MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

benen + schouders :)

quats hams en kuiten:o

Zo nu effe lekker Bovelichaam,Speed benche

triceps en traps

Deadlifts en romanian deadlifts gedaan + schouders

6 * 80 kg bij deadlifts. Persoonlijk record. Ik dolblij natuurlijk. Mede dankzij twee chicks die mij van een afstand gingen bekijken. Test levels sprongen omhoog. Na 3 setjes crunches waren ze weer weg helaas.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.167
Borst !

Ga zo thuis borsttrainen:wl: en daarna aan de nasi met sate:meal:
Lekker een uurtje op mijn gemaak het schematje langs....

borst biceps:D

Deadlifts en romanian deadlifts gedaan + schouders

6 * 80 kg bij deadlifts. Persoonlijk record. Ik dolblij natuurlijk. Mede dankzij twee chicks die mij van een afstand gingen bekijken. Test levels sprongen omhoog. Na 3 setjes crunches waren ze weer weg helaas.
die dachten ook, wat een gevaarlijke oefening, straks gaat ie door z'n rug, dat hoeven we niet te zien :P

ik heb zojuist ook ff gedeadlift, eindelijk kan ik m'n rug goed recht houden, ik heb nu ook een heel ander gevoel in m'n rug.

82 kilo's op de stang, volgende week weer iets omhoog gaan en hopen dat de uitvoering zo kan blijven.

Weekend rust, maandag squatten en board presses.

die dachten ook, wat een gevaarlijke oefening, straks gaat ie door z'n rug, dat hoeven we niet te zien :P

ik heb zojuist ook ff gedeadlift, eindelijk kan ik m'n rug goed recht houden, ik heb nu ook een heel ander gevoel in m'n rug.

82 kilo's op de stang, volgende week weer iets omhoog gaan en hopen dat de uitvoering zo kan blijven.

Stang er bij of niet ? Anders deadlift je een nette 102 kg (olym. stang weegt 20 kg dacht ik).

weekendje rust, maandag weer

Borst en rug, een keer wat anders :)

ga ff hardlopen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.176
Rug - Biceps - Onderarmen

Rug, biceps en onderarmen staan weer op het programma.

Zeker veel chinnen in mijn programma vandaag, pak daar echt mij progressie van op de rug en is natuurlijk een goede opwarmer voor een gruwelijke biceps training:D, yes, yes, yeeeees !!!!:D .

Kan niet wachten tot het 17.30 uur is, ook omdat ik nu bijna alles rond heb voor mijn nieuwe project in 2007 en zeker alweer ben van de medewerking van onze boardsponsors XXL Nutrition en Sportfood.nl:cool:.

Rug, biceps en onderarmen staan weer op het programma.

Zeker veel chinnen in mijn programma vandaag, pak daar echt mij progressie van op de rug en is natuurlijk een goede opwarmer voor een gruwelijke biceps training:D, yes, yes, yeeeees !!!!:D .

Kan niet wachten tot het 17.30 uur is, ook omdat ik nu bijna alles rond heb voor mijn nieuwe project in 2007 en zeker alweer ben van de medewerking van onze boardsponsors XXL Nutrition en Sportfood.nl:cool:.

Dat klinkt goed kerel :D, Ik ben benieuwd naar je laatste project. En echt super dat je daarin gesteund word door XXL Nutrition en Sportfood.nl :thumbup:

OT: Vanavond een fotoshoot tijdens de training in de gym, samen met Marjolein, voor het interview van afgelopen vrijdag. Wat we gaan trainen.... geen idee. :banana: :banana: :lifter: :lifter: (helaas ben ik niet meer in de gruwelijke wedstrijdshape hehehe)

Daarna ga ik ook nog wat cardio pakken lol. :D

vandaag ub1 :)
de verwachting is dat ik een paar pr's ga scoren!

rug + biceps

lekker liften en curlen :D

borst biceps :)

Terug
Naar boven