XXL Nutrition

wat vind je partner ervan dat je aan bodybuilding / fitness doet ?

• Topic Starter Topic Starter
caine zei:
Goeie tip, maar dat heb ik ook al vaak genoeg geprobeerd. Ze snapt het gedeeltelijk denk ik, maar toch blijft ze er moeilijk over doen. Af en toe vraagt ze wel hoe ut ging met trainen als ik haar naderhand spreek. Dat vind ik wel fijn dat ze evengoed het probeert. Alleen wil ze niet dat ik nog groei, tjah ze weet dat ik daar niet naar luister en het toch doe. Als ze echt om me geeft neemt ze dat voor lief, anders jammer dan. Begrijp me niet verkeerd, want ik geef echt om haar maar ik vind niet dat ik bb hoef te laten vallen terwijl dit ook zeer belangrijk voor mijzelf is.

ik snap je volkomen hoor, ik heb thuis wel een beetje hetzelfde probleem. lekker doen wat je hart ingeeft

Mijn vriend was diegene die me introduceerde in het powerlifting gedoe, dus veel problemen hebben we niet. Ikzelf vond zijn gewoontes niet erg, ookal wist ik dan niets van die sport. Als je zelf betrokken raakt in het PL/BB/SM/... wereldje, ga je grote en brede jongens als normaal aanzien. :)

Joyce zei:
ik snap je volkomen hoor, ik heb thuis wel een beetje hetzelfde probleem. lekker doen wat je hart ingeeft

Dat doe ik ook zeker :thumbup:! Achjah tis wel fijn om te weten dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde 'probleem" hebben. Dat kan wel eens helpen om het op te luchten :D . Thanks dus!

caine zei:
Dat doe ik ook zeker :thumbup:! Achjah tis wel fijn om te weten dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde 'probleem" hebben. Dat kan wel eens helpen om het op te luchten :D . Thanks dus!

j elucht je hart maar hoor, ik zit er op het moment middenin, ze vinden het allemaal heel leuk dat je veranderd enzo, ze hadden alleen liever gehad dat het wat minder tijd koste

Man-Mountain zei:

als je niet weet hoe het is M-M niet mee spotten dan. Ik zit op het moment in de wedstrijdvoorbereiding en mijn vriend heeft liever dat ik er mee stop. Yeah right, dacht het niet al weken kei hard aan het werk en dan die laatste 9 weken zal ik er mee stoppen, ik ga voor 30 oktober. Maar het is hel moeilijk als je geen steun krijgt van je partner, en vooral in mijn situatie

Mijn hond kan er prima mee overweg en is een goede steun :D

Joyce zei:
j elucht je hart maar hoor, ik zit er op het moment middenin, ze vinden het allemaal heel leuk dat je verandert enzo, ze hadden alleen liever gehad dat het wat minder tijd koste

alleen de baten, maar niet de kosten??

Tss...flauw van hem, zeker dat hij over 9 weken zo trots is als een gieter

daxie zei:
alleen de baten, maar niet de kosten??

Tss...flauw van hem, zeker dat hij over 9 weken zo trots is als een gieter

weet je dat hoeft ie niet meer te zijn. als ik maar trots op mezelf ben dat vindt ik het belangerijkste.

Joyce zei:
weet je dat hoeft ie niet meer te zijn. als ik maar trots op mezelf ben dat vind ik het belangerijkste.

Ja, Joyce, dat dacht ik ook, totdat ik het gezicht zag van mijn vriendin na mijn fotoshoot, en hoe ze naar die kader kijkt die op haar kamer hangt, en hoe ze er over spreekt, dan ben je niet alleen trots op jezelf, maar die extra "bewondering" (die ik bij mijn familie totaal niet vind) is zeer aangenaam. Wacht maar, op 30 oktober geef je me gelijk.

Joyce zei:
als je niet weet hoe het is M-M niet mee spotten dan. Ik zit op het moment in de wedstrijdvoorbereiding en mijn vriend heeft liever dat ik er mee stop. Yeah right, dacht het niet al weken kei hard aan het werk en dan die laatste 9 weken zal ik er mee stoppen, ik ga voor 30 oktober. Maar het is hel moeilijk als je geen steun krijgt van je partner, en vooral in mijn situatie

Maar je doet het goed zo en je houd gewoon vol hoor. Als je een dipje hebt dan kom je hier en dan weet ik zeker dat je van iedereen hier genoeg steun krijgt. Net wat je zegt je gaat voor de 30ste. Wie weet draaid je partner nog bij.

Ik merk alwel dat de meeste partners de tijd die er in gaat zitten niet leuk vinden. Bji mij is het dus ook niet anders. Zo vaak train ik nu eigenlijk ook niet, maar omdat ik dan ook nog vrij veel werk ben ik toch vaak weg. Ach ja, het went wel of anders maar niet.

Man-Mountain zei:

Ik snap goed dat het maybe stom over kan komen waar joyce en ik bijv mee zitten (joyce nog erger denk ik met haar wedstrijdvoorbereiding). Maar tis af en toe echt knap irritant en k*t als je de hele tijd vooroordelen te horen krijgt en ander gezeik (van moet je nu alweer eten?, moet dat eten allemaal mee met ons dagje uit > JA tuurlijk wel...maar dan moet je ut weer uitleggen warom enz..). Op dat gebied is ut handiger als je partner je volkomen steunt erin.

markus2.jpg

Is er een vrouw, of iets dat er op lijkt, op deze foto te bekennen ?? ???

Ik kan misschien wat screenshots posten om mijn verwarring duidelijk te maken toen ik Markus Ruhl made in Germany zag. Toen ik zijn 'partner' zag d8 ik eerst dat Ruhl homo was, ik bedoel een sidekick die een topje draagt, dat kan niet anders. Toen ik beter keek zag ik iets dat op t**ten leek, ik d8 dus aan oversized bitchtits :p daarom dat ie een topje draagt ... toen zei hij ergens "GIRLfriend" :eek: ... met die armen. ik geloofde t pas toen ik geen 'bobbel' in de curves van haar onderlichaam zag :D sja ik kon t geweten hebben.. Wel uitermate sympathiek die Ruhl ;)

een partner als die van Jay Cutler vind ik wel goed te behappen :cool: en daar mag t ook bij blijven! of een Samora Schreijer :rocknana: hoe bedoel je statussymbool

Desi zei:
markus2.jpg

Is er een vrouw... bedoel je statussymbool

Haha ik zag dat ook in een trainingsfilm van hem :D Wat een muscle's voor een vrouw. Misschien een beetje offtopic :o maar heeft er iemand een foto van Jay's girlfriend?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BAAAD IDEA :D :eek:

damn ik zag het nu pas

KIJK naar z'n blik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

new avatar ;)

Terug
Naar boven