ook omdat ik nu bijna alles rond heb voor mijn nieuwe project in 2007 en zeker alweer ben van de medewerking van onze boardsponsors XXL Nutrition en Sportfood.nl.
, Ik ben benieuwd naar je laatste project. En echt super dat je daarin gesteund word door XXL Nutrition en Sportfood.nl
(helaas ben ik niet meer in de gruwelijke wedstrijdshape hehehe)