Fitness Seller

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Ze is nederlandse he , bij locatie staat Geleen ;)

Op het middelbaar waren er mensen die het grappig vonden alsk muesli meehad , maaakte niet uit ... toch n keertje boosgemaakt en toen stopten ze dadelijk ...

Maarja kn me inbeelden dat bij sommige personen ze gewoon doordoen .. je mag je niet laten doen , er is een grens en die wordt niet overschreden bij mij :p

Op het Hoger krijgk eerder bewondering datk zoveel kan eten , ook wel plezant natuurlijk ... er zit een nieuwe kerel in mijn klas die ook kracht traint ... vorige jaar ook 2 fitnessers in mijn klas ... En ik doe dan een richting met bijna allemaal meisjes <33 :D

Njah mijn maten vinden het gwn grappig :P , maar ik word er breder van xD. Ze mogen lachen zoveel ze willen , ik wil wel eens zien wie er nog het best gaat uitzien aan 40 jaar :D

Wat is er nou raar aan boterhammen eten dat doen mensen die neit BBen toch ook..
Tonijn en Kip enzo krijg je wel is opmerkingen over, maar nooit negatieve gehad:)

hahah over tonijn altijd :) mja dt ze hun mond ma houde vooral die over-sized mense :)

mijn vader vindt het gevaarlijk. hij heeft schrik dat ik een halter op mezlef ga laten vallen ofzo :d

K krijg de laatste tijd weinig klachten over de BB :p nadat ik eens (boos) had uitgelegd hoe het allemaal zat met voeding zijn ze stil

Mijn vader met zijn 100 kg (vooral vet :p ) zal nu wel snappen waarom hij met veel eten is dik geworden en ik niet :D

Gewoon one-liners van Ronnie Coleman roepen als iemand eenvraag stelt:
"goh waarom eet je zoveel?"
I AM A BIG BOY, SO I NEED 8 SCOOPS!!!LIGHTWEIGHT.

en dan weer de lepel in je bak met rijst rammen.
evt aan een tafel gaan zitten en een paar planten voor je neerzetten. Zodat je klasgenoten je niet kunnen vinden en jij ongestoord kan dooreten in je pauze.

mijn vader vindt het gevaarlijk. hij heeft schrik dat ik een halter op mezlef ga laten vallen ofzo :d

Mjah ik heb het toch al 2x bijna gehad lol xD
1x bij benchpress , kreeg 71kg geen 6de keer omhoog :(. Kwt niet hoe ik het dan gedaan heb , alles naar de rechter kant geschoven omdat links het niet meer aankon. En via benen wat gewicht afgeleidt , kuit verokken :P

En bij tsquatten , omdat ik geen stand had moest ik ze milatary pressen over muh hoofd , squatten en er terug over , maar behind neck press met 50kg+ ging dus niet meer lol :D Hilarische momenten wel :')

hahah heb ng nooit nn stang late valle ma ben er wel es tege opgelope :D eerst hoor je n knal en dan hoor je mensen lache :D hahaha dn ga je toch behoorlijk af:roflol: en dan een bult waar je een week mee voor schut loopt haha altijd grappig die dinge (achteraf)

mijn moeder vind het vet dat ik zoveel aan me lichaam doe. Koopt altijd trouw mn tonijn kwark en kalkoen filet :D. verder vinden me vrienden het ook wel vet. ( 2 doen der zelf ook mee :P

hahah heb ng nooit nn stang late valle ma ben er wel es tege opgelope :D eerst hoor je n knal en dan hoor je mensen lache :D hahaha dn ga je toch behoorlijk af:roflol: en dan een bult waar je een week mee voor schut loopt haha altijd grappig die dinge (achteraf)

Achteraf idd :P , op het moment zelf is het zwaar klote. Als je thuis traint en je krijgt em niet meer omhoog (je barbell wel te verstaan ) , tis niet alleen beschamend , ik kan er evengoed 2uur liggen voor iemand het door heeft xD

zit je op graafhuyn?

ze zeggen dat ik niet meer in de lengte groei bla bla bla

mijn moeder vind het vet dat ik zoveel aan me lichaam doe. Koopt altijd trouw mn tonijn kwark en kalkoen filet :D. verder vinden me vrienden het ook wel vet. ( 2 doen der zelf ook mee :P
Ik heb liever geen vrienden mee naar de gym, altijd gezeik. Ze willen altijd wel iets belachelijks doen zoals wrist flexor training of een wedstrijdje wie-kan-het-langst-in-side raises-positie-staan.

Terug
Naar boven