MuscleMeat

wat vind je partner ervan dat je aan bodybuilding / fitness doet ?

Oxgene zei:
Als iemand je niet steunt of begrijpt als je ergens 100% voor gaat, zal het uiteindelijk toch niet gaan.

Wellicht begreep jij niet dat zij voor de volle 100% voor de relatie ging, zonder haar persoonlijke behoeften voorop te plaatsen...

NB: wellicht...wellicht ;)

Ze irriteerde zich gewoon aan het eten zelf.

Ik zei ook mede, want dat was niet het enige waar we niet hetzelfde over dachten.

Heb mijn vrouw op de sportschool ontmoet. Dus qua sport zitten we op 1 lijn.
Ze wil nu ook gaan dieten om zo de puntjes op de i te zetten.
Wel fijn dat ze sportminded is, zo kunnen we elkaar steunen!

nachtwacht zei:
Heb mijn vrouw op de sportschool ontmoet. Dus qua sport zitten we op 1 lijn.
Ze wil nu ook gaan dieten om zo de puntjes op de i te zetten.
Wel fijn dat ze sportminded is, zo kunnen we elkaar steunen!

Als ze maar niet zo gruwelijk groot als jij wordt vriend :D

Purple zei:
Ik heb geen relatie.

Maar dan leer ik iemand kennen en ga er een tijdje mee om, gbeginnen ze na een tijdje ook wel meestal moeilijk te doen. Dan is de lol er voor mij ook af en ga ik niet meer de moeite doen om die persoon echt beter te leren kennen. Als ik een relatie zou hebben wil ik ook dat diegene mij steunt in de dingen die vioor mij belangrijk zijn in mijn leven en andersom hoort dat ook zo te zijn.

Groot gelijk, ik vind als die persoon u leert kennen dan weten ze dat op voorhand hé...draait allemaal rond wederzijds respect en is dan natuurlijk ook leuk dat je gesteund wordt...

Mijn vriendin vind het maar wat leuk allemaal :) Ze heeft een foto van een back double biceps van mij in haar beurs die ze maar wat graag aan iedereen laat zien :p Plus daarbij vind ze de profs ook vet (zelfs ronnie) dus ik hoor haar niet snel klagen denk ik :D

m'n ex had er geen problemen mee en ik zou het ook geen probleem vinden als ik een vriendin kreeg die aan bodybuilding deed. Wel geen 90 kg wegen met armen van 45 cm!! Moet natuurlijk wel nog vrouwelijk blijven.

Maar dan kun je samen flink trainen en elkaar afbeulen in de sportschool. Lijkt mij allang lachen!

Pascal zei:
Mijn vriendin vind het maar wat leuk allemaal :) Ze heeft een foto van een back double biceps van mij in haar beurs die ze maar wat graag aan iedereen laat zien :p Plus daarbij vind ze de profs ook vet (zelfs ronnie) dus ik hoor haar niet snel klagen denk ik :D

Nu nog wel. :D

Je zit nu nog op school toch. En als je straks fulltime moet werken en ook trainen is de lol er voor haar misschien wel af. Ach je weet het nooit natuurlijk.

Maar de eerste paar maanden vind de partner het altijd goed en enorm leuk... Maar na een tijd beginnen ze raar te doen.

Hmz die van mij... vind er niet veel aan. Krijg maar weinig reactie als ik aan't zagen ben over training etc, en zij krijgt weinig reactie als zij bezig is over haar vakantiewerk en werk zoeken etc... We hebben wel samen ingeschreven voor de fitness maar zij zegt dit jaar haar abonnement op terwijl ik blijf doorgaan. Abo kost 37 euro (als student, voor werkende mensen is het 47 euro!!!) en ze gaat maar 1 keer per week cardio'en dus dat is wel duur voor haar, terwijl het voor mij met mijn 5 keer per week nog wel meevalt... (alhoewel ik ook links en rechts uitkijk naar iets meer hardcore, maar dat bestaat in mijn buurt blijkbaar niet).

Het maakt voor haar wel niet uit hoeveel tijd ik besteed in de fitness. Als ik voor mijn krachttraining eerst nog iets eet in de fitness en wat praat met de begeleiders, en dan aan mijn krachttraining begin als mijn trainingsmaat te laat is, en daarna nog een uur cardio ga doen, is dat allemaal ok...

