Jurgensmeers
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aight dus jij gaat ook nog na school? hoe doe jij dat dan met min. 3uur tusse elke maaltijd?
Ik eet meestal in de les maar dat schiet ook niet echt op

mare ff terug op t topic,
me zus vind et wel zoals zij dat zecht "ziekelijk"
maargoed.. moet zij weten toch.. ik vind et juist uber vrouwelijk![]()
lekker mooi figuur en alles
Bij ons kun je trouwens iedere keer achter nieuw eten gaanFretten tot je doodvalt dus xD Tgebeurt wel dat ik 5 borden of meer eet op een middag. En 2 maten , tweeling van 2m het stuk groot eten soms nog meer
![]()
mare ff terug op t topic,
me zus vind et wel zoals zij dat zecht "ziekelijk"
maargoed.. moet zij weten toch.. ik vind et juist uber vrouwelijk![]()
lekker mooi figuur en alles

Maar ik snap wel dat het raar moet zijn voor een meisje , bij mij kijken ze soms ook al raar als ik weer een boterham uithaal :') tijdens de speeltijd dan.Idd
Maar mijn vriendin hoeft het niet te doen , ze is goed zoals ze is
Enjah 15min idd , ik vreet gwn , smiddags ook die 5 borden duurt maar een goeie 20minutenMaar ik snap wel dat het raar moet zijn voor een meisje , bij mij kijken ze soms ook al raar als ik weer een boterham uithaal :') tijdens de speeltijd dan.

Ik zit in et vti van waregel en niemand kijkt mij raar aan alsk boterhammen vreet .. Raar dat ze dat op jouw school wel doen![]()

Een jong meisje da bb doet ! da is de eerste keer dak da nu tegenkom !
Respect !![]()
Ik zit in et vti van waregel en niemand kijkt mij raar aan alsk boterhammen vreet .. Raar dat ze dat op jouw school wel doen![]()
Tsjah blijkbaar is het in het college minder normaal dat je boterhammen eet tijdens de speeltijd xD Mrjah daar zitten natuurlijk ook heel wat minder krachttrainers :')
lkkr uniek 
, dat ga ik dus meenemen naar school , is btw ook lekker alst koud is !hahaha volgens my ben k de enigste op schoollkkr uniek
![]()
, mjah /care maar ik eet soms gwn van die speciale vezelkoeken ook , dat valt minder op. En mijn kippewit eet ik zonder boterham meestal
.Jah wel ik waarschijnlijk ook, mjah /care maar ik eet soms gwn van die speciale vezelkoeken ook , dat valt minder op. En mijn kippewit eet ik zonder boterham meestal
.
Mja jij zit toch niet in het college in waregem he?