MuscleMeat

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

hahah heb ng nooit nn stang late valle ma ben er wel es tege opgelope :D eerst hoor je n knal en dan hoor je mensen lache :D hahaha dn ga je toch behoorlijk af:roflol: en dan een bult waar je een week mee voor schut loopt haha altijd grappig die dinge (achteraf)

Toetoe, heb zovaak de stang op mijn borst laten liggen. Komen vanzelf wel mensen en heb ook vaak iemand die me assisteerd indien nodig:o
1 x niet gehad en toen het mislukte ging die helaas op mijn wenkbrauw, rolde hem over mijn gezicht en toen op mijn borst. Die was inderdaad dik, maar na 2 dagen was de zwelling al weer weg.

Mijn ma zegt bijna elke dag dat ik lelijk en opgeblazen wordt, motivatie is anders :(

hehehehe hier ook zo hoor :)

ik kom te breed (ben pas 2 maand bezig ???) en ik heb enkel nog een gouden kettingkje nodig :d

mijn ouders vinden het amaal best wat ik doe zolang ik maar goed voor mezelf zorg een geen gekke dingen doe :rolleyes:

me ouders vinden het prima me pa sport zelf ook maarn iet zo intensief
momenteel zit ik goed in me eetschema en betaal alles zelf
alleen me ma vind het soms allemaal een beetje raar al die glut bcaa beta alanine en al die andere potten allemaal te veel worden haha

Mijn vader doet zelf aan bodybuilding, geeft goeie motivatie om breder en sterker te worden !
Mijn moeder vind het allemaal best als ik maar geen spuit in m'n reet douw ... wie weet :)

voor de rest eten betaal ik zelf
de supplementen betaald mijn vader

grtz

Mijn vader doet zelf aan bodybuilding, geeft goeie motivatie om breder en sterker te worden !
Mijn moeder vind het allemaal best als ik maar geen spuit in m'n reet douw ... wie weet :)

voor de rest eten betaal ik zelf
de supplementen betaald mijn vader

grtz

Gelukzak man, pa als bodybuilder. Hoelang doet hij het al.

Mijn ouders vinden dat ik er teveel energie in stop.
Het overdrijf / te zwaar / te hard train.
Maar ja zolang ik er zelf plezier in heb zie ik geen reden er mee te stoppen :)

mijn ouders betale ook al me spulletjes :cool:
ma wel soms ****ed up me pa vind t overdreve om te dieete...??? hehe dus had ik de eiwitte verstopt ma was ze 1x vergete op te ruime whaha
me vader zo heel sneaky me kamer in kome mt die pot k schrok me dood :p zo van enne donna wat is dit :rolleyes: haha mja nu mag k t dus wel.
en me zus dacht dt et anabole ware :eek: :D wt nn maffe familie heb k toch hehe

Ik word te breed, en te opgeblazen, en ik eet teveel :D

mijn ouders betale ook al me spulletjes :cool:
ma wel soms ****ed up me pa vind t overdreve om te dieete...??? hehe dus had ik de eiwitte verstopt ma was ze 1x vergete op te ruime whaha
me vader zo heel sneaky me kamer in kome mt die pot k schrok me dood :p zo van enne donna wat is dit :rolleyes: haha mja nu mag k t dus wel.
en me zus dacht dt et anabole ware :eek: :D wt nn maffe familie heb k toch hehe

Lol mijn pa heeft me net verboden om vandaag nog te eten ... vind jij jou familie nog zo gek.?

Djeezus die kom rijst gak er niet inkrijgen nu :p Sffs toch nog een kwarkje nr binnen spelen :cool:

Lol mijn pa heeft me net verboden om vandaag nog te eten ... vind jij jou familie nog zo gek.?

Djeezus die kom rijst gak er niet inkrijgen nu :p Sffs toch nog een kwarkje nr binnen spelen :cool:

hahahaha uber verboden te eten :roflol: haha geweldig :D
kreegw el gister avond toen k me kwark ging ete ng commentaar van STA JE NU AL WEER IN DE KEUKE hahaha vind k altijd zo leuk he :rolleyes:

Ook zoiets. Ik zeg dat ik aan het afvallen bent. Hoeveel eet je nu vragen me ouders. 2500 kcal zeg ik. Dat is toch veel te veel, je moet toch weinig calorien hebben dan...:roflol:

Mijn ouders vinden het maar niks, ik moet weer drugs gebruiken zoals eerder.Mooi niet

Maak zelf wel uit wat ik doe :p

hahaha geweldig :)
k lach me dood hier :D
en dan zeggen ouders dat wij nog veel moette leren:roflol:

Ook zoiets. Ik zeg dat ik aan het afvallen bent. Hoeveel eet je nu vragen me ouders. 2500 kcal zeg ik. Dat is toch veel te veel, je moet toch weinig calorien hebben dan...:roflol:

hahaha geweldig :)
k lach me dood hier :D
en dan zeggen ouders dat wij nog veel moette leren:roflol:

Terug
Naar boven