Fitness Seller

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

456071554_e61ec6e017.jpg

+
20198350-gratis-snoepautomaat-en-of-frisdrankautomaat-op-het-werk.gif

=
e8pmxs.jpg

Dit is op waarheden gebaseerd.

haha oke, 1 mep verkopen :D dat is dus duidelijk , maar eh ik ga vanaf woensdag beginnen met een flinke training, met goede suplementen, ben benieuwd hoe ik er uit ga zien ik ga dit keer foto's maken van voor & na. dus.. en mijn ouders zijn er alleen niet blij mee dat ik veel eieren en kwark eet. en dat ze nu bijna elke week boodschappen moeten gaan doen alleen voor mij, en dat ik 1 kwart van de voorraadkast zelf in gebruik neem waar anderen niet aan mogen komen.

GL :) , ik begin ook met het voedingsschema alleen lichtjes onder onderhoud wil eerst ff men 6pack terug :P

Laatst bewerkt:
@ wolfske: bedankt voor je advies, maar het probleem is dat ik het moeilijk kan ontkennen. ik ben namelijk niet echt sterk, k was zelfs een van de zwakste van mijn leeftijdsgenoten. maar de laatste tijd begin ik dus echt zichtbaar vollere spieren te krijgen. maar ik zeg gewoon de hele tijd van dat ik veel eiwitten en proteines eet, maar dat geloven ze dus niet meer.

Tsja uiteindelijk is het een compliment he !

Ik ben ook altijd een van de zwakste en vooral lichtste geweest mar ik heb noooit echt op mijn kop laten zeiken ... Mensen zagen op school dat ik gek at en ik kwam goed bij , logisch gevolg ..

Laat misschien eens zien wat je eet op school

Vandaag trouwen ser grappig

Kging met mijn klasgenootjes eten in een taverne en had er gehoord van dat een middelmatige spaghetti al erg groot was

dus ik zeg , voor mij een grote spaghetti ...

Die ober : Ene gróte spaghetti?
Ik : Ja hoor?

Plots krijg ik een monsterbord voor me man man man ... daarom vroeg die dat zo raar

Nu ja , alles binnen gespeeld en 2 broodjes erbij

Ober : wow , ghet gebeurd wel erg zelden dat iemand zo een bord leeg krijgt jij kan goed eten

:D

Dan wist die het nog niet eens van die 2 broodjes (zo doorgesneden pistole ! )

Kging met mijn klasgenootjes eten in een taverne en had er gehoord van dat een middelmatige spaghetti al erg groot was

Plots krijg ik een monsterbord voor me man man man ... daarom vroeg die dat zo raar

Ober : wow , ghet gebeurd wel erg zelden dat iemand zo een bord leeg krijgt jij kan goed eten

WoW! Jij bent echt DE man!

Ik was wel fier voor de erkenning , maar ik had liever een kilo spieren bij :)

Met zijn allen erheen!

Bump*

Hij is echt DE man :roflol:

Terug
Naar boven