AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

De armen zijn weer aan de beurt (biceps, triceps, onderarmen)

Deze namiddag borst + tricep

Flat Bench Dumbbell Press - Incline Dumbbell Press - Flat Bench Flyes
Tricep Kickbacks - Close Grip BP - Dips

vandaag lekker niks!
zaterdags train ik nooit, moet wel werken van 8 tot half 3.
ik moet heel de tijd staan, dus zo train ik mn benen, hoef ik lekker niet te squatten! :jk: :D

Zo meteen benen :)

eerst nog wat werken en dan benen! :)

Tis weekend dus lekker geen training. Maandag weer knallen!

vandaag rust , morgen RPM en BodyPump geven, maandagochtend Body Pump en avond rust.. voor mij dinsdag weer knallen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.929
Rust

Vandaag en morgen rust, heb van de week meer tijd in de sportschool door gebracht dan thuis...:eek:, de spiertjes zijn weer toe aan hun verdiende rust:zzz:.

mijn sportschool is dicht tot en met dinsdag vanwege carnaval :mad:

dus paar daagjes rust en ook maar carnaval vieren :p

Gister flink last van mijn rug tijdens/na LB 2 :( :mad:, toch de training af weten te maken, alwel op een lager pitje. Voelt nu gelukkig wel weer beter aan...

Rustdag vandaag, maar zometeen toch wat buik + cardio, even kijken hoe dat gaat. Gaat het niet dan is het jammer en ga ik weer naar huis.

muaythai, sparren

Rustdagen, carnaval met bier.
En natuurlijk wel gewoon goed eten, voor zover dat lukt met thuis zijn :D

Full body uiteraard :D

Net borst en rug getrained + 30 minuten rennen om 8km/h en 10 minuten onder de snelbruiner :D

wss squats, board presses en rows

Gister flink last van mijn rug tijdens/na LB 2 :( :mad:, toch de training af weten te maken, alwel op een lager pitje. Voelt nu gelukkig wel weer beter aan...

Rustdag vandaag, maar zometeen toch wat buik + cardio, even kijken hoe dat gaat. Gaat het niet dan is het jammer en ga ik weer naar huis.

Wees idd maar spaarzaam met die rug van je... :thumbup:

Een idee van de oorzaak?

Net terug van een lekkere training.
Flat Bench Dumbbell Press (kg per arm)
8x23
8x25
8x27
8x29
Decline Dumbbell Press(kg per arm)
8x23
8x25
8x27
8x29
Flat Bench Flyes(kg per arm)
8x13
8x15
8x17
8x17
Tricep Kickbacks(kg per arm)
8x7
8x7
8x9
8x9
Cable push downs
8x25
8x30
8x35
8x40
Dips
8x lichaamsgewicht
7x lichaamsgewicht
6x lichaamsgewicht
6x lichaamsgewicht

Wees idd maar spaarzaam met die rug van je... :thumbup:

Een idee van de oorzaak?

Ja ik denk dat ik gister terwijl ik aan het spotten was bij een andere gozer met squaten een iets verkeerde beweging heb gemaakt. Ik moest iig echt flink meetillen (180kg squat..) :mad: Helaas was dit voor mij ook pas oefening 1 en had ik er nog 8 te gaan.......... :eek: :wl: Training wel afgemaakt, maar DL heeeeel licht uitgevoerd.

Gelukkig ging het vandaag prima, heb het rustig aan gedaan met buik (niet te zwaar), beetje gestrekt voor de rug en gehangen aan de chinup bar.

Daarna een korte maar heftige cardio sessie op de loopband :loopband:, waar ik flink bezweet af kwam :D

Terug
Naar boven