Fitness Seller

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Ze vinden het goed dat ik sport :P. En dat ik eindelijk een sport heb gevonden die ik graag doe xD. Samen met lopen dan :) Mijn ma koopt nu extra brood lol , omdat ik nu s'ochtends meestal een boterham of 4-5 eet ( best grote ) met choco xD dus 6 potten choco brengt ze nu ook mee :P

En kaas, eitjes mag ik ook eten zoveel ik wil.

Ze is alleen soms bezorgt over mijn proteïnepillen maar ach :P
Mijn pa heeft zelf ook al geprobeert , mrjah alle respect voor mijn pa hij is er 40 en werkt al 10-20 jaar in de bouw. En 10uren bezig zijn per dag ( mjah nu combineert hij het met leerkracht bouw maar swat) is geen lachertje.

Alleen had die altidj gezegd dat ik pas sterker ging zijn dan hem rond mijn 30ste als hij dan 60 was XD. Maar ik win nu al in het armpjedrukken xD

Als ik kon winnen van mijn pa in arm drukken dan zou ik al serieus sterk zijn ! Als 13 jarige droeg hij al zakken van 50 kilo de ladders op :p

Kan je wel nie tgeloven hoe sterk die nu is :p Achja ik doe het voor spieren niet voor kracht

Ze vinden het goed dat ik sport :P. En dat ik eindelijk een sport heb gevonden die ik graag doe xD. Samen met lopen dan :) Mijn ma koopt nu extra brood lol , omdat ik nu s'ochtends meestal een boterham of 4-5 eet ( best grote ) met choco xD dus 6 potten choco brengt ze nu ook mee :P

En kaas, eitjes mag ik ook eten zoveel ik wil.

Ze is alleen soms bezorgt over mijn proteïnepillen maar ach :P
Mijn pa heeft zelf ook al geprobeert , mrjah alle respect voor mijn pa hij is er 40 en werkt al 10-20 jaar in de bouw. En 10uren bezig zijn per dag ( mjah nu combineert hij het met leerkracht bouw maar swat) is geen lachertje.

Alleen had die altidj gezegd dat ik pas sterker ging zijn dan hem rond mijn 30ste als hij dan 60 was XD. Maar ik win nu al in het armpjedrukken xD
choco? hoezo geen kipfilet en hoezo pillen? poeder vorm is veel goedkoper!

Mijn ouders ondersteunen me erin, dus dat is wel een voordeel.

Mijn moeder bekijkt bodybuilding met oogkleppen en is er daarom ook erg negatief over. Als ik het woord bb uitspreek denkt ze meteen aan supplementen en kuren ed.. Wat overigens verkeert is.. Ze vind bodybuilding ook erg macho.. Het nadeel is dat mijn moeder er niet achter staat wat ik doe en hoe ik het doe.. Jammer van die zaak maarja.. Moet ik het op mijn eigen manier oplossen en mijn eiwitten uit gekookte eitjes halen helaas.
Grtzz

Je krijgt hier ook karma als je blote tet*en post. FF DAT JE 't WEIT :P

Terug on-topic:

Mijn ouders steunen me erin, ik krijg elke week 20 euro bijdrage voor mijn voedingsschema(de andere 10 euro komen uit mn eigen pocket) en mijn vader maakt mij altijd extra veel eten en extra wat vlees enzo, en koopt elke avond liters melk in.

Mijn opa en oma zijn ook best cool in dit opzicht, ze weten dat ik alles vreet dat los en vast zit dus altijd als ik bij hun ben krijg ik een enorm bord met groente aardappelen etc, en nog een extra bord waar drie biefstukken opliggen met heel veel champignons.

Haha mijn oma ruled anders ook wel.. Telkens als ik bij hen ga eten zegt ze van: ' Kom jongen neem nog wat bij.. Ge moet groeien en sterk worden ! ' Ze moedigt me aan om veel te eten :D En het is altijd mega eten.. Mijn moeder daarentegen is een totaal ander verhaal.. Achja ik ben blij voor jou dat je moeder je zo hard steunt ! :D
Grtzz

Mijn vader vindt het goed dat ik aan sport doe, maar vindt de meeste gespierde kerels marginaal en wil niet dat ik zo word:-D, hij heeft het ook niet echt op supplementen. Maar die verstop ik dan. En m'n moeder(gescheiden ouders) vindt het goed da ik vaak sport, maar vindt dat ik soms overdrijf met de voeding en training. Maar ze snappe er geen **** van. Wat is het nut van fitness/ bb als je maar 1 of 2 keer per week gaat en slecht eet:) of gewoon weinig. Ze heeft niet graag dat ik supps gebruikn behalve shakes, maar de rest verstop ik

ze zijn zo onwetend, maarja, nog andehalf jaar en k doe wat ik wil

grtz

Heeft je moeder ze nog nooit gevonden ? Bij mij 1maal en dat waren bcaas... Ze flipte totaal en dreigde ermee dat ik niet meer mocht gaan trainen.. Ze beweert dat het er vol 'slechte' mensen zit en dat die mensen mij proberen te overhalen om aas te nemen.. Ze snapt het echt niet achja.. Is anders echt wel klote.. In de zomervakantie was ik bij mijn vader en mocht ik doen wat ik wil.. Ben gelijk een grote hoeveel supps gaan kopen en ik ben op 2 maanden 6 kilo bijgekomen en van een vetpercentag 12 naar 9 ..
Geen gezever :D
Grtzz

in 2 maanden 6 kilo gewonnen twerijl je vetpercentage 3% naar benden ging?

dan heb je zeker 8 kg spiermassa gewonnen!

volgens mij ma ga ik kanker krijgen van te veel eiwitten ( +- 200gr per dag) ???

en mijn pot dextrose and instant whey is volgens haar puur vergif :rolleyes:

+-200gram is ook wel erg veel hoor..........:D Zoveel hoef je echt niet te nemen. Overdrijven is ook een vak apart.

rofl at chocoboterham en proteinepillendue en @ hervee 6kg door supss yeah right havoc kuurtje zou er beter op trekken. Mijn ouders kopen gelukkig al mijn food suppies moetik zelf dokken :p

mijn vader traint met mij mee en is ook best goed op de hoogte op voedingsgebied alleen supps vindt ie overdreven en hij zegt dat werkt toch niet, maar voor de rest mag ik alles kopen en gebruiken wat ik wil

Terug
Naar boven