ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je 10 kilogram spier haalt op een jaar ben je zelfs al redelijk goed bezig ! (ok int begin gaat het wel sneller vindk) Meer als 10 kilogram is ook mogelijk , maar aan zuivere spiere zou het al heeeeel mooi zijn , 
Als ik kon winnen van mijn pa in arm drukken dan zou ik al serieus sterk zijn ! Als 13 jarige droeg hij al zakken van 50 kilo de ladders op
Kan je wel nie tgeloven hoe sterk die nu isAchja ik doe het voor spieren niet voor kracht
, maar ik ondertussen ook al :')
Liefst nog meer kracht xD
lijkt me ook zo raar , maar als jullie zeggen dat het echt helpt doe ik het wel. Maar doe je daar dan boter op? of mayonaise , mayo zou zonde zijn das puur vet xD
8 kilo in 2 maand ...
Koop eens een nieuwe weegschaal , of schakel lager in Kcal want je zazl snel vet staan
Dat haal je met moeite met anabolenAls je 10 kilogram spier haalt op een jaar ben je zelfs al redelijk goed bezig ! (ok int begin gaat het wel sneller vindk) Meer als 10 kilogram is ook mogelijk , maar aan zuivere spiere zou het al heeeeel mooi zijn ,
Kijk je doet een sport , denk nu niet dat het zo snel gaat, dan heb je uiteidnelijk geen doel meer en word het saai![]()
Ik blijf nu weer steken op de 78 en 1kg spiermassa in een maand is nu ook al weer mooi 
Anders magdie straks gaan meedoen aan Mr Olympia xDmijn ouders vinden het wel goed als ik doe trainen, alleen mijn vader is er niet mee eens dat ik dingen gebruik om meer spieren te krijgen. maar op school beginnen ze te denken dat ik wat ik gebruik, en dus zeggen ze de hele tijd dat ik neppe spieren heb enz.
Njah , het kan toch hoor. Ik ben eerst van 85-73kg geweest en kzit nu aan 78kg , met heel wat minder vet. Gok dat ik toch ook 5kg+ zeker aan spiermassa bijheb op 6maand. En het meeste in de laatste 2-3 maand. Maar tis gwn zo dat je als je nog nooit trainde + ik stond redelijk zwaar en boekte heel rap vooruitgang dat je dan best veel spiermassa gaint in korte tijd. Maar dat stopt op een bepaald moment welIk blijf nu weer steken op de 78 en 1kg spiermassa in een maand is nu ook al weer mooi
Maar normaal kan zo'n gaining toch niet blijven durenAnders magdie straks gaan meedoen aan Mr Olympia xD
Njah de mijne draagt ook op zijn gemak 50kg cement naar boven, maar ik ondertussen ook al :')
En ik heb het toch meer op de combo van de twee , kracht en spierenLiefst nog meer kracht xD
Enjah van mijn choco , ikno mrjah kippewit s'ochtends dan fsolijkt me ook zo raar , maar als jullie zeggen dat het echt helpt doe ik het wel. Maar doe je daar dan boter op? of mayonaise , mayo zou zonde zijn das puur vet xD
En de volgende keer koop ik poeder ipv pillen idd![]()
Btw ind e ochtend moet je geen brood vreten.
Brinta of havermout tussen de 100-150gr met halfvolle melk en een proteine shake en een banaan das een goed ontbijt dan gedurende dag 8-12boterhammen eten met Kip,zalm,tonijn,pindakaas,rundergehakt,kalkoen,filet danvers,paardenrookvlees,rosbief en dan 1zakje rijst en ook 150-200gr vlees vis bij avond maal en 300gr groenten en 0,5kg magere kwark en nog appeltje. En ook blikkie tonijn das ongeveer voeding die je in 1dag consumeert voor goede groei.
, ga ik proberen toepassen , het enige probleem is dat ik op school eet.. enjah eten wat de pot schaft dus
. Maar ik kopieer het ff en dan probeer ik het zo goed mogelijk toe te passen.
Ik train meestal wel lekker door xD En ik combineer met veel cardio ( hardlopen)
Thx kerel, ga ik proberen toepassen , het enige probleem is dat ik op school eet.. enjah eten wat de pot schaft dus
. Maar ik kopieer het ff en dan probeer ik het zo goed mogelijk toe te passen.
Je bent btw wel zeker dat dit geneog is voor harde groei heIk train meestal wel lekker door xD En ik combineer met veel cardio ( hardlopen)
Die kwark heb ik ook al in huis![]()
^wat hij beschrijft is precies wat ie elke dag eet.
Behalve als hij bij zijn oma is, dan durft hij maar alles gehalveerd te eten.

8 kilo in 2 maand ...
Koop eens een nieuwe weegschaal , of schakel lager in Kcal want je zazl snel vet staan
Dat haal je met moeite met anabolenAls je 10 kilogram spier haalt op een jaar ben je zelfs al redelijk goed bezig ! (ok int begin gaat het wel sneller vindk) Meer als 10 kilogram is ook mogelijk , maar aan zuivere spiere zou het al heeeeel mooi zijn ,
Kijk je doet een sport , denk nu niet dat het zo snel gaat, dan heb je uiteidnelijk geen doel meer en word het saai![]()

mijn ouders hebben respect voor datgene wat ik wil bereiken, het is en blijft tensloote sport............
![]()
?
en dat vinden ze nog wel leuk maar echte bodybuilders vinden ze heel lelijk !!!11!!!!1 

@ wolfske: bedankt voor je advies, maar het probleem is dat ik het moeilijk kan ontkennen. ik ben namelijk niet echt sterk, k was zelfs een van de zwakste van mijn leeftijdsgenoten. maar de laatste tijd begin ik dus echt zichtbaar vollere spieren te krijgen. maar ik zeg gewoon de hele tijd van dat ik veel eiwitten en proteines eet, maar dat geloven ze dus niet meer.
Mjah niet veel mensen hebben een borstkas op 17 jr , de meeste doen ook geen fitniss
Maar kbedoel komop je traint , je wordt sterker. Geef es 1 iemand een goeie mep en laat zien dat ze niet op je kop moeten zitten
Zeker weten dat je al heel wat gastjes aankunt
En het resultaat zal er hopelijk mogen zijn 
Njah man bij mij lachen ze dr soms ook mee howrMjah niet veel mensen hebben een borstkas op 17 jr , de meeste doen ook geen fitniss
Maar kbedoel komop je traint , je wordt sterker. Geef es 1 iemand een goeie mep en laat zien dat ze niet op je kop moeten zitten
Zeker weten dat je al heel wat gastjes aankunt
![]()
Ik ga nu deze week beginnen met het echte veodingsschema en ze zullen in eht begin wel weer lachen als ik boterhammen eet op school xD maar als ik dan na 3-4maand ga cutten zullen ze weer wat minder lachenEn het resultaat zal er hopelijk mogen zijn
![]()

dat is dus duidelijk , maar eh ik ga vanaf woensdag beginnen met een flinke training, met goede suplementen, ben benieuwd hoe ik er uit ga zien ik ga dit keer foto's maken van voor & na. dus.. en mijn ouders zijn er alleen niet blij mee dat ik veel eieren en kwark eet. en dat ze nu bijna elke week boodschappen moeten gaan doen alleen voor mij, en dat ik 1 kwart van de voorraadkast zelf in gebruik neem waar anderen niet aan mogen komen.