- Waardering
- 796
+1Boterhammen op school eten en dan worden uitgelachen? dit meen je niet![]()
Ik vraag me af op wat voor school hij dan zit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Boterhammen op school eten en dan worden uitgelachen? dit meen je niet![]()

Boterhammen op school eten en dan worden uitgelachen? dit meen je niet![]()
Bij mij is het niet echt uitlachen,maar meer van: 'OMG eet je zoveel?!?'Boterhammen op school eten en dan worden uitgelachen? dit meen je niet![]()

Boterhammen op school eten en dan worden uitgelachen? dit meen je niet![]()
, is niet zo normaal xDhaha oke, 1 mep verkopendat is dus duidelijk , maar eh ik ga vanaf woensdag beginnen met een flinke training, met goede suplementen, ben benieuwd hoe ik er uit ga zien ik ga dit keer foto's maken van voor & na. dus.. en mijn ouders zijn er alleen niet blij mee dat ik veel eieren en kwark eet. en dat ze nu bijna elke week boodschappen moeten gaan doen alleen voor mij, en dat ik 1 kwart van de voorraadkast zelf in gebruik neem waar anderen niet aan mogen komen.
, ik begin ook met het voedingsschema alleen lichtjes onder onderhoud wil eerst ff men 6pack terug 
@ wolfske: bedankt voor je advies, maar het probleem is dat ik het moeilijk kan ontkennen. ik ben namelijk niet echt sterk, k was zelfs een van de zwakste van mijn leeftijdsgenoten. maar de laatste tijd begin ik dus echt zichtbaar vollere spieren te krijgen. maar ik zeg gewoon de hele tijd van dat ik veel eiwitten en proteines eet, maar dat geloven ze dus niet meer.

Vandaag trouwen ser grappig
Kging met mijn klasgenootjes eten in een taverne en had er gehoord van dat een middelmatige spaghetti al erg groot was
dus ik zeg , voor mij een grote spaghetti ...
Die ober : Ene gróte spaghetti?
Ik : Ja hoor?
Plots krijg ik een monsterbord voor me man man man ... daarom vroeg die dat zo raar
Nu ja , alles binnen gespeeld en 2 broodjes erbij
Ober : wow , ghet gebeurd wel erg zelden dat iemand zo een bord leeg krijgt jij kan goed eten
Dan wist die het nog niet eens van die 2 broodjes (zo doorgesneden pistole ! )
Ik was wel fier voor de erkenning , maar ik had liever een kilo spieren bij![]()
Vandaag trouwen ser grappig
Kging met mijn klasgenootjes eten in een taverne en had er gehoord van dat een middelmatige spaghetti al erg groot was
dus ik zeg , voor mij een grote spaghetti ...
Die ober : Ene gróte spaghetti?
Ik : Ja hoor?
Plots krijg ik een monsterbord voor me man man man ... daarom vroeg die dat zo raar
Nu ja , alles binnen gespeeld en 2 broodjes erbij
Ober : wow , ghet gebeurd wel erg zelden dat iemand zo een bord leeg krijgt jij kan goed eten
Dan wist die het nog niet eens van die 2 broodjes (zo doorgesneden pistole ! )

Bhu , ik noem me tenminste niet Itallian Stallion als in de rocky films ... ik vrees dat jij DE man bent vriend![]()
Ik heb hierboven al gezien dat je kon rekenen , maar qua taal kan het precies beter als je maar 1 zinnetje kent
Oke, maar toch wil ik 1 ding kwijt, "Jij bent echt DE man"
Oke, maar toch wil ik 1 ding kwijt, "Jij bent echt DE man"