MuscleMeat

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Nee, hij is echt DE man!

Bhu , ik noem me tenminste niet Itallian Stallion als in de rocky films ... ik vrees dat jij DE man bent vriend ;):rolleyes:

:D Hahah :D Heel zeker :D
Laat die kakker maar lekker op zn forums rondsurfen de zieligaard :D Zullen wij wel lekker massa pakken ;)
Wil zijn foto's eigenlijk wel eens zien want hij heeft er geen :rolleyes:
Achjaa ik ga slapen.
Groetjes

Laat die kakker maar lekker op zn forums rondsurfen de zieligaard :D Zullen wij wel lekker massa pakken ;)
Achjaa ik ga slapen.
Groetjes

Thnx Ruben :p Ik had wel betere dingen te doen als op internet ruzie te maken eigenlijk :rolleyes: Ik zal het maar als compliment beschouwen zoals die ene jonge die hier 'gepest/geplaagd' werd omdat hij goeie gains haalde ;)

Achjaa ik ga slapen.
Groetjes

Hahahahaha droom verder.... Post een foto van jouw, post ik een foto van mij, dan kijken we wel verder...

Thnx Ruben :p Ik had wel betere dingen te doen als op internet ruzie te maken eigenlijk :rolleyes: Ik zal het maar als compliment beschouwen zoals die ene jonge die hier 'gepest/geplaagd' werd omdat hij goeie gains haalde ;)

Als jij dit onder pesten beschouwd, dan word je zeker elke dag gepest?
Ik maakte een sarcastische opmerking.... naar aanleiding van jouw "SUPERHELD" verhaal:o

mijn ouders staan er niet echt achter maar kopen wel het eten als ik daarom vraag.
ga er nu ook een vechtsport bij doen maar daar willen ze jammergenoeg helemaal niets van weten. mn vader zegt gelijk dat er allemaal doden bij vallen en dat ik maar normaal moet doen en niet zoveel eten. best jammer. maarja geen reden om te stoppen.

Het grote gedeelte klopt .. vanaf lelijk ga je de mist in :) .Nja de foto werkt dus niet , spijtig .. ik vond hem best geslaagd , btw wrm ben je altijd zo agressief .. word je gepest ofzo?

Ik heb geen nood om iemand te beledigen of er mee te lachen zonder dat een persoon iets fout doet , ik heb dan ook veel vrienden in RL ... ik blijf best nog vriendelijk tegen jou aangezien je maar wat aan het lachen/beledigen bent.

Je moet maar zien wat je er mee doet maar dit topic loopt eigenlijk stilletjes aan uit de hand door wat onnozel gedoe (niet alleen van jou natuurlijk, dat wil ik niet beweren).

Ik ga het goeie voorbeeld geven :

Overtijd kreeg ik weer zwaar over mijn klote van mijn pa datk te veel at , en veel te laat .. heb hem alles uitgelegd en hij was stil :p

Het grote gedeelte klopt .. vanaf lelijk ga je de mist in :) .Nja de foto werkt dus niet , spijtig .. ik vond hem best geslaagd , btw wrm ben je altijd zo agressief .. word je gepest ofzo?

Ik heb geen nood om iemand te beledigen of er mee te lachen zonder dat een persoon iets fout doet , ik heb dan ook veel vrienden in RL ... ik blijf best nog vriendelijk tegen jou aangezien je maar wat aan het lachen/beledigen bent.

Je moet maar zien wat je er mee doet maar dit topic loopt eigenlijk stilletjes aan uit de hand door wat onnozel gedoe (niet alleen van jou natuurlijk, dat wil ik niet beweren).

Ik ga het goeie voorbeeld geven :

Overtijd kreeg ik weer zwaar over mijn klote van mijn pa datk te veel at , en veel te laat .. heb hem alles uitgelegd en hij was stil :p

Hahaha:roflol: Aggressief? Nee totaal niet, heb elk bericht met een glimlach geschreven. Maar goed laten we het weer on-topic houden, het punt is gewoon dat ik lachwekkend zeg: Jij bent echt DE man, waarop jij keer op keer verschrikkelijk hapt, vandaar dat ik er mee door ga... No offence gewoon lekker veel blijven eten! Dikke respect natuurlijk van die pizza! Ik heb idd geen vrienden en word altijd gepest;)!

Lol , het was een spaghetti man ! :p

Nee ik laat me niet doen, maar ik kom via internet precies niet schrikwekkend genoeg over dus ik stop er maar met te reageren, jij kan je zinnetje wel 1000 x herhalen en ik kan elke keer wel iets nieuws verzinnen :p

(btw , kzie een quote van tyson , tyson is men voorbeeld qua spiermassa :p volgens mij worden we ooit nog vrienden :D haha ... wie wil er nu niet bevriend zijn met DE man he ;) )

Goed we dwalen af,

Mijn ouders vinden het wel best, me moeder vind het alleen eng soms als ik de gewichten vertel waar ik soms mee stoei.

Hahaha:roflol: Aggressief? Nee totaal niet, heb elk bericht met een glimlach geschreven. Maar goed laten we het weer on-topic houden, het punt is gewoon dat ik lachwekkend zeg: Jij bent echt DE man, waarop jij keer op keer verschrikkelijk hapt, vandaar dat ik er mee door ga... No offence gewoon lekker veel blijven eten! Dikke respect natuurlijk van die pizza! Ik heb idd geen vrienden en word altijd gepest;)!

U zit toch niet aan de AS en heeft toch geen vochtkopke ?? :D
Is goed zal nog eens foto's trekken :) 16 jaar, 1 m 79 en 78.2kg ;) En ja de foto zal nog volgen.
Groetjes

U zit toch niet aan de AS en heeft toch geen vochtkopke ?? :D
Is goed zal nog eens foto's trekken :) 16 jaar, 1 m 79 en 78.2kg ;) En ja de foto zal nog volgen.
Groetjes

Hihi jaa ik zit helaas al vanaf mijn elfde aan de AS, oke ik wacht met smart. Groetjes en veel liefs my

mijn ouders staan er wel achter maar goed, ze hebbe zelf ook aan bodybuilding gedaan dusja.. alleen vind me vader dat ik te veel eet :D

Een jong meisje da bb doet ! da is de eerste keer dak da nu tegenkom !

Respect ! :D

tx ;) ma iedereen is ooit begonnen dus waraom niet meteen toch (H)

inderdaad ! :D

Heb je al een log ofzo ? Kben wel eens benieuwd wat je zo allemaal wil bereiken :D , volgens mij ben ik bijna even enthousiast over jou trainning als jijzelf :P

hehe nee nog geen log moet eert eens effe uit zoekke hoe deze site helemaal te werk gaat :roflol: maar komt nog wel, ik ga es ff die van jou checke ;)

Terug
Naar boven