Eten ben ik eigenlijk nog niet zo fanatiek in... ik probeer wel 5 keer per dag te eten minstens maar bij een uitstapje bv paradisio zeul ik nog net niet met mijn bakken in een rugzak... had er wel spijt van want er was niks te eten behalve frieten. Vanaf september ga ik echt super gedisciplineerd op mijn eten letten en vooral op mijn drank, drink echt veel te weinig nu.

Vriendin heeft mij wel liever in de bulk met zwembandjes en genoeg vet zodat ik haar verwarm (terwijl ik paar jaar geleden echt nog een kou-kleum was) dan tijdens de cut waar je soms echt niet te genieten bent (en meer aandacht krijgt van de andere coïtuse)

Water hé man :) nu is het met moeite 2 liter per dag... zou aan 4 liter moeten geraken

DiSTuRBeD zei:
Water hé man :) nu is het met moeite 2 liter per dag... zou aan 4 liter moeten geraken

Ik zorg er gewoon altijd voor dat ik een volle fles water bij de hand heb..1,5 liter..En die vul ik 3x per dag bij ong..

Gelukkig traint mijn partner zelf,hij is degene die me geintroduceerd heeft in het hardcore gebeuren.
Hij heeft er geen enkel probleem mee, we trainen altijd samen en dat gaat prima.
Mijn sago buien in de voorbereidingen naar een wedstrijd is ie niet altijd blij mee, maar ach zo heeft elk mens wel eens wat toch?
Hij eet elke avond samen met de kids, ik eet op andere tijdstippen en vooralsnog geen enkel probleem.

Maar ik herken t wel hoor Joyce, vele mannen snappen er niks van en de omgeving heeft altijd wel wat te zeiken, ben je niet te zwaar aan t worden??tis wel erg droog, val je weer af??moet je een stukje taart??gek word je er soms van, maar zo heeel langzaam aan begint iedereen er aan te wennen...maar dat heeft lang geduurd hoor.

Idd. Wat is er mis met leidingwater? Of geloof je nog steeds in de mythe, dat "bronwater" beter zou zijn?
Groet Robert

Mijn vriendin en ik trainen allebei in dezelfde sportschool en gaan er bijna altijd samen naartoe. Dus dat motiveerd weer lekker. Ze vind me soms wel een beetje te groot worden en al dat eten (kwark, tonijn, shakes) vind ze ook een beetje overdreven. Maarja ik ga gewoon lekker door. Het is tenslotte mijn lichaam. Ze zit zelf ook heel erg op haar voeding te letten om lekker strak te worden dus.....

Ik sportte mn hele leven al heel veel. (tot ik een blessure kreeg)
Maar toen mijn vriend zag dat ik me aan had gemeld op deze site had hij toch wel gelijk de vraag of ik niet 'z on " groot gespierd (sorry voor dit taalgebruik) monster" ging worden net als op tv (van die wedstrijd bodybuild vrouwen als op Eurosport)
Ik moest wel lachen toen hij dat met een bezorgd gezicht zei en heb hem geprobeerd uit te leggen dat ik alleen mn lichaam strak wil trainen en de lijnen beter zichtbaar wil maken. (nou jah... en misschien wat meer spiermassa wil maar dat ziet ie vanzelf wel haha)
Hij laat me nu wel mn gang gaan en af en toe motiveerd hij me zelfs als ik een keer geen puf heb om te trainen. (zal hij het resultaat dan toch wel leuk vinden :-p )

Zelf sport hij niet omdat hij druk is met werken ed. Dat is wel heel erg jammer vind ik.

Joyce zei:
probeer uit leggen wat bb-en voor je betekent, ik weet dat het moeilijk is. maar dat maakt het voor jullie beiden misschien een stukkie makkelijker

Goeie tip, maar dat heb ik ook al vaak genoeg geprobeerd. Ze snapt het gedeeltelijk denk ik, maar toch blijft ze er moeilijk over doen. Af en toe vraagt ze wel hoe ut ging met trainen als ik haar naderhand spreek. Dat vind ik wel fijn dat ze evengoed het probeert. Alleen wil ze niet dat ik nog groei, tjah ze weet dat ik daar niet naar luister en het toch doe. Als ze echt om me geeft neemt ze dat voor lief, anders jammer dan. Begrijp me niet verkeerd, want ik geef echt om haar maar ik vind niet dat ik bb hoef te laten vallen terwijl dit ook zeer belangrijk voor mijzelf is.

Terug
Naar boven