XXL Nutrition

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

ze klaagde vroeger omdat ik te duur in de vreet was nu krijg ik maaltijdbonnen van het werk en probleem opgelost

nice :D ; kvind dat mijn school ook maaltijdbonnen moet uitkeren aan mij ...

Kwas beter gegaan voor het topsporter statuut , het moest maar eens lukken , misschien kreeg ik dan gratis voedsel :D

aight dus jij gaat ook nog na school? hoe doe jij dat dan met min. 3uur tusse elke maaltijd?
Ik eet meestal in de les maar dat schiet ook niet echt op

aight dus jij gaat ook nog na school? hoe doe jij dat dan met min. 3uur tusse elke maaltijd?
Ik eet meestal in de les maar dat schiet ook niet echt op

Je hebt toch speeltijd? , 8 u school , 10u speeltijd = eten , 12u middag soms 1 u = eten , 3u speeltijd = eten , 4u of 5 u gedaan ofwel pauze tussen studie = eten :P

Ik zie het probleem niet..

Bij ons kun je trouwens iedere keer achter nieuw eten gaan :P Fretten tot je doodvalt dus xD Tgebeurt wel dat ik 5 borden of meer eet op een middag. En 2 maten , tweeling van 2m het stuk groot eten soms nog meer :D

oow je meent et ??? t probleem is dus dat je ma 15min. pauze hebt :P
en de lesse lope meestal uit...heb jij dt niej dn :S
en k ga me maaltijde niet naar binne schrokke, nja ben dn ook n meisje weet niej hoe jullie jongens ete :D

mare ff terug op t topic,
me zus vind et wel zoals zij dat zecht "ziekelijk" :eek:
maargoed.. moet zij weten toch.. ik vind et juist uber vrouwelijk :)
lekker mooi figuur en alles

mare ff terug op t topic,
me zus vind et wel zoals zij dat zecht "ziekelijk" :eek:
maargoed.. moet zij weten toch.. ik vind et juist uber vrouwelijk :)
lekker mooi figuur en alles

Idd :)

Maar mijn vriendin hoeft het niet te doen , ze is goed zoals ze is :)
Enjah 15min idd , ik vreet gwn , smiddags ook die 5 borden duurt maar een goeie 20minuten :D Maar ik snap wel dat het raar moet zijn voor een meisje , bij mij kijken ze soms ook al raar als ik weer een boterham uithaal :') tijdens de speeltijd dan.

Idd :)

Maar mijn vriendin hoeft het niet te doen , ze is goed zoals ze is :)
Enjah 15min idd , ik vreet gwn , smiddags ook die 5 borden duurt maar een goeie 20minuten :D Maar ik snap wel dat het raar moet zijn voor een meisje , bij mij kijken ze soms ook al raar als ik weer een boterham uithaal :') tijdens de speeltijd dan.

Ik zit in et vti van waregel en niemand kijkt mij raar aan alsk boterhammen vreet .. Raar dat ze dat op jouw school wel doen???

Ik zit in et vti van waregel en niemand kijkt mij raar aan alsk boterhammen vreet .. Raar dat ze dat op jouw school wel doen???

Wat is er nou raar aan boterhammen eten dat doen mensen die neit BBen toch ook..
Tonijn en Kip enzo krijg je wel is opmerkingen over, maar nooit negatieve gehad:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Was eergisteren bij me ma op de zaak aan het surfen op dbb,komt er een foto van Cutler voorbij en ze zag dat,Stop ho ! zegt ze,Wat in hemelsnaam is dat...eeeeh dat is een bodybuilder mam.
Oh mijn god ! zo ga jij toch niet worden he ?
Eeeeeh nee dat kost te veel geld.....:roflol:

Nou ik vindt dat toch wel erg vies er uit zien *zucht*.....zeg me alsjeblieft dat je zo niet wil worden !
Nee mam wees maar gerust zo ga en wil ik niet worden....nou gelukkig maar wat een afschuwelijk gezicht !

Tsjah blijkbaar is het in het college minder normaal dat je boterhammen eet tijdens de speeltijd xD Mrjah daar zitten natuurlijk ook heel wat minder krachttrainers :')

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het eerlijk gezegd ook heel zwaar om op school te eten , ik eet er tijdens de middag een stuk of 6 (lean bulker hhe ) met 150 g kippewit

Maar ik heb de oplossing gevonden gisteren !

-> Penne Rigatee , soort pasta gaat echt snel binnen , had gisteren 150 g gegeten en spijtig datk op mijn calorien let of mijn buik stond nu nog bol :D , dat ga ik dus meenemen naar school , is btw ook lekker alst koud is !

hahaha volgens my ben k de enigste op school :D lkkr uniek :)

Jah wel ik waarschijnlijk ook :P , mjah /care maar ik eet soms gwn van die speciale vezelkoeken ook , dat valt minder op. En mijn kippewit eet ik zonder boterham meestal :).

Mja jij zit toch niet in het college in waregem he?

Jah wel ik waarschijnlijk ook :P , mjah /care maar ik eet soms gwn van die speciale vezelkoeken ook , dat valt minder op. En mijn kippewit eet ik zonder boterham meestal :).

Mja jij zit toch niet in het college in waregem he?

Ze is nederlandse he , bij locatie staat Geleen ;)

Op het middelbaar waren er mensen die het grappig vonden alsk muesli meehad , maaakte niet uit ... toch n keertje boosgemaakt en toen stopten ze dadelijk ...

Maarja kn me inbeelden dat bij sommige personen ze gewoon doordoen .. je mag je niet laten doen , er is een grens en die wordt niet overschreden bij mij :p

Op het Hoger krijgk eerder bewondering datk zoveel kan eten , ook wel plezant natuurlijk ... er zit een nieuwe kerel in mijn klas die ook kracht traint ... vorige jaar ook 2 fitnessers in mijn klas ... En ik doe dan een richting met bijna allemaal meisjes <33 :D

Terug
Naar boven